Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat iemand het wel kan doe hier in zijn enorme vrije tijd :lol:
     
  2. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de nieuwe trailer wat aan gepast :p
    Hier kan je hem zien.
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95

    Waar is dan die fucking balans? :mad:
    Ik snap het niet, je moet een pot winnen omdat je beter bent en niet omdat de code zegt dat jij voordelen moet hebben t.o.v de tegenstander omdat hij het beter doet. Wat een onzin zeg :lol:
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Beetje simpel... :9
    Had een compleet ander filmpje verwacht!

    @ Sostic

    Hoeft Occisor niet meteen zo aan te vallen joh...
    Hij geeft alleen zijn mening en wat informatie uit dat artikel :)
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom is "mad world" ineens zo poulair? 8)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Snap het ook niet, die Gears of War reclame is leuk, maar dan nog... ik zie sommige mensen in mijn lijst opeens dat luisteren terwijl ze zoiets normaal NOOIT luisteren.
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik val Occisor ook zeker niet persoonlijk aan, niet mijn bedoeling :thumbs:
    Vind het idee gewoon achterlijk en daar word ik boos om :'-(
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    het was ook een flauwe grap ;) (stond er achter dacht ik :+)
    iedergeval, sostic, ik probeer me in te houde, begin jij weer *), iedergeval, je hebt wel gelijk, maar misschien kun je dinge aan passe zoals bij Oddball, zou misschien leuke andere gametypes opleveren
     
  9. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon te laat.
     
  11. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    In ranked lijkt het me ook niet echt heel vet, wat mystery al zei, je hebt skills of je hebt ze niet.
    Daarom denk ik ook dat bungie dit niet gaat gebruiken in de Ranked playlists... want daar wordt eigenlijk al een soort van balans gecreerd met de levels.

    Maar local bijvoorbeeld, lijkt het me wel gaaf. Mijn vrienden zijn echt van die types die al gelijk zeggen : ''Welk scherm ben ik nou eigenlijk'' en '' hoe schiet je''..
    Voorheen moest ik ten eerste altijd in mn eentje tegen de rest van mijn vrienden ( wat niet echt helpt, aangezien ik dan alleen maar meer targets heb )..
    Maar als ik het dus nu zie, ga ik het echt moeilijk krijgen.. en dan wordt het tenmiste ook leuk voor mn vrienden, want die hebben na 20 keer dood ook geen zin meer, ze gaan ook altijd helemaal uit hun dak als ze me eindelijk een keer hebben gekild..

    Maar wat anders, ( wat eigenlijk ook hier onder valt) de host van een game krijgt ZO FUCKING veel opties om een gametype te maken dat er miljoenen(overstatement) gametypes gecreerd kunnen worden ( als ik het allemaal zo lees )..
    Tank Flag wat eens is voorgekomen in een van de bungie updates, is dat de Flag carrier met een snelheid van 10% loopt, maar het heeft echt iets van 100 headshots nodig om hem te killen... :+ ( maar het kan ook andersom..! De flag carrier rent met 300% maar kan met 1 headshot al gekild worden..! Al die mogelijkheden zijn best eindeloos..) Zulk soort games lijken mij nou helemaal geweldig met mijn vrienden .. \o/

    Ook komt bungie met een optie om je gametype te kunnen adverteren. Stel jij maakt zo'n vette gametype.. iedereen waarmee je speelt vind het helemaal te gek. Je adverteerd hem en alle mensen in de wereld kunnen die gametype dan overnemen... en jij wordt dan natuurlijk populair..:cool:
    Misschien dat Bungie hier ook nog iets van gaat maken zoals wedstrijden... weet ik het... Heb jij zoveel hits op je gametype.. jij krijgt een exclusive goodie... het is allemaal mogelijk*)

    Let op: sommige dingen in de bovenstaande tekst zijn speculatie, zoals prijzen winnen en hoe bungie het allemaal zou kunnen doen. En over dat tank flag weet ik niet precies hoeveel % en hoeveel headshots.. maar komt op hetzelfde neer.. De rest is wel officieel, de gametypes maken, adverteren... alles.. Maar bungie kan ook van gedachte veranderen en het eruit halen.. dus alles is onder voorbehoud
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
  13. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *sniff* ben ontroert!! Ik wil hem spelen 8)
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    hey check het moment waarin Mc onder die schild schuilt net voor de impact van de wraith bullit. Kijk naar zijn handen, wat mist er? jep zijn wapen...

    slecht hoor :lol:
     
  16. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zou ik graag die beta willen hebben:D
    tot nu toe ziet het er allemaal net uit en ik houd gewoon van die halo sfeer_O_
     
  18. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    dit ziet er echt heel slecht uit IMO, niet qua graphics maar wat voor gameplay ga je op deze maps krijgen :confused: big team battle fun:'-(

    edit: zijn dit gamedevelopers of betatesters?? ik hoop het tweede..
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    was van de 1up site, dus gwoon journalisten
    en het zijn maar 3 maps, kome er vast meer, en snowbound is niet echt BTB materiaal :+
    wacht maar gwoon af, ik probeer het ook
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Trek gewoon niet teveel conclusies op dit moment, ik hoop gewoon dat bungie veel heeft geleerd van de fouten die ze hebben gemaakt bij Halo2 en daarmee halo3 een stuk beter maken :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina