[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuurd Microsoft je een Email als er weer een xbox360 naar je toe word verstuurd?
    De mijne staat namelijk al anderhalfe week in duitsland en ik moet/wil eigenlijk ergens heen,
    Maar ben bang dat als ze hem dan vandaag komen bezorgen,
    Ze hem bij de buren afgeven en dan zie ik hem dus nooit meer terug.
    (Er woont een gestoorde oude vrouw naast ons, maar we hebben nooit last van haar. Gelukkig.)
    (Mag ups eigenlijk pakketten achterlaten bij de buren?)
     
  2. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de helpdesk weer aan de lijn en ze zeggen me dat de xbox360 pas na 18 werkdagen terug gestuurd kan worden ! oftewel bijna 4 weken na aankomst bij Repaircenter ! Dus in mijn geval krijg ik de xbox waarschijnlijk pas de laatste week van December terug ! BELACHELIJK !!!!
     
  3. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat?!?! 18 werkdagen vanaf nu of in totaal, ze hebben mij beloofd binnen 15 werkdagen vanaf vorige week maandag. Ik wordt echt gierend gek als het nog veel langer gaat duren m'n games liggen hier weg te rotten!|:- |:- |:- :mad:
     
  4. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toennet erg kwaad geworden op de helpdesk medewerker want toen ik hoorde dat mijn xbox dus in totaal 1 maand of langer weg is vroeg ik hem of ik van Microsoft dan ook de kosten voor 1 maand XBOX LIVE abonnement kon terugkrijgen waarop hij dit aan de supervisor ging vragen. Na 5 minuten kwam hij terug en zei dat dit helaas niet mogelijk was en dat ik gewoon moet blijven betalen voor mijn xbox live , ookal kan ik niet spelen vanwege mijn kapotzijnde xbox die al die weken bij Repair Center blijft liggen.
    Dis is verdomme alweer mijn 3e xbox die kapot is gegaan en ze blijven zich maar verschuilen en niks terug geven...begin echt erg kwaad te worden op die gasten hoor !
     
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu dan ga ik mijn tijd niet eens verkloten met naar hun te bellen,
    Maar als het inderdaad 4 weken gaat duren kunnen ze wel een klacht van mij verwachten.
    En dan laat ik mij niet afschepen met een lullige game uit de Classic collectie die MS zelf heeft gemaakt, Kom dan maar minstens met Gears of War.
    Het is tenslotte hun eigen schuld dat ik die niet gekocht heb.
    (op de dag dat ik GoW wou gaan halen ging de 360 stuk)
    Ook vind ik het ontzettend klote dat ik volgende week een HD tv ga kopen van meer dan 1200 euro, Anders had ik er wel een 2de 360 bijgehaald.
    En de aanschaf van die tv ga ik niet uitstellen (ook al koop ik hem vooral voor de 360) Ik wil nog wel van de actie van samsung kunnen meegenieten (en die loopt eind deze maand af)(ik ga een le32N71b kopen)


    En ik ga vanavond een maat van mij bellen, Want die 360 van hem staat nu toch al 3 maanden uit.
    (en ik heb hem dus al net zo lang niet gesproken, Vervloekte World of Warcraft Junks.)
    Kan hij hem net zo goed aan mij uitlenen.

    Want mijn Medische klachten worden er niet minder op met al dit gezeik.
    Ik heb die 360 ter ontspanning en afleiding wat ik echt nodig heb.
    Niet ter Exta spanning en Frustratie.
    De Helpdesk wou mij er niet op serieus nemen, Maar ik ben dus wel mooi Chronisch ziek en 100% afgekeurd.


    Ik vind dit echt te gek voor woorden hoor, Een jaar geleden hebben ze mij een console verkocht waarvan ze wisten dat ie stuk zou gaan en nu zou ik er dan maar even 4 weken op moeten wachten tot hun is zin hebben om een vervanger te sturen?
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  6. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Vooruit. Ik kan een plus-punt geven aan Microsoft. Binnen de 15 werkdagen hebben ze hem gemaakt en ik krijg hem vandaag binnen!!! (Anders heel misschien morgen). Nu hopen dat mijn nieuwe doosje goed werk. ;)
     
  7. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heb jij hem opgestuurd?
    En op welke dag kwam hij in duitsland aan?
    Klinkt mischien wat bot maar ik wil het erg graag weten.
     
  8. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    20 November opgestuurd.
    21 November ontvangen door Microsoft.
    5 December teruggestuurd.
    6 December (vandaag) moet ik hem ontvangen.
     
  9. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn service aanvraag is op 20 november geaccepteerd
    op 27 november verstuurd
    op 28 november aangekomen

    Dus als ik dat van jouw doorreken zou ik er tegen eind volgende week 1 kunnen verwachten.

    ---------------------------------
    Goed nieuws trouwens voor mij,
    Ik die maat van mij net gesproken en omdat hij nu toch deze maand avond dienst heeft mag ik zijn 360 lenen voor 2 weken.
    (vanavond na zijn werk komt ie hem langsbrengen, dus dat word laat vanavond omdat hij pas tegen een uur of 1 hier zal zijn)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  10. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    har har, wat oneerlijk zeg:p, ik heb hem 3 november opgestuurd, ik krijg wel PGR3 ter compensatie, en hij moet ook deze week of begin volgende week komen. Elke dag bellen doe ik nog wel :p, met mijn speciale bel manier dat je gelijk iemand aan de lijn krijgt(gewoon nergens op drukken als je belt)
     
  11. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ja, het vage dat ze je soms wél verplichten een HD te sturen, en soms niet, ligt gewoon aan het (kennis-)niveau van de medewerker.

    sommige gasten van die helpdesk snappen echt niets van hardware testen en zeggen: stuur alles maar op. Anderen lezen de regels 'wel door en laten het afhangen van de error etc.

    Ik zou trouwens vandaag uiterlijk de labels krijgen via de post...en ja hoor...nog steeds niets:mad:

    Trouwens

    Mocht deze keer echt ondraaglijk slecht gaan óf als mijn 360 wéér stuk gaat, dan ga ik een officiële klachtbrief sturen, ik hoop dat meerderen hier dat ook doen. Daarin zal ik eisen nu een nieuwe 360 te krijgen en een (passende) vergoeding voor al de aangedane ellende etc.

    Ik ga er maar weer vanuit dat het zover komt, want mijn vertrouwens in MS is helemaal weg. Ze konden mij niet eens garanderen dat ie vóór de kerstvakantie terug was!:mad:
     
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij is er nog niet, en mag hopen dat ik wel een goede 360 krijg en zonder beschadigingen er op.(wat ik van al een aantal heb gehoord).

    We will see :b:
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    360 binnen.
    In een welcome verpakking.

    360 werkt goed.
    Hij is een stuk stiller als mijn eerste.

    Heel leuk, maar de harddisk die hierbij zat, is al in gebruik geweest door een Fransman. (Achter sommige filmpjes staat FR).

    Zou het dan gewoon toch een 2de 360 zijn vraag ik mij af?
    Maar goed, hij werkt prima nu, niks te klagen.
     
  14. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de 360 in een welcom bag zit wil niets zeggen,
    Waarschijnlijk is het dus een gerapareerde.

    Dat van die hardeschijf vind ik wat minder,
    Maar ik ben bij dat ik al mijn betaalde content en arcade games verwijderd heb en mijn profiles naar een memorycard heb verhuist
    Dus misschien zit er straks iemand met een 360 waar voor 5 GB aan goede muziek op staat en nog een hoop saved games van Lord Sander NL.

    Maar ik blij voor je dat je weer een 360 terug hebt.
    Ik zal nog moeten wachten.

    Maar zoals ik al eerder poste maakt mij het niet zo veel meer uit wanneer die komt zolang ie maar komt, Omdat ik vanavond laat een leen xbox360 krijg.
    (Uiteraard niet dankzij Microsoft maar dankzij een goede vriend van mij)
     
  15. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Even mijn verhaal delen voor verdere referentie :)

    20 November - kapotte 360 opgehaald (harde schijf NIET meegegeven)
    21 November - Aangekomen in Duitsland

    29 November - Even gebeld en hij was onderweg terug

    06 December - Alweer gebeld voor de status.... de problemen beginnen.... Blijkbaar hadden ze mijn 360 naar FRANKRIJK verstuurd. OMFG hoe ontzettend slecht geregeld zeg. Volgens een Ierse dame (gaaf accent) gebeurd dat wel vaker "OMDAT NEDERLAND VLAKBIJ FRANKRIJK LIGT"... Ik werk zelf ook bij een telefonische service maar ik heb nog nooit gehoord van het verzenden naar een ander land terwijl de postcode wel goed is ingevuld. Ondertussen lag hij weer stof te vangen in Duitsland. Nu moest ze aan haar supervisor vragen hoe lang het nu ongeveer zal duren maar daar kwam uiteraard niks van terecht. Het zal me niks verbazen als het nog een maandje zal duren. =(

    Tijd dat de klantenservice van MS een beter management regelt.

    Anyhoe, even kijken of ik mijn verloren maand Live terug kan krijgen...

    *Gaat verder staren naar doosje van GoW*
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  16. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ja, ik raad je aan, Nature, om echt hard te gaan klagen aan de telefoon. Ik weet nu (na tig keer gebeld te hebben) dat er wel degelijk protocollen zijn voor mensen die over Live-vergoedingen praten.

    Sowieso ALTIJD vragen om een vergoeding van hun kant, als het meer dan 1 keer gebeurd is. DAT doen ze toch wel, omdat ze geen gezeik willen. Je moet natuurlijk niet bij de eerste weigering opgeven...laat die helpdesk-gasten maar ff zweten en denken 'fuck, hoe regel ik dít nou weer?"

    DAn vragen ze een momentje en checken ze wat de supervisor zegt, en voila..een game of controller, wil je die niet (of heb je alles al), dan praten ze over Live (en ik vermoed ook MS points).

    laat je niet afwimpelen!!!
     
  17. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Een controller zou nice zijn maar zo gierig ben ik nou ook weer niet :p Kijken wat ze aanbieden. Maar ik ben al tevreden met een maand extra live, dat lijkt me ook de logische oplossing.
     
  18. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah fijn voor je dat ie het goed doet. Alleen best wel raar dat ze een andere hardeschijf erbij doen. Ik heb mijn hd ook meegestuurd, maar daar zit nog wel mijn live account op. :eek:

    Is het ook mogelijk een xboxlive account tijdelijk op "non actief te zetten" eigenlijk?
     
  19. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus volgehouden en gezegd dat ik het niet accepteer dat ik nu alweer aan mijn 3e xbox360 toe ben in 7 maanden tijd , dat ik een vergoeding wil zien in de vorm van een maand gratis XBOX live of iets dergelijks, ging die helpdesk medewerker vragen aan zijn Supervisor wat er te regelen viel, kreeg als antwoord NIETS. Jammer maar helaas, u krijgt geen soort vegoeding van ons ! Ik twijfel sterk of ik een klachtbrief wil gaan sturen naar Microsoft.....maar misschien heeft dat helemaal geen zin....
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok.. en kan je je savegames van je HD naar een Memory Unit kopiëren?

    Het kutte van die error is dat ik het maar 1 keer in de zoveel tijd kan checken of het werkt, aangezien de 360 als hij aan is geweest gewoon werkt..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina