Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie heeft idd geleerd van de fouten die gemaakt zijn in deel 2. Het spel was namelijk veelste moeilijk en veelste competitief, vandaar dat deel meer auto-aim krijgt, een nog slechtere balans, nog kuttere wapens en een extra hulpje voor als je achter staat (dit zodat zeer slechte spelers het de allerbeste pro's toch nog moeilijk kunnen maken en zelfs nog kunnen winnen). Al dit meegenomen moet deel 3 wel een zeer grote topper worden, ik bedoel wie wil er nou niet een uitgemolken zwaar verklote kut game spelen gebaseerd op een toevals treffer die al in een deeltje 2 zwaar verneukt is:+
     
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens menen die gasten nou serieus dat die maps goed in elkaar zaten, want ik vond het allemaal gewoon ronduit KUT klinken wat ze zeiden, en alles wat zij tof vonden, was juist dat wat halo2 kut maakte, alleen is het in het filmpje nog erger:'-(

    Geeft weer aan wat een graf noobs er bij de gamepers werken, niemand daar geeft ook maar iets om balans:'-(

    Sorry dat ik zo hard/voorbarig/negatief reageer, maar zo zie ik het gewoon...

    Dus kom maar op met flamen8)
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    mwaha :lol:
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg het niet graag, maar ik ben het met hem eens. dat kan echt heel kut worden. het team dat achter staat moet niet geholpen worden, het moet meer oefenen

    vooral die eerste map, die gast helemaal gelukkig dat je door een ventilatieschacht kan kruipen, nou joepie \o/
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    blackhawk, ga naar een of ander H1 topic ofso :w

    iedergeval, ik wacht ook maar gwoon af, ik denk niet dat ik het vol houd om tot de release van H3 te blijve zeike
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet zo moeilijk hor, gewoon het nieuws rond de game volgen, dan hor je vrijwel dagelijks weer nieuwe "super coole" dingen die erin komen die gewoon de balans compleet verneuken en alle skill eruit halen... En voor mij is dat reden om te zeiken, omdat ik balans belangrijk vind en ik wil dat de beste speler wint en niet de grootste noob die het meest door bungie geholpen wordt\o/
     
  7. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk hopen kan altijd maar de screenshots, ideeen en maps die ik tot nu toe gezien heb zeggen toch al vrij veel over wat voor soort spel het gaat worden..
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Man, wie zegt dat het in elke gametype aanstaat? Het is ook gewoon uit te zetten enzo, je had toch ook gewoon juggernaut in 1 en 2 zodat diegene met de ball super powers hadden en dat werd ook nauwelijks online gebruikt dus niet zo janken :thumbs:
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Precies Sostic, ga er maar vanuit dat in 90% van de games dat uit staat.
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zit het met je sollicitatie trouwens??
     
  11. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me er wel eens aan dat mensen met ballans bedoelen dat elk wapen even sterk moet zijn en je altijd even veel kans op winnen hebt als de tegenstander.
    De beste zijn is ook dat je op het goede moment met het goede wapen op de juiste plek staat. Als jij weet in welke situatie je een bepaald wapen moet gebruiken en daarmee je tegenstander kansloos laat is dat ook skill. Had hij maar niet met z'n pistooltje door het open veld moeten rennen...

    Voel je niet aangesproken btw, ik heb het tegen niemand in het bijzonder :+
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    en hebben jullie al zin in het Halo3 cheatbook? ik niet
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel weer glitches en alles in de campaign.
    dat vond ik zo gaaf. dat je overal tussen kon.
    voelde ik me altijd even king of the mountain alsk uit het level was.8)

    en als iedereen zo bang is dat de mp een flop wordt,
    koop gewoon een nintendo 64 en ga super smash brothers spelen.
    als je niet van de mp van halo2 hield, en dit ook zo in H3 gaat gebeuren, koop je toch gewoon de game niet?
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een die-hard halo fan dus ik speel gewoon halo3 ook al is die bagge!! Bring it on! 8)
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Die zit op z'n rug.
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha okeee:b: :thumbs:

    weet iemand wanneer de uitslag komt van de mp beta prijsvraag?
     
  17. X-PLoSiVe

    X-PLoSiVe LOL

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je trouwens ook ergens inschrijven vor die beta? zo ja, waar? :9
    edit: laat maar, was gewoon halo3.com :9
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  18. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet Halo3.com dat is namelijk niet voor europa bedoeld, zie HIER voor de europese inschrijvingen..
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Weet men wanneer de Winnaars bekend worden gemaakt?! :)
    Lijkt mij wel gaaf, als je tot die 100 man behoord die een beetje die MP mag spelen...
    Zolang het maar iemand actiefs is hier op het forum vind ik het best, zodat we ook een beetje te weten komen hoe het is!
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou je wel in touch als ik er door ben!! Alleen die kans is zo klein :p Dus misschien moet jij ons wel alles vertellen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina