1. AgentSmith

AgentSmith Guest

HITMAN Is Finally Greenlit! But Vin Diesel Got Whacked!!

bron: aintitcool.com

Timothy Olyphant

Agent 47

2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    leuk

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Liever Vin Diesel O-)

4. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit beter dan een Vin Diesel, tenminste al het een film met verhaal gaat worden. Dan is het eigenlijk toch leuker om een relatief onbekende hoofdpersoon te hebben. Lijkt me wel een leuke film.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ben ik het wel mee eens, krijgt de film meer een eigen uiterlijk. Best leuk zo'n film, heb het spel eigenlijk nooit echt boeiend gevonden maar ben wel benieuwd hoe het wordt :)

6. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm vind Tim Olyphant niet de perfecte .47 maar alles liever dan Vin Diesel

PS: Jaap Stam zou de perfecte .47 zijn :D

7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja idd. Hij moet zijn hoofd trouwens wel kaalscheren want een .47 met haar kan niet natuurlijk niet. Hij moet kaal zijn en agressief kijken anders kun je beter gelijk stoppen:)

8. AgentSmith

AgentSmith Guest

Meer info over Hitman: The Movie

Vorige maand vertrok de voltallige crew van de Hitman film naar Sofia, de hoofdstad van Bulgarije, om aan de eerste opnames te beginnen. Na een korte stilte leek het Twentieth Century Fox en EuroCorp waarschijnlijk wel een goed moment om met een officiële synopsis voor de film naar buiten te komen, die wordt geregisseerd door Xavier Gens.

Het plot draait, zoals verwacht, om de professionele huurmoordenaar Agent 47 (gespeeld door Timothy Olyphant), die met stalen zenuwen en een onvervalste trots de ene na de andere opdracht vervult. De enige identiteit die hij heeft is het nummer 47, ontleend aan de laatste twee cijfers van de streepjescodetatoeage in zijn nek. De huurmoordenaar raakt betrokken in een politieke crisis en krijgt zowel Interpol als het Russische leger achter zich aan, terwijl hij Oost-Europa afreist om uit te zoeken wie hem heeft verraden en uit de weg wil ruimen. Zijn overlevingskansen worden nog eens extra bemoeilijkt als zijn bewustzijn en onbekende emoties boven komen drijven door de invloed van een mooi, maar geestelijk beschadigd meisje.

Als het schieten in Sofia klaar is, gaan de opnames verder in onder andere Zuid-Afrika, Istanbul, St. Petersburg en Londen. In Frankrijk zal de film door EuroCorp worden uitgebracht; in de rest van de wereld zal Twentieth Century Fox de distributie voor zijn rekening nemen.

9. AgentSmith

AgentSmith Guest

1e blik op Hitman

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    zou Pim Fortuyn geen geweldige Hitman zijn geweest:)

11. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha zo ziet ie er als hitman best wel vet uit. En nee pim fortuyn zou geen lijpe hitman zijn geweest, bouw klopt niet:9 Benieuwd hoe de film wordt iig:)

12. AgentSmith

AgentSmith Guest

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hij komt uit op 12 Oktober 2007, heb ik dat goed ? Ik verwacht een aardige film die ik zeker wel ga kijken!

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    He wacht es ff, als ik die trailer zie, zou het zomaar een goeie film kunnen worden!
    We gaan toch geen goeie game-movies maken? Wat is dat nou? 8)

15. AgentSmith

AgentSmith Guest

eind november voor Nederland

Deel Deze Pagina