Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daar heb ik ook last van! De 2de controller moet steeds de instellingen wijzigen!
     
  2. bubu

    bubu Guest

    ik had toen strax een superspannende wedstrijd online, het was eerst 1-0 voor mij, in de 42e min. ofso. 2e helft in de 70 min ergens werdt het 1-1.
    Wedstrijd afgelopen, op naar de verlenging, eerste helft 1-2 voor hem, ik d8 kut nu ben ik gedoempt! :p 2 helft scoorde ik in de 28e min, van de verlenging.
    op naar de strafschoppen, alle eerste 4 raak! hij ook. 5e MIS :| shit d8 ik verloren! maar neej hij miste ook volgende paar schoten ook raak! Daar kwam de achste,! ik schoot raak en hij schoot MIS! =D! joepie d8 ik! weer een potje gewonnen. tot ik naar mijn stats ging kijken en daar wordt het geteld als een draw :'-( why?
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Strafschoppen tellen als draw omdat het gewoon een loterij is.
     
  4. bubu

    bubu Guest

    nou en?
    Is in het echt toch ook zo =)
     
  5. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    In het echt is het wel wat meer dan loterij, omdat een keeper een beetje kan zien welke hoek en dergelijke.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    De handleidingen van PES 4 en PES 5 waren anders wel flink wat pagina's dikker dan dit kladbriefje voor deeltje 6. Ook de training uit PES 5 zit er niet goed in terug, dus als je het nog helemaal moet leren is zo'n expert guide bijna een vereiste. En dat is dan weer geldklopperij
     
  7. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik twijfel nog wel, na deel 4 en 5 te hebben gehad op mijn xbox, ben ik bang dat deel 6 tegen gaat vallen of gewoon teveel van het goede is.

    Is er iemand die een 1 op 1 vergelijk heeft, dus pro evo 6 en fifa 2007 heeft?
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    De PU heeft er 1, en daar komt PES 6 beter uit dan Fifa 07. Fifa 07 is zowiezo niet sterk op de 360. Het ziet er mooi uit, maar er zitten te veel bugs en slordigheidjes in. PES 6 is minder mooi, maar speelt heerlijk.
     
  9. bubu

    bubu Guest

    yup idd ik had ook fifa 07, best lagge game, maar je team gaat niet vrij staan ofso, echt irritant, en er zit niet eens een fatsoenlijk nederlands team in, en ook geen nederlandse eredivisie. en er onbreken ook nog veel gamemodes, bij pes kun je teminste nog Leages spelen en cup's dit ontbreekt allemaal bij fifa 07 je hebt alleen de manager mode, en je kan alleen normale matches spelen! of online naja ! echt kut vond ik dat aan fifa 07.
    Dus ik zou als ik jou was voor pes 6 gaan.
     
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    doet iemand vaak trucs in de wedstrijd? ( ik zelf gebruik vaan schaar en fake shots .. en als ik dan met snelheid benen iemand rent naast me van me tegenstanderd.. kap je die gewoon makkelijk uit als je snelle spelers in je team hebt staan )

    verder niks meer over te zeggen ( speel bijna niet online... het is triest maar elke keer staat het bij mij vast in de pauze sta je voor OF ACHTER gaan ze cheaten echt niet leuk.. )
    ik speel gewoon op het moment veel Masters Leuqe blijft leuk met transfeer week... ik haal meestal jongen tallenten of gewoon laatste divisie of je moet er maar 1 contracteren die net is begonnen.. dan verkoop je ze goed ;)

    heeft iemand tips als je 1 op 1 op de kyper bent ? als ik fake shot doe ga ik andere kant heen enzo... lobje lukt mijn nog niet moet nog veel oeffenen ik gebruik dat nooit....

    verderest schiet ik best vaak rond het midden.. als je je stappen uitkomt.. schiet hij altijd goed ( als hij goed schot heeft natuurlijk )
    zijn er nog mensen die weten welke speler goede vrije trappen kunnen nemen ( short ) en die niet bij free kicks bij staan bij transfer..
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Ik schaar ook erg veel :)!
    De speler maakt een 2 of 3 scharen en versnelt dan in eens de diepte in...
    Werkt vaak ideaal. Even als een AkA met speles als C.Ronaldo!

    1 op 1 keeper, is gewoon niet meer de ren knop inhouden, en afmaken met een precisie schot.
    Althans, dat doe ik vaak even als inderdaad dat Fake Shot.
    Loppen vind ik ook nog altijd moeilijk, en moet ik eens flink oefenen!

    Gisteren mijn tweede vrije trap er pas ingeschoten met Farfan! :D
     
  12. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Joene bedankt voor deze steun betuiging, lijkt wel aslof niemand het woordje mening zag staan8) Wat dus inhoudt dat het hier geen feit betreft!!!!

    Heb gisteren weer genoten van het spel, heb tegenwoordig een andere strategie. Ik laat de tegenstander komen en wacht rustig af. Ik heb zo ook de gelegenheid om te kijken hoe goed z'n skills zijn.

    Ik speel nu ook een stuk relaxter dan eerst, toen ik het spel net had moest ik per se voor de televisie staan of zitten om een goed beeld te krijgen. Ik was teveel gefocust op de ranking. Nu lig ik gewoon relaxed op bed en speel m'n potjes. Zodra ik verlies neem ik een kleine pauze.
    Heb gisteren iets van 8 potjes gespeeld:
    W5/1D/2L

    Er zaten weer wat memorabele partijen tussen, en dus ook weer wat disconnects.

    Bij een partij was er een kerel (D1) die alleen nationaal speelde. Ik zag in z'n profiel dat hij altijd met Frankrijk speelt. Ik besoolt Brazilie te kiezen, waarop die kerel ook Brazilie nam:+ Ik begon dramatisch en kwam na 10 minuten achter door toedoen een schot van Adriano Dida keerde de bal en Ronaldo schoot binnen. Niet kort daarna wist hij weer te scoren ditmaal een afstandschot van Adriano. Ik dacht echt: “Shit, waar ben ik aan begonnen”|:-

    Hij leefde zich beide keren uit met de replay. Hetgeen mij echt kwaad maakte. Lijkt wel alsof niemand gelijk door kan spelen tegenwoordig. Je kunt de herhalingen ook nog zien aan het einde van de wedstrijd!!!.

    Vlak voor het einde van de eerste helft kwam ik terug tot 2-1 (geen replay), vlak na rust scoorde ik 2-2 (wederom geen replay).
    2 minuten voor het einde scoorde ik de 3-2 VETTE REPLAY!!!!.:lol:
    Hij heeft na dit doelpunt gelijk de stekker eruit getrokke.

    Later op de avond speelde ik tegen een engesman uit 3A, ik koos Arsenal en hij koos Bayern (die zijn trouwens echt goed)

    Hij bakte er weining van en kwam na een snelle achterstand vreemd genoeg toch terug in de wedstrijd uit een corner. Lange tijd stond het 1-1 terwijl ik de winst verdiende. Telkens als ik een kans miste zag ik dat hij iets zei, maar had m’n headset niet op(ik dacht dat ie het positief bedoelde). Precies in de blessuretijd scoorde ik de 2-1. Toen gebeurde er iets grappigs, ik zette m’n headset op en zei “hey mate I relly deserved that victory”, begint ie me uit te schelden voor F****** wanker, en nog veel meer.8)
    Ik zei nog dat jhet maar een spel was maar kreeg allerlei ziektes toegewenst. He hem toen getrakteerd op een replayshow.
    Uiteindelijk vroeg hij me “do you like disconnects?” en weg was ie.:confused:

    Sommige mensen nemen dit spel naar mijn mening iets te serieus, het is en blijft een spel. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om de ranking maar het zijn maar fictieve cijfers tegen dat soort gasten zeg ik graag: “Get a life!!”_0/
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand waar ik de demo van dead rising kan afhalen want die staat nie meer bij demos op xbox live


    pm me maar
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben het niet met je eens dat je de expert guide moet kopen zodat elk truukje wordt vrijgegeven. Hij vult gewoon aan waar de standaard manual tekort schiet. De guide geeft bijvoorbeeld een overzicht van alle truuks die naar mijn mening in de gewone manual hadden moeten staan.
    Verder vind ik dat ze terecht ingaan op zaken hoe je bijvoorbeeld een formatie plus formatie A+B kunt maken; iets wat óók in de gewone manual had moeten staan.
    The guide is een onmisbare uitbreiding van de veel te beperkte standaard-manual.
     
  15. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    I rest my case O-)
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel het nu 3 dagen (Dank u Sinterklaasje \o/), en het speelt echt heel lekker. Wel is het weer totaal anders dan PES 5, en ik heb dan ook nog niet echt dikke winsten kunnen boeken. Online 1 potje gespeeld, was geen succes.. Al kwam ik op een 1-0 voorsprong, de andere 5 goals vlogen in mijn eigen goal :+
     
  17. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    oeffenen baart kunst ;)
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    I know, heb PES 4 heel veel gespeeld, en PES 5 ook een behoorlijk tijdje, en je merkt gewoon dat elk deel aan het begin moeilijk is. Gelukkig merk je wel dat je vooruit gaat, en dat maakt PES juist zo vet in vergelijking met Fifa. Een vriend van me heeft op 5 december Fifa 07 gekregen, en die zet nu al scores neer tegen de pc van 10-0. Dat is gewoon niet leuk imo, het is veel vetter om een spannende wedstrijd met 1-0 te verliezen dan een simpele wedstrijd met welke monsterscore dan ook te winnen. Al voelt het af en toe natuurlijk best goed ;)
     
  19. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe schaar je eigenlijk? Fake-shot ken ik, pirouetje draaien ook, maar
    scharen weet ik niet. Iemand die me dat wil vertellen?

    In masterleague heb ik Ajax voorzien van een heerlijke vleugelspeler:
    De Spaanse Joaquin. Aanrader!!!! Zeer goede stats en een echte
    vleugelspits!
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    2x achter elkaar op de Special Button knop duwen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina