1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga eerst van 7 t/m 14 Juli met een paar vrienden naar Kreta. Daarna ga ik nog van 16 Juli t/m 8 Augustus nog met m'n ouders en zus naar Kroatie:thumbs: \o/ :b:
     
  2. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een oud topic maar terug boven halen, ben net terug van vakantie(tje)!!!

    Ben naar Kyllburg in Duitsland geweest (3/9 - 8/9), lekker rustig dorpje in het Eifelgebied.
    Alle rust en stilte wat je je hier toch niet kan voorstellen. Het weer was geweldig met alle dagen boven de 30°C.
    Het eten was enorm lekker. maar ook veel. Ik ben op die 5 dagen 12 kilo bijgekomen. :confused:
    Trier ff snel bezocht gehad, ben ook een dagje gaan valkenieren in Kastelburg. Ik had een gier!!! mijn pa een torenvalk.
    En een paar wildparken bezocht.
    Voor de rest veel gewandeld natuurlijk. daar kan je nog dagen ronddwalen in het bos zonder een mens te zien.
    Zeker een aanrader als je rust nodig hebt.
    Nou ja, foto's volgen nog. ik moet ze nog eerst omzetten.
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is misschien wat vroeg maar aangezien de vakanties binnenkort weer geboekt gaan worden ben ik benieuwd waar jullie goede ervaringen hebben.

    Ik ga met 12 mensen op vakantie (+/- 20 jaar) en je moet er goed kunnen uitgaan (liefst ook betaalbaar) en er moet een strand zijn.

    2 jaar geleden zijn we naar Kreta geweest, dit was super! Het afgelopen jaar zijn we naar Kos geweest, dit was eveneens een top vakantie _O_

    Hebben jullie suggesties voor soortgelijke vakantiebestemmingen? Misschien iets in Spanje?
     
  4. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    In Spanje ben ik nooit geweest, maar in Griekenland zijn nog genoeg mooie plaatsen. :) Al ben ik er zelf nooit met vrienden geweest voor het uitgaan. Kos is zeker een aanrader, maar daar ben je dus al geweest. Verder zou Rhodos je denk ik ook wel goed bevallen. Van de andere eilanden waar ik geweest ben weet ik niet hoe het met uitgaansgelegenheden zit, dus daar kan ik weinig over zeggen.

    Zelf ga ik deze kerstvakantie drie weken naar Japan. De 22e zal ik vertrekken richting Osaka. In de tijd dat ik daar zit ga ik nog wat rondreizen in die regio (Nara, Kobe & Kyoto vooral) en waarschijnlijk één of twee dagen naar Tokyo. Kan niet wachten in ieder geval. :D
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Neem je deze gangsters mee? :+

    [​IMG]
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zoals gewoonlijk lekker niet op vakantie.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Same here. Hoop in de zomer het ouderlijk huis te verlaten, en samen te gaan wonen met m'n vriendin.
    Dus daar zal ook wel geld voor nodig zijn.

    Zal zelfs dit jaar Lowlands wel over moeten slaan.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijpelijk, maar bij mij is het niet een kwestie van niet kunnen maar meer een kwestie van niet willen. Ik heb gewoon absoluut geen behoefte aan vakanties, niet elders in Nederland en al helemaal niet in het buitenland. Dus ik ga er ook geen geld aan uitgeven.
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hier komen mijn plannen voor de komende weken..... (gaat nu heel veel mensen jaloers maken :cool: )

    Zondag ga ik 10 dagen naar Utila. Dat is een eiland in het Caribisch gebied. Vooral bekend vanwege het feit dat je er duikcursussen kan doen, die nergens anders ter wereld zo goedkoop zijn. Tevens dus ook veel mogelijkheden om te duiken daar. Inclusief met walvishaaien, die daar veel voorkomen.
    Vervolgens ga ik naar de stad San Salvador in El Salvador. Hier ga ik kerstmis vieren.
    Zo rond de 27 reis ik verder naar Guatemala. Ik zal daar een bezoek brengen aan Guatemala-stad, Antigua, de Maya ruines van Tikal en veel jungle.

    Rond 4 januari zal de reis erop zitten.
     
  10. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Grapjas. :emo: Nee, die "gangsters" laat ik thuis. Ik ga lekker in m'n eentje. ;)

    @Benneke - Klinkt niet verkeerd! Ik zou het niet erg vinden om in plaats van jou te gaan. Al zou ik mijn vakantie naar Japan er niet graag voor afblazen. :+
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  11. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ga 2 weken met ouders naar zuid - frankrijk > argeles sur mer ligt vlakbij de spaanse grens ... ( 190 km van barcelona)

    dus ga waarschijnlijk nog wel een keer naar barcelona \o/ lekker naar nou camp en stad in etc ...

    en misschien dak nog met vrienden weg ga nog niet over gehad moet ik eik wel is gaan doen :9
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm ik en 4 maten willen naar spanje gaan. Wij zoeken een betaalbaar verblijf in de buurt van het strand voor rond de 300 euro de man. Ongeveer 10 dagen, welke sites kunnen we het beste in de gaten houden? Heb echt nog maar weinig bruikbare sites gevonden.
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb je nu ook al zovaak gezegd dat jij nooit op vakantie gaat... Moet je dat nou altijd weer melden?
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Nadat hij wéér stop met gamen natuurlijk!`!1!!!
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Instanbull8) Ik hoop niet dat je Istanbul bedoelt:'-(

    Heb zelf nog geen plannen dit jaar maar ga iig wel weg
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    My bad:)
     
  18. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    In januari ga ik een aantal dagen genieten van een skireis die ik gewonnen heb bij metropolis in Antwerpen, dan ga ik eind mei nog (verplicht :p) met school naar Madrid en in de zomer vakantie zijn er plannen om met vrienden een aantal dagen naar Las Vegas te verkassen.

    Dus dat wordt nog hard werken en veel sparen voor mij.
     
  19. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit jaar met wat vrienden naar CenterParcs Zandvoort.
    En misschien met m´n ouders nog mee naar Spanje.
    Owja en Lowlands natuurlijk!
     
  20. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Spanje 2 weken op camping en nadien nog een weekje Ibiza met vrienden \o/
     

Deel Deze Pagina