De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    4-3 feyenoord..
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer maarja :9 ajax indelijk weer een goede score :)
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Lekker omhaal van Huntelaar hoorde ik. Veel mooie goals vandaag gevallen, straks maar es naar Talpa kijken.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zes Nul:)

    Heerlijk_O_
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Was gewoon afgesproken joh die overwinning van ajax, met die amsterdamsche trainer ;)
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Feyenoord blijft goed in het spoor..
    Volgende week met Ajax - AZ (of is het AZ- Ajax?) is het inlopen geblazen :D

    Had trouwens 5-3 moeten zijn. Goal van v. Hooijdonk onterecht afgekeurd voor buitenspel.
     
  7. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    OMFG! Ajax speelde heel erg netjes in de 1e helft. Lekker aanvallend. En ze combineerde goed. 2e helft was meer tikken. Maar ze speelde iig niet slecht.
    Heb een goeie wedstrijd gezien in de ArenA.
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het toch wel een zeer mooi doelpunt. Zeker omdat het snel gedaan moest worden, de omhaal. Top. :thumbs:

    De Mul liet zien dat hij toch wel boven Rosales verkozen mag worden tegen AZ, hij speelde super. Hopelijk volgende week weer op dat niveau.
     
  9. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Feyenoord wéér op karakter langs een tegenstanders (eerder al Twente, Roda JC en AZ), moet toch wat vertrouwen geven weer. Wel typerend voor het huidige seizoen dat je de wedstrijd weer niet uit kunt voetballen. Wel weer een lekker middagje Rotterdam, denk dat de overwinning terecht was.
    Wel zeik- en zeiknat geworden, maar dat heb ik er zeker voor over!

    Denk wel dat Ajax volgende week gaat winnen van AZ. Ondanks het feit dat AZ wel makkelijker speelt dan Ajax (in ieder geval de laatste tijd), laten ze het op de een of andere manier altijd afweten in de toppers (verloren tegen PSV en Feyenoord).
     
  10. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt sneu dit…… ik snap dat die kakkie’s hier blij mee zijn.
    Maar kom op. Dat je je door het bedrijfsleven uit de put moet laten halen.
    En dan moet je ze strax daar in 010 eens horen zodra er een paar “leuke” spelers worden aangetrokken.
    Als er overwinningen worden geboekt hebben ze de grootste bek.

    Ik vind dit totaal niets met voetbal te maken hebben.
    Dit heeft echt niets met clubprestaties te maken.

    Als een clubje als MVV of Fortuna Sittard aan de afgrond staat, en er word geld ingezameld. Ok daar kan ik inkomen.
    Maar als een club (wat zichzelf maar al te graag nog steed topclub van Nederland wil noemen)
    als Feyenoord zoveel geld bij elkaar krijgt om de prestatie’s te verbeteren vind ik dat echt schandalig.
    (net zoals Chelsea, met die Abramovic. WTF heeft dat nog met voetbal te maken.)

    Laat ze dan lekker in Eindhoven en Amsterdam naar 010 lachen.
    Ondanks ik totaal niets met PSV heb, zijn Ajax en PSV wel clubs die tenminste op eigen benen kunnen staan.
    Die wel zelf een goede bron van inkomsten hebben, en mensen die wel met het financieel beleid binnen de club goed om weten te gaan
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha helemaal mee eens. Al zou ik het godsvergeten jammer vinden als Feyenoord failliet zou gaan hoor.. Dan is dé klassieker van Nederland gewoon weg... Nooit meer Feyenoord - Ajax in de Kuip.. Dat zou toch een doodszonde zijn..?
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat als dit bij Ajax was gebeurd? Alles oke? Het zal me niets verbazen als ik je dan niet zo had gehoord. Jaloezie zal het niet zijn, maar dit gaat wel heel erg ver. Ook PSV en Ajax stikken van de sponsors die ontzettend veel geld investeren. Is bij elke club zo, bij Feyenoord zijn het nu 5 man die elk 5 miljoen willen pompen, ik beschouw het als positief dat er mensen met een Feyenoord-hart zijn die dit willen doen.
    En hoogstwaarschijnlijk is dit gewoon onzin. De ontkenning zal binnen nu en 2/3 dagen wel komen.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    4-3, de penalty was immers onterrecht

    Ajax - AZ zal me wel wat worden, ben erg benieuwd..vrees het ergste maar als ze zo spelen als in de eerste helft tegen willem 2 mot het lukke :)
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry dat ik zeg, maar ik vind dit toch eigenlijk een beetje een kansloze reactie. Gaat echt nergens overs dit. en 25mil en abramovic vind ik wel heeeel groot verschil. Psv en Ajax kunnen ook echt niet opzich zelf staan. Hebben ook hulp van buitenaf. Doormiddel van sponsors, maar ook externe investeerders. Philips is bij psv belangrijk en ABN bij ajax. Vind het eigenlijk helemaal niet vreemd dat er nu wat geld komt voor feyenoord. Gaat moeilijk met hun en moet dus geholpen worden.
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Fout, deze investeerders hebben volgens mij geen enkel belang om feyenoord over te nemen, zo te zien willen ze gewoon dat feyenoord niet failliet gaat.
    Dat vind ik terecht, kijk hoe groot feyenoord is, dat kan niet failliet.
    En dat geld zou mooi zijn ---> hoewel ik totaal geen fan van feyenoord ben vind ik dat er nodig kwaliteit tekort is in de nederlandse competitie.
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom denkt iedereen meteen aan spelers? Het kost ook geld om de structuur van de club te verbeteren. Geen 25 miljoen natuurlijk, maar wel veel geld, dat kan niet zomaar.
     
  17. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Omdat, zoals je kon lezen, die mannen duidelijk hebben aangegeven dat het alleen beschikbaar is voor spelers. De schulden zijn afgelost met de opbrengsten van K&K, bijvoorbeeld.
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    25 mil zal wel weer niets worden
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah okj, dat had ik dus niet gelezen. 25 miljoen, zou imo toch wel een aardige speler voor gekocht kunnen worden, áls er beter gescout wordt.
    Maarja, wie wil nog naar een club die toch de komende tijd geen Europese wedstrijden speelt, dat zal toch wel flink doordreunen de komende jaren. Als dat geld al komt, wanneer Feyenoord deze week verbannen wordt van EU-voetbal, komt dat geld misschien geeneens in de vorm van 25 miljoen.
     
  20. basovich

    basovich Guest

    KUT!!

    wat een fout van die diklip zeg!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina