De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: www.voetbalzone.nl

Een speler van sporting lissabon kwam laatst ter sprake door een door hem genomen vrije trap. Volgens berekeningen 212 km/h. Alex haalt een keer 125 km/h. Hoe kan die jongen van sporting in godsnaam zóveel harder schieten :{ Dat zijn snelheden die je met tennisballen nauwelijks haalt.

Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zal dat dan niet 112 ipv 212 zijn geweest?:eek:

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee het gaat echt om 212 km per uur want om deze reden was er een beetje gedoe over ontstaan. Ik heb 't filmpje gezien en het gaat weliswaar hard maar om nou te zeggen dat 't bijna 2x zo hard als alex gaat.. nee.

4. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: :b:

5. mars15

mars15 Guest

6. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ergste van dat filmpje is nog dat de spelers van feyenoord nog klappen ook op het einde...

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    wat een losers in dat publiek zeg |:-

hoop dat ze allemaal worden opgepakt. Maargoed, het wordt nu moeilijk voor feyenoord als ze paar jaar niet mogen mee doen aan europese wedstrijden. way to fuck up je eigen club :thumbs:

edit: en ondertussen ook de hele tijd we love you feyenoord, we do.. te zingen. hahahaha

Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  8. mars15

mars15 Guest

Tja, wat er in Nancy gebeurden valt niet goed te praten. Gelukkig zometeen weer thuis tegen Heerenveen. Achter de ploeg staan. _O_

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als het maar bij staan blijft. ;)

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord supporters waren echt mongolen in Nancy:{ Eerst zeggen tegen de spelers dat het K*nkerlijers zijn en dan het laatste kwartier zingen We Love you Feyenoord etc...

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vind het slecht van de NOS dat ze PSV laten zien en niet Barca-Werder. Ik denk dat veel PSV fans ook wel graag naar die wedstrijd hadden gekeken en de rest van Nederland sowieso. Misschien dat het wat met de rechten te maken heeft dat de NOS verplicht PSV moet laten zien?

12. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lijkt me echt stug, denk dat ze gewoon die rechten voor die wedstrijd van PSV hebben gekocht en dat gedaan hebben omdat ze denken daarmee meer kijkers te trekken. Die wedstrijd gaat eigenlijk helemaal nergens meer over en is dus ook niet echt boeiend. De wedstrijd van Barça is erop of eronder... Ik ben veroordeeld tot TVAnts om te zien hoe mijn club de volgende ronde bereikt.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grappig bij FC Porto en Arsenal morgenavond. Gelijkspel hebben beide genoeg, maar verlies is er een uitgeschakeld. Zal dus wel 0-0 worden. ;)

15. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Voor mensen die geen zin hebben om naar PSV te kijken en geen Sport1 hebben, is er dit. http://www.sport1.nl/Champions_League/ Een live-stream van de Champions League op de site van Sport1, kost geloof ik 1,30 euro.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor degene die ff snel naar Milaan gaan of nu in Milaan zitten, voor 1 euro kun je naar de CL wedstrijd van AC tegen Lille. :+

En dit stadion zit vanavond voor zo'n 90% vol:

Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  17. basovich

basovich Guest

weet je ook een site waarbij nederland 3 live wordt uitgezonden? beneden zitten namelijk opa en oma enzo:9!

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zelfde site, ze laten elke wedstrijd zien dus ook die van PSV. Kost je 1,30 maar je hebt een veel betere kwaliteit dan met die gratis p2p programma's imo

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

ik zit nu ook al te kijken :)

't is ook nog eens gratis :D

20. basovich

basovich Guest

mijn dank is groot:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina