De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    zeg je zeker omdat ie een ajacied was he ;) :+
    dan ben je zeker ook blij dat Maxwell wss niet komt? (en van der Meyde was toch ook sprake van dat ie zou komen?)

    en vind je Kluivert ook slecht? :9
     
  2. basovich

    basovich Guest

    is reiziger ajacied?:9?!

    naja maxwell kan wel komen, van der meyde heb ik niet zoveel mee en in kluivert geloof ik nog wel:)..alleen gaat het een beetje stroef met 'm voordat ie op gang komt..
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, dat is dus ook het punt waardoor ik ga twijfelen. Er is door de snor wel aangegeven dat het resultaat van a.s. donderdag mee zal gaan spelen (de eis tegen Feyenoord), als die dramatisch is (lees: uitsluiting) zal alles in het water kunnen vallen.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    was O-)

    maarja... Ajax ftw \o/
    zelfs PSV kan niet zonder (ex) Ajacieden. :D

    Maar als je al bij iemand de fout wilt neerleggen, dan zou ik het bij Cocu doen: was gewoon dom balverlies. Addo lette daarna trouwens ook niet goed op =(
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  5. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ach ja, het gaat natuurlijk nergens meer om. Commentator had gelijk, de échte scherpte ontbreekt.

    Zojuist wel wat kansen voor Farfán en Tardelli.

    Barcelona ook op 1-0. Vrije trap wordt benut door Ronaldinho, ookal ging er een schwalbe aan vooraf van diezelfde Ronaldinho.

    EDIT:
    2-0 Gudjohnsson, mooie aanval.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  6. basovich

    basovich Guest

    en ajax niet zonder psver :9.. (2)
     
  7. basovich

    basovich Guest

    sjonge jonge jonge...psv toch!!!

    0-2 wat een beschaming!
     
  8. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op Sport1 Barca-Weder te kijken. Echt een mooie eerste helft. Ronaldinho strooit weer met paajes en mooie bewegingen. Hij maakt een vrije trap, die man is slim hé...... En stond ook aan de basis van de 2e goal door een voorzet vanaf t midden van t veld naar buiten waardoor Guily helemaal vrij werd gespeeld/

    Meesterlijke pot. Balbezit is denk ik 70% voor Barca :D


    Edit; Die Guily mist nu een kans, hahahahhaha....voor OPEN doel, totaal niemand voor m (nadat Gudjonson door 6 man heen slalomt)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  9. basovich

    basovich Guest

    kan het nog erger, 3-0 !!:mad: wordt gek hier!
     
  10. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    PSV staat inmiddels al 0-3 achter....... Ondanks het feit dat het nergens om gaat blijft dit toch schandalig.

    Kluivert inmiddels de dug-out uit.
     
  11. basovich

    basovich Guest


    kone ook al;)..

    maar wat een schande zeg..terecht dat fluitconcert!! hier ga je toch niet je geld aan uitgeven!? het lijkt wel feyenoord.
     
  12. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ :lol: :thumbs: :+ :D
     
  13. basovich

    basovich Guest

    wat doet die smerige blind daar man :eek:!?
     
  14. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    basovich; ik zie nu die 2e goal op sport1, die zit er wel heel goed in (stiftbal). Voorderest ist echt bagger daar idd
     
  15. basovich

    basovich Guest

    jup, die 2e goal was wel meesterlijk...maar het is gewoon schande hoe psv speelt:{ :'-( !!
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    0-3\o/
     
  17. basovich

    basovich Guest

    hèhè 1-3 .. gaat natuurlijk nergens over maargoed:)..wel een leuke goal, en als farfan nou met zijn poten van de bal was geweest stond het nu 2-3 en was het tenminste nog een wedstrijd!
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jaja, 2-0. Mooie wedstrijd ook, en voornamelijk dan de eerste helft. Wij zijn door, en de Duitsers niet. Zo hoort het ook. :)
     
  19. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ben jij toch een uitermate triest ventje. Buiten het feit dat je Nederlands moet leren zou ik je ook aanraden wat argumentatietechnieken te bestuderen, want dit gaat echt helemaal nergens over. Alsof Ajax en PSV nooit spelers kopen met behulp van sponsors. PSV heeft ook regelmatig grote namen zoals Farfán en Kezman gekocht, daar zitten ook investeerders en sponsors achter. Ten tweede is een financiële injectie van 25 miljoen natuurlijk niet te vergelijken met een suikeroom zoals bij Chelsea.
    Lijkt wel Ajax, hahahaha. :{
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    wie heeft het erover dat de investeerders van feyenoord (als ze uberhaupt komen :+) sponsoren worden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina