De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    om al jullie twijfels weg te nemen :cool:
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Wat maakt het ook uit zo lang speelt hij toch niet meer voor Ajax:+

     
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    15 miljoen haha. kom maar terug als je 40 miljoen biedt. (ok is erg veel, maar dat wordt tegenwoordig voor bijna iedere kneus betaald).
     
  4. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Hunterlaar voor 15 miljoen is wel acceptabel, misschien iets te weinig, gezien zijn leeftijd. maar 40 mil is gewoon nergens opgebaseerd, laat staan 30 mil. V.Nistelrooij ging voor 67 mil gulende weg dacht ik naar Man U, dat is zo rond de 30 mil euro.
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Zlatan ging voor 16. Huntelaar is, vind ik, wel meer waard dan Ibrahimovic. Geen 40.
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Huntelaar is 23, ruud ging weg toen hij 25 was. dus het leeftijdsargument vind ik een beetje onzinnig.

    15 is gewoon te weinig. 20 - 25 miljoen komt meer in de richting.
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mja ruud scoorde veel meer dan dat Huntelaar doet. Dan is die 20-25 miljoen wel beetej veel lijkt me als je de vergelijking dan toch trekt.
     
  8. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Dat denk je alleen maar.

    Huntelaar moet toch minimaal 18 miljoen euro opbrengen aan het einde van dit seizoen. Tussentijds voor 20 a 25 miljoen.
     
  9. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Komt-ie weer goed weg. Na Roda en Espanyol is dit het zoveelste mazzeltje voor hem. Maar ach, of hij nou wel of niet speelt doet er vrij weinig toe, PSV wordt kampioen, lijkt me nu al duidelijk.
     
  10. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij begrijpt et:)
     
  11. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Onzinnig, ik bevestig juist van, gezien zijn leeftijd zou hij wel meer als 15 mil op moeten brengen(kijkend naar vorig seizoen), omdat hij pas 23 jaar is. Of hij het waard is betwijfel ik.(want dit seizoen nog niks laten zien van wat hij vorig seizoen liet zien). Niet dat ik erg vind....
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Sorry verkeerd gelezen.. mijn fout!
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Tot hoelang loopt zijn contract nog? Staat niet in de berichtgeving en speelt een grote rol. Zijn contract zal wel tot 2009 lopen. Denk ook dat Huntelaar grofweg 20 miljoen gaat opleveren, ondanks dat hij nu in een dipje zit. Dat dipje is ook logisch te verklaren, Huntelaar heeft een super eerste seizoen gedraaid, en het tweede seizoen is dan áltijd moeilijker. Zaak om toch vaak te blijven scoren, maakt niet uit hoe. Voor 20 miljoen is er een aardige opvoler te halen (al is er natuurlijk nooit 20 miljoen te besteden i.v.m. verschillende dingen).
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    perez die krijgt toch ook een schorsing na een wedstrijd?
    die braamhaar moet het wel gezien hebben, hij stond er bovenop, zoiets kan je toch niet missen? ik hoop dat hij alsnog een kaart krijgt, zodat ie die smerige praktijken afleert.

    ik vind ook dat braamhaar niet moet proberen om een evenwicht in de wedstrijd te houden qua kaarten en overtredingen. Dat zie je wel vaker bij scheidsrechters.

    15 -20 mln is wel mooi voor huntelaar. voor hoeveel had ajax hem ook al weer gehaald?
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij kan geen kaart meer krijgen, aangezien het incident al is beoordeeld, en dus kan de straf niet meer verhoogd worden. Neemt niet weg dat hij gewoon rood had moeten krijgen voor zijn actie.

    Vond het trouwens ook wel zielig van riemer van de velde dat hij de actie van huntelaar verdedigde, en er geen overtreding in zag.
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    9 miljoen, maar Ajax moet minstens het dubbele vragen
     
  17. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Huntelaar verdient geen schorsing want,
    1. Wat doet Cziommer en wat wil hij met de bal doen, tijd rekken en dat wordt voorkomen door huntelaar.
    2. Cziommer naait Huntelaar want als je goed de beelden ziet zie je dat huntelaar met zijn voet tussen de benen komt van Cziommer mocht hij hem raken dan raakt hij hem aan zijn linkervoet. Vervolgens gaat Cziommer naar de grond met pijn aan zijn rechterbeen :|
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Huntelaar verdient wel een schorsing want,

    1 Hij schopt naar een tegenstander en dat bleef onbestraft.
    2 Nog een keer kijken, want hij raakt hem wel bij z'n knie. Daarnaast is het nutteloos, omdat het feit blijft dat huntelaar een tegenstander schopt waar gewoon rood op hoort te staan.
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, maar aan de andere kant:

    1: Da`s geen reden, de intentie van Cziommer was wellicht om de bal te pakken, weg te schieten. Had Huntelaar er niet aan moeten komen, want dat krijg je ook geel.
    2: Huntelaar had geen enkele intentie om de bal te spelen, dan is het gewoon ordinair schoppen, staat ook al rood voor, ookal raak je de man niet.

    Maar ja, hij wordt toch niet geschorst ;)
     
  20. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zeuren we hier over de knullige actie van Huntelaar, die eigenlijk helemaal niet zo erg leek en hoor je niemand meer over de doodstrap van Janssen. 4 Wedstrijden geschorst is nog mild vergeleken met wat die had kunnen aanrichten bij die speler. Hij had hem maanden het ziekenhuis in kunnen schoppen als die niet opsprong en dat allemaal om het spel stil te leggen. Maar waarschijnlijk is het veel interessanter als een ajacied als zondebok wordt neergezet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina