Joene bedankt voor deze steun betuiging, lijkt wel aslof niemand het woordje mening zag staan Wat dus inhoudt dat het hier geen feit betreft!!!!
Heb gisteren weer genoten van het spel, heb tegenwoordig een andere strategie. Ik laat de tegenstander komen en wacht rustig af. Ik heb zo ook de gelegenheid om te kijken hoe goed z'n skills zijn.
Ik speel nu ook een stuk relaxter dan eerst, toen ik het spel net had moest ik per se voor de televisie staan of zitten om een goed beeld te krijgen. Ik was teveel gefocust op de ranking. Nu lig ik gewoon relaxed op bed en speel m'n potjes. Zodra ik verlies neem ik een kleine pauze.
Heb gisteren iets van 8 potjes gespeeld:
W5/1D/2L
Er zaten weer wat memorabele partijen tussen, en dus ook weer wat disconnects.
Bij een partij was er een kerel (D1) die alleen nationaal speelde. Ik zag in z'n profiel dat hij altijd met Frankrijk speelt. Ik besoolt Brazilie te kiezen, waarop die kerel ook Brazilie nam Ik begon dramatisch en kwam na 10 minuten achter door toedoen een schot van Adriano Dida keerde de bal en Ronaldo schoot binnen. Niet kort daarna wist hij weer te scoren ditmaal een afstandschot van Adriano. Ik dacht echt: “Shit, waar ben ik aan begonnen”
Hij leefde zich beide keren uit met de replay. Hetgeen mij echt kwaad maakte. Lijkt wel alsof niemand gelijk door kan spelen tegenwoordig. Je kunt de herhalingen ook nog zien aan het einde van de wedstrijd!!!.
Vlak voor het einde van de eerste helft kwam ik terug tot 2-1 (geen replay), vlak na rust scoorde ik 2-2 (wederom geen replay).
2 minuten voor het einde scoorde ik de 3-2 VETTE REPLAY!!!!.
Hij heeft na dit doelpunt gelijk de stekker eruit getrokke.
Later op de avond speelde ik tegen een engesman uit 3A, ik koos Arsenal en hij koos Bayern (die zijn trouwens echt goed)
Hij bakte er weining van en kwam na een snelle achterstand vreemd genoeg toch terug in de wedstrijd uit een corner. Lange tijd stond het 1-1 terwijl ik de winst verdiende. Telkens als ik een kans miste zag ik dat hij iets zei, maar had m’n headset niet op(ik dacht dat ie het positief bedoelde). Precies in de blessuretijd scoorde ik de 2-1. Toen gebeurde er iets grappigs, ik zette m’n headset op en zei “hey mate I relly deserved that victory”, begint ie me uit te schelden voor F****** wanker, en nog veel meer.
Ik zei nog dat jhet maar een spel was maar kreeg allerlei ziektes toegewenst. He hem toen getrakteerd op een replayshow.
Uiteindelijk vroeg hij me “do you like disconnects?” en weg was ie.
Sommige mensen nemen dit spel naar mijn mening iets te serieus, het is en blijft een spel. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om de ranking maar het zijn maar fictieve cijfers tegen dat soort gasten zeg ik graag: “Get a life!!”_0/
Laatst bewerkt: 8 dec 2006