1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je een goede LCD of Plasma wilt altijd voor Panasonic gaan en dat is geen mening maar een onderzocht feit.
     
  2. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha!!

    Er zijn slechts 3 maatschappijen die LCD schermen maken, Samsung (bagger), LG (goed) en Scharp (super)

    In alle andere merken zitten deze beeldbuizen. Sony gebruikt bijvoorbeeld een samsung beeldbuis en in een philips zit een LG. In een Pioneer zit een sharp.
    Prijs-kwaliteit is sharp veruit het beste, alleen maken zij niet de mooiste kasten... Maar t gaat om het beeld toch?
     
  3. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens aub geen disussies over de kwaliteit van de televisies.
    Heb zelf nog een oude beeldbuis en het belangrijkste is dat PES6 erop te spelen is.
    Lijkt me overigens groots om een keer met een beamer te spelen:D

    Iemand vandaag nog cheaters gehad?O-)
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb de afgelopen 2 dagen iets van 25 online potjes gespeeld. Geen 1 cheater :)! Wel dat ze eerder weggaan maar dat is mijn probleem niet!
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Haha! Sharp de beste LCD's.... :p Heb ook getwijfeld tussen een Sharp, Panasonic en Philips, naast elkaar gezet en de Philips had op een goed signaal toch echt het scherpste beeld, de mooiste kleuren en was tevens het meest gebruiksvriendelijk. Maargoed, ik heb dan ook een Philips LCD uit een duurder segment.

    Dus... wat jij wil.... Nu weer ontopic ;)

    Ik ga vanavond weer ff een potje online spelen denk ik...
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ga dat allemaal ergens anders bespreken mensen, is vast ook wel een topic voor
     
  7. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0

    wel fijn dat dat nu kan met draadloze controllers ik sodemieter hem altijd op mijn bed als ik weer is een stom doelpunt tegen krijg vooral die doelpunten die worden ingeschoten nadat een speler tegen tegen keeper heeft geschoten die hem precies voor het goal terugbokst en een koud eitje is voor iemand om hem af te maken
     
  8. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe ben ik net de baas van b100 en vlugge japie uit bassie en adriaan draai ik dat ding bijna met mijn handen uit elkaar maar aangezien ik weet hoe duur die was ben ik altijd snel weer de ouwe .
    Ben er wel achter dat als je een paar x verliest je beter ken stoppen want beter wordt het dan niet meer
     
  9. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    5 speelde ik op de pc en sloeg ik altijd tegen de muur zodat mijn knokkel een keer naar achter geschoven was.. ben blij dat ik nou op mijn kamer zit en niet direcht binnen hand bereik van een muur want dat deed erg zeer. Gooi liever mn controller kapot
     
  10. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaah mafketels hahahaha mischien ben ik teoud voor die shit werk niet de hele dag om dan savonds ff mijn geld erdoor heen tejagen .(athans niet achter de xbox, in de kroeg ok )
     
  11. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje:

    Als ik de controller settings aanpas van m'n 2e controller, slaat hij ze niet op (als ik na een paar potjes tegen een vriend mijn console uitzet en dan bijv weer aa is alles waar zoals he in het begin stond) Dit is niet het geval bij m'n 1ste controler. Ik heb automatic save aanstaan maar ik zie niets gebeuren ? Wie kan mij helpen want het is echt irri:mad:
     
  12. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet te geloven zeg 2 potjes achter elkaar opzettelijke lag!
    Zijn er ook nog eerlijke spelers bij pes vraag ik mij af...
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is triestig ik was aan het winne tegen ene van divisie 1.na 9 minuten 1-0 voor.en een heel pak kansen gehad.en hup het is weer van da.ik wordt er zot van.komaan konami kan je dit nie oplossen
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik ook wel eens, gooi ik me controller op me bed en kom ik er ineens achter dat ik de bal weer gekregen heb voor een open doel en dan denk ik wel van: godver:mad:

    |:- |:-
    Ik geef je gelijk, maar a.u.b. typ normaal. Dus na een punt een spatie en hoofdletters of doe geen punten als dit zo lastig is. Dit is gewoon te moeilijk om te volgen die tekst, of ligt dat aan mij?:{
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    hoe challenge je een vriend met PES6? ik kan niet doen van invite to game?
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    kan alleen bij player matches.
     
  17. bubu

    bubu Guest

    Het is sommige mensen vast wel opgevallen dat ik een paar pagina's hiervoor helemaal flipte zooooo frustrerend.
    maar ik begin het eindelijk door te krijgen, eerst tikte ik achter elkaar op b om de bal af te pakke, (zo werkt het in fifa) maar hier moet je hem gewoon inhouden, ik pak nu veel meer ballen als verdediger, want eerst rende ze me gewoon voorbij, daarom vond ik het ook zo raar dat als ik in de aanval ging en een goede counter maakte dat ze me dan nog in konden halen, maar je moet dus gewoon de b in houden, ik flipte hem ook omdat ik online nooit won ook al was ik stukken beter, maar ik had zo vaak nog niet online gespeeld, en blijkbaar had ik dus de keren DAT ik online had gespeeld in een super laggy server zitten spelen (ook al had hij 3 groene streepjes), ik heb nu al 2 keer in een normale server gespeeld en 2 keer gewonnen met 1-0 net nog tegen een fransman, had iets van 15/12
    en hij 8/3 maar ik kreeg ze er niet in, hij kwam de hele tijd uit met de keeper als ik een counter maakte =P agja vet spel iig !! jammer dat ik gisteren mijn hoesje kapot heb gegooit, :mad: nu heb ik hem moeten vervangen door zo'n oud verrot hoesje, met krassen etc.
    Maarja. ;) vette game!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2006
  18. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    dan heb jij het ook fout want pioneer heeft geen lcd alleen plasma
     
  19. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    welke ?
     
  20. el_Diablo

    el_Diablo Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Praatjes vullen geen gaatjes (Sparein)

    Nou...werd vandaag weer eens uitgedaagd, dit keer door een "praatjesmaker"...diegene had veel getraind, ten minste...dat beweerde hij. Volgens hem zou ik een zware pakslaag krijgen...was ECHT bang. We speelden 2 potjes...ik scheet echt in mijn broek...eerste potje 2-2, Sparein kwam nauwelijks over de middenlijn..2 kansen 2 doelpunten....2 de potje..3-2 winst..ik scoorde 5 keer..2 voor Sparein met opzet, kreeg medelijden met hem....met andere woorden...wil je punten scoren, speel tegen Sparein 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina