In ranked lijkt het me ook niet echt heel vet, wat mystery al zei, je hebt skills of je hebt ze niet.
Daarom denk ik ook dat bungie dit niet gaat gebruiken in de Ranked playlists... want daar wordt eigenlijk al een soort van balans gecreerd met de levels.
Maar local bijvoorbeeld, lijkt het me wel gaaf. Mijn vrienden zijn echt van die types die al gelijk zeggen : ''Welk scherm ben ik nou eigenlijk'' en '' hoe schiet je''..
Voorheen moest ik ten eerste altijd in mn eentje tegen de rest van mijn vrienden ( wat niet echt helpt, aangezien ik dan alleen maar meer targets heb )..
Maar als ik het dus nu zie, ga ik het echt moeilijk krijgen.. en dan wordt het tenmiste ook leuk voor mn vrienden, want die hebben na 20 keer dood ook geen zin meer, ze gaan ook altijd helemaal uit hun dak als ze me eindelijk een keer hebben gekild..
Maar wat anders, ( wat eigenlijk ook hier onder valt) de host van een game krijgt ZO FUCKING veel opties om een gametype te maken dat er miljoenen(overstatement) gametypes gecreerd kunnen worden ( als ik het allemaal zo lees )..
Tank Flag wat eens is voorgekomen in een van de bungie updates, is dat de Flag carrier met een snelheid van 10% loopt, maar het heeft echt iets van 100 headshots nodig om hem te killen... ( maar het kan ook andersom..! De flag carrier rent met 300% maar kan met 1 headshot al gekild worden..! Al die mogelijkheden zijn best eindeloos..) Zulk soort games lijken mij nou helemaal geweldig met mijn vrienden .. \o/
Ook komt bungie met een optie om je gametype te kunnen adverteren. Stel jij maakt zo'n vette gametype.. iedereen waarmee je speelt vind het helemaal te gek. Je adverteerd hem en alle mensen in de wereld kunnen die gametype dan overnemen... en jij wordt dan natuurlijk populair..
Misschien dat Bungie hier ook nog iets van gaat maken zoals wedstrijden... weet ik het... Heb jij zoveel hits op je gametype.. jij krijgt een exclusive goodie... het is allemaal mogelijk*)
Let op: sommige dingen in de bovenstaande tekst zijn speculatie, zoals prijzen winnen en hoe bungie het allemaal zou kunnen doen. En over dat tank flag weet ik niet precies hoeveel % en hoeveel headshots.. maar komt op hetzelfde neer.. De rest is wel officieel, de gametypes maken, adverteren... alles.. Maar bungie kan ook van gedachte veranderen en het eruit halen.. dus alles is onder voorbehoud
Laatst bewerkt: 7 dec 2006