Weer een lulverhaal wat ze aan mij hebben verteld dus.
Een vrouw in pak (bedrijfsleider?) vertelde tegen mij dat ze 56 consoles binnen hadden gekregen en dat deze allemaal vergeven waren door deze bonnetjes vanochtend.
Het gaat mij gewoon om de verkeerde voorlichting. Ze zeiden tegen mij dat ze ze gewoon 9 uur gingen verkopen, en dat er dan een flinke stormloop zou zijn. Als ik wist dat ik er heel vroeg bij moest zijn, had ik ook wel een keertje vroeg mn nest uit gegaan. Ze gaf nog het heeele fout voorbeeld van concertkaartjes; wie het eerst komt wie het eerst maalt. Waarop ik zei dat daar het loket voor concertkaartjes gewoon om een vaste tijd open gaat. Toen begon ze maar met iemand anders te praten.
Ik denk gewoon dat ze plotseling die bonnetjes uit zijn gaan delen omdat ze bang zijn voor rennende mensen/opstootjes in de winkel. Dus maar gewoon zo vroeg uitdelen dat er nog niet zoveel mensen als Wii's zijn, dus iedereen die er was happy. En dus de mensen die ze allemaal hadden gezegd dat ze om 9 uur terug moeten laten komen, laten stikken dus.
Maar jij moet het dus nog ophalen omdat hij er nog niet was? Er komt morgen idd nog wat binnen vertelde de vrouw aan de Helpdesk mij. Maar volgens jou hoef ik daarvoor dus ook geen moeite te doen (zonder bonnetje)?
Laatst bewerkt: 12 dec 2006