Helemaal mee eens... Iedereen denkt dat hij tijd zat heeft om zichzelf te vinden, of denkt dat hij of zij zichzelf al kent... Maar je hebt geen tijd, je kunt in principe elk moment sterven... Maar het menselijke ego denkt dat het lang zal leven, vooral door veel dingen om zichzelf heen te verzamelen... Dat noemen ze dan een persoonlijkheid... Maar goed...
Effe over dat Deja Vu... Ik moet zeggen dat ik dat allemaal onzin en lariekoek vindt... Alsof je ergens komt en het gevoel hebt dat je daar al eerder bent geweest... Ik ben van mening dat het inbeelding is, de menselijke geest kan alles vervormen en het is niet ondenkbeeldig dat iemand ergens komt en dat zijn hersenen deze nieuwe plaats ongemerkt vergelijken met een plaats die er ongeveer op lijkt... Waar hij of zij al eerder is geweest in het verleden... Vervolgens gaat zo iemand zich inbeelden dat hij op deze nieuwe plaats toch al eerder moet zijn geweest... Ik maak het misschien simpeler dan het daadwerkelijk is, maar ik vind het onzin...
Datzelfde geldt trouwens van de hele spiritistische wereld, met alle paranormale bullshit... Je hebt er wat mij betreft NIETS aan, allemaal hocus pocus... Richt je liever op je eigen groei, dan je met kwakzalverij bezig te houden... Al dat geklets over geesten van overledenen en weet ik veel wat voor blabla... Het leid je af van jezelf, het houdt zich bezig met illusies... Net als dat Deja Vu volgens mij een illusie is... Je houd jezelf voor de gek... Stap nu op je eigen weg en volg die... Wees moedig en val en sta weer op, dat is alles wat je kunt doen... Je kunt je het beste zo snel mogelijk ontdoen van alle Char's en andere klepzeikers...
Laatst bewerkt: 10 dec 2006