Het is sommige mensen vast wel opgevallen dat ik een paar pagina's hiervoor helemaal flipte zooooo frustrerend.
maar ik begin het eindelijk door te krijgen, eerst tikte ik achter elkaar op b om de bal af te pakke, (zo werkt het in fifa) maar hier moet je hem gewoon inhouden, ik pak nu veel meer ballen als verdediger, want eerst rende ze me gewoon voorbij, daarom vond ik het ook zo raar dat als ik in de aanval ging en een goede counter maakte dat ze me dan nog in konden halen, maar je moet dus gewoon de b in houden, ik flipte hem ook omdat ik online nooit won ook al was ik stukken beter, maar ik had zo vaak nog niet online gespeeld, en blijkbaar had ik dus de keren DAT ik online had gespeeld in een super laggy server zitten spelen (ook al had hij 3 groene streepjes), ik heb nu al 2 keer in een normale server gespeeld en 2 keer gewonnen met 1-0 net nog tegen een fransman, had iets van 15/12
en hij 8/3 maar ik kreeg ze er niet in, hij kwam de hele tijd uit met de keeper als ik een counter maakte =P agja vet spel iig !! jammer dat ik gisteren mijn hoesje kapot heb gegooit, nu heb ik hem moeten vervangen door zo'n oud verrot hoesje, met krassen etc.
Maarja. vette game!
Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2006