?

Hoeveel pleuro's ga je dit jaar uitgeven aan vuurwerk?

  1. 200 of meer

    9,6%
  2. 100 - 200

    6,2%
  3. 50 - 100

    20,3%
  4. 0 - 50

    63,8%
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    maar nitraat is poep
     
  2. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    wel flex gewoon
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    koop anders gelijk uit belgie indians of diepte bommen enzo dan hoor je een nitraat niet eens meer
     
  4. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    maar die heb je niet voor €10, ofwel. gaat zelf nooit heen vriend van me haalt altijd nitraten en meer niet.
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    naja wel hoor wij gaan altijd zelf en ja ikw eet ff die prijzen nier maar zit volgens mij tusse de 10 euro a 20


    en die banden zijn te bruut zkr met eindbom bij ons in de straat zet iedereen ze auto al weg met opud en nieuw want dan is het dik rellen :)
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ondertussen ook al wat dikke knallers afgestoken. Beetje vroeg ja, maar doe het wel op plekken/tijdstippen dat mensen er geen last van hebben. Er zijn ook van die kinders die ik ken die 's avonds al vuurwerk af staan te steken midden in de stad. Nou doen ze het niet meer iig. Er zijn al mensen komen klagen en anders komt de politie weer voor de zoveelste keer.

    Vorig jaar waren we ook al gefouileerd. Was wel even schrikken, maar toen hadden we net alles afgestoken, en gelúkkig hadden we ook geen andere strafbare dingen bij.

    Ben van het weekend met wat vrienden naar Belgie gereden, en hebben dus al wat ingekocht. Ik niet veel maar de rest wel. Ze hebben daar toch leuke dingen joh!:cool:
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben ook een ras echte vuurwerk Freak. Dit jaar ongeveer 210 euro aan uitgeven. Heb nu 110 aan belgisch vuurwerk liggen. Dit jaar was de drang naar vuurwerk toch iets minder. Eerst was het altijd in September allemaal eraan denken enzo. Ik begrijp aan de ene kant wel dat mensen het geld verspilling vinden maar voor mij is oud & Nieuw de leukste dag van het jaar dankzij het vuurwerk. Het is echt mijn 1-naar grootste hobby.

    Nog meer AVP members hiero?
     
  8. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    als jullie maar in je achterhood houden:
    je bent een rund als je met vuurwerk stunt
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol echt raar. Iedereen zien vuurwerkfreaks als mensen die lawinepijlen op lantaarnpalen en prullenbakken plakken. Damn. Ik geef ook 200+ geld uit en ook aan illegaal. So what? Ik ga echt geen dingen opblazen, dan ben je echt een triest figuur die het verpest voor de andere freaks.

    Dion wat is je naam daar? Of wil je dat liever anoniem houden? Of post je daar niet vaak?
     
  11. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    niet zo vaak post ikdaar ik kom volgende week daar in aktie:p
     
  12. Yko

    Yko Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar nog niet aangemeld, ben sinds een paar dagen weer lezer daar. Misschien nog maar even aanmelden, ziet er naar uit dat ik toch wel wat ga kopen dit jaar. (ook al is dat 'gevoel' er nog niet echt zoals ik dat rond mijn 15de wel had, maar dat is omdat ik niet meer overdag over straat ermee loop denk)
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Koop niet bij de diamond dealer. Koop alles bij de Brave en Wichers dealer. (beste collectie van nederland) Als je van sier houd zou ik dit zeker nemen:


    1x Ninja III voor die 20 euro prachtige pijlen
    1x Sweet Coconut, prijzige mortier maar echt zeer groot en mooi boeket
    2x Super Star, Goedkoop potje met leuke effecten
    2x Crackling Dragon, erg leuk en goedkoop potje met gemixte effecten.
    3x Shocks, ken je wel die mortiertjes

    Dan heb je nog genoeg geld over voor kleine dingen zoals romeinse kaarsen en dat soort kleine shit :)

    @Yko, ja heb ik ook, al loop ik nog steeds heel de dag over straat af te steken. Blijft geweldig :D Voorgevoel is dik aan het verminderen
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  14. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

    Maar ben ik 1 van de weinige die dit geldverspilling vind ??? Als je "klein" bent is het leuk, meer niet.
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    We gaan toch niet ook dit jaar die discussie krijgen van geld verspilling? Roken is zonde, Ieder jaar FIFA 200x kopen is zonde.. alles is zonde. ALs je het leuk vind is het gewoon gaaf:|
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik klein was vond ik het allemaal echt geweldig, dagen lang rotjes/grondbloemen/maxipijltjes afsteken, en op Oud en Nieuw het echte vuurwerk*) Nu vind ik het allemaal eigenlijk echt zonde, ik vind het nog wel leuk om gewoon een pakketje vuurpijlen te halen, maar verder... Als ik de prijzen lees in de 405309 verschillende krantjes die vandaag bezorgd werden, vind ik het allemaal behoorlijk triest: 60,- voor één vuurwerkpot|:-
     
  17. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat is precies wat ik ook vind !
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Och misschien koop ik een beetje vuurwerk voor een paar euro dan is het weer goed.
     
  19. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Doe dit jaar ook niet aan vuurwerk maar op http://www.vuurwerkshop.com kan je 100.000 klappers bestellen voor de geïnteresseerden (75 euro).
     
  20. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb voor dit jaar 20 super Chinese vlinders en samen met wat vrienden een 100,000 klapper. En geldverspilling? tsja, dat kan je van zoveel dingen zeggen..
     

Deel Deze Pagina