Nu dan ga ik mijn tijd niet eens verkloten met naar hun te bellen,
Maar als het inderdaad 4 weken gaat duren kunnen ze wel een klacht van mij verwachten.
En dan laat ik mij niet afschepen met een lullige game uit de Classic collectie die MS zelf heeft gemaakt, Kom dan maar minstens met Gears of War.
Het is tenslotte hun eigen schuld dat ik die niet gekocht heb.
(op de dag dat ik GoW wou gaan halen ging de 360 stuk)
Ook vind ik het ontzettend klote dat ik volgende week een HD tv ga kopen van meer dan 1200 euro, Anders had ik er wel een 2de 360 bijgehaald.
En de aanschaf van die tv ga ik niet uitstellen (ook al koop ik hem vooral voor de 360) Ik wil nog wel van de actie van samsung kunnen meegenieten (en die loopt eind deze maand af)(ik ga een le32N71b kopen)
En ik ga vanavond een maat van mij bellen, Want die 360 van hem staat nu toch al 3 maanden uit.
(en ik heb hem dus al net zo lang niet gesproken, Vervloekte World of Warcraft Junks.)
Kan hij hem net zo goed aan mij uitlenen.
Want mijn Medische klachten worden er niet minder op met al dit gezeik.
Ik heb die 360 ter ontspanning en afleiding wat ik echt nodig heb.
Niet ter Exta spanning en Frustratie.
De Helpdesk wou mij er niet op serieus nemen, Maar ik ben dus wel mooi Chronisch ziek en 100% afgekeurd.
Ik vind dit echt te gek voor woorden hoor, Een jaar geleden hebben ze mij een console verkocht waarvan ze wisten dat ie stuk zou gaan en nu zou ik er dan maar even 4 weken op moeten wachten tot hun is zin hebben om een vervanger te sturen?
Laatst bewerkt: 6 dec 2006