[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Da's waar. Dan had ze ook gewoon Kidou kunnen gebruiken. Een geweer is zo 'Not done' voor een Shinigamii.

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    veel keus heeft ze qua wapens niet.

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wat moet ze dan gebruiken zodat er nog enigsinds wat specials uit het wapen kan komen? Vond de aflevering tegenvallen we gaan weer de geschiedenis in van Kariya :<

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, da's waar. En de geschiedenis van Kariya is best wel kut ja, maar toch... het einde komt in de buurt.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is 105 al uit? Hmm direct even downen, helemaal vergeten. Weet iemand toevallig de lijst met alle openingnummers tot nu toe? Ik heb ze nu allemaal zovaak gehoord dat ik ze wel eens wil downloaden :)

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Lol spoiler talk.

ik denk dat de volgende eerste paar eps over de geschiedenis over de bounto gaan dan komt karya ofzo ichigo tegen blabla volgende ep het gevecht begint -> Oponthoud iets komt iets nieuws maar wat?? -> het iets stop het gevecht -> gevecht gaat verder 2/3 eps -> einde fillers of dat iets nieuws is ook een filler iets

Hou er rekening mee we weten natuurlijk niet dat deze fillers zoals de naruto fillers zijn of gaan duren :D

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kga 5 euries donaten bij http://www.bleachportal.net. :cool:

Nou ff 96 tot 105 daar downloaden want ik moet nog van 87+ alles zien.
    Eerst nog 4 seasons Hercules kijken, dan 6 van Xena en Highlander + extra season, dan Bleach of Naruto (ergens 160-170 nu) en ondertussen wanneer Maplestory begint nog ff hardcore de eerste weken spelen.

Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    nieuw voor filmpje belooft veel goeds, redelijke epp. en ik denk datover +- 4 afleveringen de fillers te einde zijn

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb hem nog niet gekeken, alleen de nieuwe intro. En die intro bevat beelden uit de Manga. Mensen, ja, het echte verhaal kom er aan! Maar ook zag ik een persoon dat ik niet herkende, dus misschien komen er nog meer fillers aan... dus ik weet het nu niet meer. :+

Heb 'm zojuist gezien, redelijke ep.
    Alleen die Quincy is hier zó dom gemaakt, zo simpel. Damn....

Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wat je zegt in je spoiler vond ik wel meevallen.

Misschien dat de achtergrond wat te kort door de bocht is, maar het gevecht is wel cool. Ik vond het alleen slecht dat het niet afgemaakt werd. Nouja, als Ichigo dat nu maar doet in max. 2 afleveringen.

Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja klopt
    in de manga gaat ut zoveel dieper zoals ik je al had verteld in krijg je toch een beter beeld van de zwakke quincy die je nu ziet met de fillers

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wie is dat meisje dat in het outrofilmpje er nieuw bij komt, die met die paarse haren zeg maar?

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat weet ik dus ook niet. Herken haar niet uit de Manga. Je bedoelt toch die ene die een beetje op Yourouichi lijkt? (Yourouichi is degene die heel goed is in Shuyunpo/Flash Steps en zij vecht met Soi Fong in de anime.

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jep.... Nou ja, we zien het wel. Ik denk dat Ichigo het volgende aflevering afmaakt. :eek:

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb zelf het gevoel dat dat meisje een personage is in het volgende filler verhaal, ik zie namelijk vrijwel geen dingen die zich in de manga afspelen in de opening behalve het eerste gedeelte, wat volgens mij moet aangeven dat ze er wel mee bezig zijn.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jep, en daar ben ik bang voor. Het enige wat ik gezien heb was Rukia in Shi-Kai/Soul Release en de pa en het zusje van Ichigo die aan de deur stonden te luisteren.

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ziet er naar uit dat deze fillers over ongeveer 3 epi's afgelopen zijn, eindelijk. En inderdaad erg bang dat er een nieuw filler verhaal aan komt. Waarom snap ik niet, er is toch al genoeg manga weer beschikbaar om verder te gaan. o_O

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Even mijn mening over hoe bleach gaat en zal gaan de volgende eps:

Ik verwacht meer dan 20 nieuwe fillers in het intro zag je beelden uit de manga zoals rukia met haar release maar er was ook een nieuwe enemy en dat was niet aizen met hun hollows. De volgende ep verwacht ik een langdurig gevecht van min 2 eps xD met misschien nog meer ''intressante'' bounto geschiedenis. Daarnaast zulle die nieuwe enemies misschien bounto`s ofzo zijn maar beelden uit de manga was wel mooi om te zien maar ik verwacht dat de fillers nog (lang) niet afgelopen zijn...

@Orcrist

Komt door het intro.

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Oeeeeh Ichigo krijgt een vriendinnetje ;)

Het wordt een mooi gevecht tussen Ichigo en Kariya!

Hoe komt het toch dat het ene moment iedereen uren op zoek is naar de bounto en het andere moment iedereen opeens opduikt bij de bounto?! Als Ichigo zich opeens vertoont bij Kariya, zouden dan niet alle captains zo ongeveer moeten weten waar Kariya is? Of liggen ze nog lekker te maffen met zn allen 8)

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    ichigo enzo waren ant rusten xD en die captians enzo nog ant zoeke :p en ichigo zoekt en vind en die captains niet yea right XD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina