1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Delft...:'-(

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik ook, ik was er om 7 uur.
    Helaas net te laat, heb wel zo'n kaartje weten te bemachtigen, dus morgen kan ik hem waarschijnlijk ophalen.

Ze gingen die kaartjes uitdelen om 7 uur ongeveer, vond het wel rechtvaardig.
    Heb kaartje 25, dus ik ben de 5e die hem kan ophalen.
    Hij ligt trouwens niet in de winkel, dus zonder kaartje ben je useless in Delft.

Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij kan dat niet, want waar zou je dat moeten doen? En als dat zou kunnen, zou dat mischien kunnen via een cdtje. In het menu is iig nergens iets te vinden waar je dat zou moeten kunnen beluisteren. Ofwel?

4. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar zijn alle die lege menu's voor dan??? want je kan een aantal keren naar rechts drukken, en dan zie je veel van die lege menutjes, waar dienen die voor??

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Voor bijvoorbeeld in de toekomst wat extra programmas zoals de gratis browser die straks te verkrijgen is. Of bijvoorbeeld voor clasic games als je die koopt.

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Weer een lulverhaal wat ze aan mij hebben verteld dus.

Een vrouw in pak (bedrijfsleider?) vertelde tegen mij dat ze 56 consoles binnen hadden gekregen en dat deze allemaal vergeven waren door deze bonnetjes vanochtend.

Het gaat mij gewoon om de verkeerde voorlichting. Ze zeiden tegen mij dat ze ze gewoon 9 uur gingen verkopen, en dat er dan een flinke stormloop zou zijn. Als ik wist dat ik er heel vroeg bij moest zijn, had ik ook wel een keertje vroeg mn nest uit gegaan. Ze gaf nog het heeele fout voorbeeld van concertkaartjes; wie het eerst komt wie het eerst maalt. Waarop ik zei dat daar het loket voor concertkaartjes gewoon om een vaste tijd open gaat. Toen begon ze maar met iemand anders te praten.

Ik denk gewoon dat ze plotseling die bonnetjes uit zijn gaan delen omdat ze bang zijn voor rennende mensen/opstootjes in de winkel. Dus maar gewoon zo vroeg uitdelen dat er nog niet zoveel mensen als Wii's zijn, dus iedereen die er was happy. En dus de mensen die ze allemaal hadden gezegd dat ze om 9 uur terug moeten laten komen, laten stikken dus.

Maar jij moet het dus nog ophalen omdat hij er nog niet was? Er komt morgen idd nog wat binnen vertelde de vrouw aan de Helpdesk mij. Maar volgens jou hoef ik daarvoor dus ook geen moeite te doen (zonder bonnetje)?

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder bonnetje ben je kansloos ja, ze gaan ook niet de winkel in.
    En er waren 20 wii's, morgen komt weer nieuw binnnen.
    Een man was er ook in pak, dat was volgens mij de bedrijfsleider, hij gaf ook dat kaartje aan mij.

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Oke...thanks voor je antwoord.

Toch wel sad eigenlijk. Tot nu toe gewoon nergens een Wii in de winkel gezien. Behalve die demopod die een beetje een filmpje staat te spelen :9

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveelste sta jij trouwens bij Zuiderpark dat die zegt dat je hem volgende week hebt?

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Geeen idee. Hij mailde dit:

De Wii is helaas niet op voorraad. Ik kan je op de wachtlijst zetten? Je hebt er dan waarschijnlijk volgende week eentje.......

Maar ik heb nu dus ook nog wat reserveringen bij shops gezet. Ik zie het wel.
    Na vanochtend verwacht ik niets meer.

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Voor degene die hem al hebben.. heeft er iemand al de pro level bereikt bij een sport? Ik nog niet, en bij tennis zit ik nu op skill level: 445. Ik begin nu echt te merken dat het zwaarder begint te worden. Bij het boxen is het nu bij niet meer te doen :9

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb zoiets ook weleens meerdere malen gehad bij de Makro in Delft, is echt een klotezaak. Een maatje van mij had Media Markt in Alphen a/d Rijn gebeld en daar stond hij 53e op de lijst. Die lijsten lijken echt steeds langer te worden. Als ik het goed begrepen heb komt deze week een levering en volgende week een levering en dat is meteen de laatste levering dit jaar.
    Heb trouwens gisteren van die Wii Points gekocht. Echt heel gaaf om Donkey Kong Country weer eens te spelen.

13. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij tennis ben ik pro.. 1200 ongeveer.
    Bij de rest ben ik wel best laag..

Ik pats trouwens nog met Wii Play+remote voor vandaag\o/

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Gebeurt er nog iets speciaals als je pro bereikt? Damn, ik ga snel even mijn score omhoog krikken. Met tennis dan :) Kijken of ik vandaag nog de 1000 kan halen.

15. Dayuum

Dayuum Guest

heb je last van zwarte balken of slowdowns omdat het 50hz is?

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bedoel je bij Donkey Kong? Nee, die is bij mij volledig beeld en heb geen slowdown.

17. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee helaas niet. Behalve dat je achter je naam [pro] krijgt. Het niveau waar ik tegen speel (die zelf 1600/1800 hebben) is trouwens wel sterk. Vaak hebben zij ook van die superopslagen (heb ze zelf ondertussen ook aardig onder de knie) en spelen ze veel met effect.. Ik ben er alleen zelf nog niet achter hoe je een slice bal moet slaan. Weet iemand dit toevallig?

Edit: Is er ergens een releaselijst te vinden? Ik zou graag willen weten wanneer een aantal spellen hier in europa verschijnen (vooral Trauma center, Elebits en de rest die begin 2007 verschijnt) maar ik kan het nergens vinden.

18. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar is dat ??? dan kan ik daar even bestellen:)

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat de verwachtingen zijn qua leverbare Wii's in de maand januari ? Of is daar nog niets over bekend ?

20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    /shoo zero, jij bent een pc gamer! :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina