A1GP - Seizoen 06/07

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 16 sep 2006.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Er zat eerst een hairpin in het circuit die zo scherp en krap was dat de auto's de bocht alleen met een halve dounut konden halen8) Ze hebben het circuit nu van 3km naar 2,2km ingekort

Om 14 uur begint de herhaling van de race dus ik denk dat ze het vooraf nog wel een keer over deze bocht zullen hebben

2. JeePee

JeePee Guest

Okee, cool :+ Ik had gehoord dat Bleekje de eerste race gewonnen had!

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    En in de hoofdrace crashte hij in de slotfase toen hij ook aan de leiding reed. Wel zonde, maar toch mooi dat hij de sprintrace heeft binnengehaald. :)

4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    heb de herhaling volledig gekeken en vond het heel jammer van team nederland, maar snap nog steeds niet wat er nou precies gebuerde en waar het aan lag...
    verder leuke race :D

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Z'n voet gleed van het rempedaal :lol:
    Anders had team NL eerste gestaan in het klassement |:-

6. JeePee

JeePee Guest

Ik had ook gehoord dat z'n voet van het pedaal afgleedt. Daar geloof ik zelf weinig van. Als je niet remt dan schiet je gewoon met onderstuur rechtdoor de bocht uit. Door je rem los te laten krijgen je achterwielen zelfs meer grip. Toch vreemd dat hij met dikke overstuur achterstevoren in de muur terecht kwam. Ik snap ook niet hoe je voet van het pedaal in een formule auto kan afglijden. Die monocoque is zo krap, je benen kunnen geen kant op. Maarja, misschien dat een van z'n engineers een banaan voor de wedstrijd had gegeten, en de schil op een verkeerd plekje had achtergelaten.

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    hij zelf zei dat het door een bobbel in het circuit kwam, maar gaf ook toe dat het een rijdersfout was.
    ach ik geef hem nog wel de credits, hij doet het beter als jos het in de eerste 3 wedstrijden deed...

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    dit weekend is er weer een A1 GP, in Maleisie.
    wat verwachten jullie?

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik verwacht dat Bleekmolen zijn voet dit keer niet van het rempedaal laat glijden.

10. JeePee

JeePee Guest

Ik verwacht Pakistan voor de overwinning.

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    dit keer ben ik eens vroeg mijn bed uit gekropen om deze race live te zien en wat ik zag was een race op een doorweekt circuit van sepang.
    een teleurstellende race vond ik het, waar geen crashes te zien waren en team nederland een zeer matige prestatie leverde.

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    live de race bekeken en het was echt een prachtrace :D
    voor de mensen die niet weten wat ze vanmiddag gaan kijken, A1 op 7!

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Bedankt dat je de uitslag niet vermeld, ga vanmiddag zeker even kijken :)

14. JeePee

JeePee Guest

Pakistan \o/

15. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland :D

16. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Nederland :mad:, doordat ze niet kunnen rekenen, is onze vijfde plaats afgenomen. Je moet namelijk je pitstop maken tussen ronde acht en twintig, maar NL deed dat pas in ronde 21. Dag vijfde plaats dus. :mad:

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    oei dat wist ik niet?
    dat was da na de race pas bekend geworden???
    hoeveelste zijn ze nu dan geworden??
    ik dacht juist dat ze het slim gespeeld hadden door zo laat banden te wisselen:mad:

18. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt is na de race pas bekend geworden, maar Allard Kalff had het er al even over in zijn commentaar dat ze Under Investegation waren. Daarna heb ik er niets meer van gehoord, dus ik dacht dat we er mee wegkwamen, maar helaas niet dus. :'-(

Edit: NL is teruggezet naar de 21e plek, laatste dus

Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  19. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    bah echt zo stom dat ik dacht dus ook dat ze er mee weg kwamen, omdat ik er niks meer over had gehoord, maar dit vind ik echt weer zo jammer en zo slordig van team nederland:mad:

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zo worden er een hoop punten verspilt zeg door NL. Eerst vanuit leidende positie even van de baan spinnen, vervolgens een technisch probleem hebben waardoor hij met beperkte snelheid moest rijden en nu dit weer...

Het is allemaal niet echt overtuigend. Ik moet ook zeggen dat ik Bleekemolen minder vind dan Verstappen in de races. Verstappen was vaak degene die aanviel, terwijl Bleek juist vaak moet verdedigen. In kwalificeren is Bleek misschien iets beter, maar niet heel veel.

Deel Deze Pagina