[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Zou goed kunnen, en in dit geval heel mooi zijn! :)

Mijn 360 gaf een tijdje geleden ook 1 of 2x een ring of death maar deed het daarna weer. Dat was ook nadat ik hem had meegenomen (op vakantie). Maar de mijne is nu echt dood, krijg hem niet meer aan de praat (zonder HDD opstarten, kabels los, schoonmaken, weer aansluiten, voeding los en weer vast etc etc).

Hopelijk blijft hij werken, ik duim voor je..

2. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik een ongeloofelijke K*T dag.
    Zeiknat van de regen en pissig op al die verkopers kom ik thuis van mijn zoektocht naar een mooie prijs voor de samsung le32N71b HD-Ready lcd tv.
    Ik kan hem nu dus op internet gaan bestellen omdat die verkopers allemaal eikels zijn (1399 - 100 eurio moet toch wel kunnen? of niet dan?)

Zet ik de pc aan en start mijn webbrower en klink naar deze topic,
    Om er vervolgens achter te komen dat iedereen die gisteren die vage Email van microsoft kreeg (en waarvan de 360 dus sinds 28/11 in duitsland stond)
    Zijn 360 al terug heeft.
    Maar hier op de deurmat zie ik geen briefje van ups liggen dus ik ga er maar van uit dat die ook niet zijn geweest.
    En de wil om de halpdesk te bellen is er ook totaal niet meer aanwezig.

Ik ben dus behoorlijk kwaad en opgefockt, Dus ik denk dat ik Rainbow Six Vegas maar in de 360 die ik geleend heb doe en wat gasten ga afknallen op mijn 19'' Breedbeeld tft monitor die niet optimaal voor de 360 staat afgesteld omdat ik hem anders niet voor de pc kan gebruiken.

Hoop voor jullie allemaal dat je mij vandaag niet op live tegenkomt, Want vrolijk zal ik niet zijn.

Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  3. DarkRealityNL

DarkRealityNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, je moet voor die tv naar It's gaan, ik heb daar ook mijn 32 inch samsung gehaald, en zij geven prijs garantie, ik had er 150 euro korting op.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij staat inmiddels sinds 16:00 weer non-stop aan en hij doet het weer perfect. Het lag dus denk ik toch aan een kabel die er niet goed inzat.

Zojuist gewoon PES online gespeeld en hij liep als een zonnetje!
    Ik ben zéér blij! :D

5. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Das vreemd bij mij wilden ze niet omlaag met de prijs vanmiddag dus ik ga daar ook niet meer naar toe.
    Morgen mischien naar de Expert en anders koop ik de tv wel via het internet.
    Maar dit hoort eigenlijk in een ander topic (staat het ook al in) dus ik stop nu meteen met offtopic gaan en ga weer terug naar de topic.

Mijn 360 is dus wel vandaag bezorgt maar was bij de buren afgeleverd.
    En er lag wel een briefje in de bus maar dat was te grote van de haleft van een postkaart en het lag op ze kop en dan valt dat wit niet op op witte tegels (tot je er bijna je nek door breekt)

6. robomuts

robomuts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Samsung is toch bagger, slecht geluid.

7. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben al ruim 10 jaar slechthorend, (Inclusief gehoorapperaat.)
    Dus dat maakt mij niet echt veel uit:lol: (Maar dit meen ik serieus)
    Nee ik ga er toch een los speakersetje voor kopen (2.1 aan surround heb ik niks zie hierboven.)
    En ik vind het beeld erg mooi.

Is er dan een andere tv die je mij wilt aanraden?
    (Zolang het maar geen phillips is want hun tv's zijn niet compatible met hun gehoorapperaten en geven pas echt ruk geluid.)

Die nieuwe 360 die ik nu heb die doet het tot nu toe goed. (en hij is erg stil)

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Panasonic en JVC :)

Zowel beide erg goede beeldbuis + gebruikersvriendelijk en mooie styling

9. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter deze draad gasten
    :thumbs:

10. Tinus_Scarface

Tinus_Scarface Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is ook op 28-11 aangekomen in Duitsland, mar ik heb mijn 360 nog niet terug. Als jullie het trackingnummer invoeren op de site van UPS, wat staat er dan bij status? Bij mij staat er nog steeds "afgeleverd".
    Ik heb verder ook geen email gehad over dat ie terug gestuurd is.

11. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gebeld met MS. Je krijgt weer net zo'n mail als de eerste van UPS (maar dan zonder barcode) Daar staat ook een trackingnumber in, en zo kun je hem weer volgen.

12. Daddy Snow NL

Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb geen enkel bericht gehad van MS of UPS, maar toen ik vandaag na het werk thuis kwam lag er wel een briefje in de bus van UPS. Ze waren geweest met mijn pakket, maar er was niemand aanwezig. Morgen komen ze opnieuw. Hopelijk kan ik dus morgenavond weer gamen!!

13. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, dit betekend alleen maar dat hij van de ups center in frankfurt onderweg is naar het reparatie centrum. Als hij daar aankomt is ups klaar, en dan gaan de gemiddelde 15 dagen in (met andere woorden, op het moment dat hij op je originele eerste tracking number als geleverd staat, dan zou die binnen 15 dagen terug moeten zijn bij jouw thuis).

14. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem bij www.modern.nl bestellen voor 1299 en geen verzendkosten,en je krijg ook nog 150 euro retour van Samsung.:b:

15. robomuts

robomuts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of kijk bij mokio.nl

16. milenko79

milenko79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox doet het ook weer perfect. heb er nu 1 van juli terug gehad (mijne was uit januari). heb wel de noisy dvd drive erin nu (had eerst degenen die stiller moest zijn, maar die maakte meer herrie dan de noisy drive die ik nu heb). gisteren 6 uur aangehad, geen enkele crash.

17. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond eindelijk de lang verwachte email gekregen met daarin de labels. Vandaag de 360 netjes ingepakt en tussen 13:00 / 15:00 uur komt de UPS hem ophalen, ben erg benieuwd of ik hem nog voor de kerstvakantie terug heb.

Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  18. supermm

supermm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang is die van jouw weggeweest?

19. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox360 doet het totnutoe ook nog goed ( gisteren terug gekregen ) maar net als bij jou is mijn DVD drive ook een stuk luider qua geluid....maakt best wel veel herrie eigenlijk.....moet daardoor het geluid van de TV een stuk harder zetten omdat het anders lijkt of er constant iemand aan het stofzuigen is in onze woonkamer!

20. DarkRealityNL

DarkRealityNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UPS heeft net mijn xbox opgehaald, dus tot nu toe gaat alles heel vloeiend. Denk daarom dat het ook makkelijker is als je bij de HD aangeeft dat je de labels wilt laten opsturen, want dan gaan ze naar ups en die nemen ze mee als ze het komen ophalen. Heeft in totaal maar 1 dag geduurd, dat emailen gaat (als ik het allemaal zo lees) minder snel of niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina