[PC] World of Warcraft [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 7 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    WTF zit iedereen hier te zeiken over welke class er beter is dan een andere? Het is een spel, als je het niet bevalt, stop dan maar met spelen, of ga zelf die class spelen. Sorry hoor, maar het lijkt wel alsof jullie leven van dit spel afhangen. Oh felguard is te imba, oh een warlock kan me 2 shotten, OMG, DOTS ZIJN TE OVERPOWERED....

Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  2. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xink. een warlock met 245spelldmg is gewoon nog een groentje. Zal wel MC gear hebben of slechter. Deze warlocks kunnen net zo goed gegearde classes meestal ook met gemak aan hoor. Mijn warlock had nabij de 650spelldmg en 60spellpenetration 8%crit van items (21tot). In de periode dat ik pvp speelde gebruikte ik alleen Succubus ( seduce ) en shadowbolts. Een op een ben je echt overslaanbaar. Def tanks gaan neer in 3/4 bolts en de rest 2/3. Ik ken voor de rest eigenlijk geen enkele class die dit kan en dan ook nog zoveel controle over zijn tegenstander kan uitoefenen.

(shadowbolt heeft de langste cast time maar hierdoor krijgt hij wel 100% bonus van equipment! waardoor je zeer hoge crits maakt.)

De huidige eigenaar van mijn oude account vertelde mij dat de felguard spec echt VEEEL te goed was :p. Ipv de doomcaller set ging hij 5nemesis rest t3 gebruiken en heb je dus een kickass pet en eigenlijk bijna 10k hp.

Over die 2 filmpjes hierboven: ( je mening baseren op zulke filmpjes is bullshit trouwens )
    crit filmpje: Ja leuk firespec warlock die zijn hoge crits laat zien waarbij hij trinks gebruikt en soulfire nuked. Zo kan je een def warrior er nog overpowere d laten uitzien.
    Felguard filmpje: Ik denk dat de felguard op zichzelf niet overpowered is MAAR met buffs van 5setbonus en blackbook (ccSet) kan het wel hard gaan. Die mage is trouwens echt knudde of unlucky dat de felguard zijn nova`s resiste... ik bedoel doe gewoon sheep ipv fireblast :p.

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die fillmpjes ga ik niet eens op in.

En tuurlijk heb je controle tegen een Prot Warrior, die kunnen nml. als ze niet Undead zijn op geen enkele manier uit Seduce komen, als je dan inderdaad 650 spelldmg, 8% crit enzo hebt (wat nog geen 5% van de gehele warlock populatie heeft), ja dan own je m wel.

Maar wat is er dan overpowered ?

Als je je succy niet bij je hebt dan maakt diezelfde Warrior je af zonder dat je een kans hebt, en het is de gear die zorgt dat je zo hard alles raakt, niet de warlock zelf. :eek:

En Furies, kom aub niet met dat gezeur over DOTs, het zou nogal vreemd zijn dat als je een DOT op iemand gecast hebt en je dood gaat, dat die DOT dan ineens weg is, en mocht Blizzard dat toch ooit weer implementeren (was nml. ooit al zo dat DOTs wegfaden als je uit bereik van de dode lock liep), dan natuurlijk ook alle Priest/Druid Buffs, HoTs, en Warrior Battle Shouts e.d. allemaal weg als de caster dood is. ;)

Afsluitend wil ik wel nog even mijn excuses aanbieden voor de irritatie, heb geloof ik een off-day. :'-(

4. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goede gear hebt, heb je leuke crits.
    Als je goede gear hebt, dan is je pet goed, is met de nieuwe patch mee gekomen en ben er tevreden over.
    Is terecht, als jij naxx runned erg vaak, moeilijke bosses verslaat, pots drinkt alsof het water is en dan nóg geen goede crits/pets hebt... dan is er ook niks aan.

Iedereen zeikt wel over zieke crits bij warlocks, maar mages critten met frostbolt zelfs 3k... hun hebben dan alleen geen dots.
    Warlocks hebben veel CC attacks en daarom zeikt iedereen, omdat ze meteen een trinket moeten gebruiken als je geseduced zijn... en een stunlock rogue krijgt minder gezeik als een warlock, terwijl je daar HELEMAAL niks tegen kunt doen (behalve trinket als je een weet ik veel welke class bent)

Op mijn hunter heb ik eigenlijk helemaal geen moeite met locks, niet eens t2...
    Je nuked ze zo neer, zeker sins die laatste buff (ik ben MM)

//Btw, WAT is er nou zo goed aan locks?
    Ze kunnen gewoon veel te veel denk ik :p

5. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    waar the F*CK heb je het over ?? ik zeg alleen dat ik een kut team had omdat ik tegen warriors enz moest! meeer neit, en nee ik heb geen andere guild, en nee ik heb geen lvl 60 en neee mij guild waar ik in zit speeld niet zo als ijj zegt juist heel anders..

dus hou je ff in!

en die gast die zich aansluit denk GVD ff na ! het slaat namelijk nergens op

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    *kuch*
    Werd laatst ge-owned door dots toen ik in tankgear rondliep door 3 dots, dankjewel. Dat is dus 7k hp weggebrand met 3 dots. Probeerde ook niet te vechten, was alleen maar aant kijken wat er gebeurde.

Locks kun je aan als warrior ja, Deathwish en sick gear met een hoop stamina. 90% van de warriors kan het dus niet. Nog maar niet te spreken over classes met minder burstdmg of minder hp.

Grappig eiglijk dat de andere meest-imba PvP char nog niet langs is gekomen; de shadowpriest. Mages, locks, warriors.. alles gaat dood; behalve de hunter :+
    Ben nu een vriend aant helpen aan R13 gear (heeft nu +420 shadowdmg), das gewoon niet eens leuk voor andere classes :D

Hunter; tja..Orc zegt het zelf al, ongelofelijk overpowered op het moment, al is die mana echt een probleem. Vandaag mn eerste hunter ooit gezien met 2 fist weapons en allebei 22int erop. Die extra mana>30 RAP :+
    Weeeiiird.

en XinK, meeste warlocks hebben meer dan 240 +dmg hoor.
    Maar ook zonder dat kun je makkelijk van alle classes winnen, is het niet met een demo, dan wel met een destruction (conflag) spec.
    En ja, ik weet wél hoe het is om lock te spelen, PvE en PvP. heel aantal dagen /played erop zitten, puur omdat het leuk is om je mana in 10 seconden weg te burnen en dan nog steeds te leven :+

@MiGillis: Hou je even in schatje, ik zei alleen maar wat de mensen hier allemaal dachten (en anders hoopten te denken :+).
    Je loopt hier een beetje te schreeuwen als een 10-jarig jochie en dan zouden wij je nog serieus moeten nemen. Lees de afgelopen discussie over locks/hunters etc even door, en misschien kun je leren je in te houden. :x

7. Dayuum

Dayuum Guest

Ben jij je ritalin vergeten intenemen?

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Even vertaald: Mensen vinden je een randebiel 1ste klas. :thumbs:

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Furies claims the farm!

Farmer set compleet! \o/ *Points @ Horse*

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Mwhaha, imba :D

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Kwaliteit is op een of andere manier weer verneukt maarja :D:

Heb nu de GM shoulders en de epic Nightsaber, meer hoef ik niet van PvP.

Over dat Warlock is wtfBbq overpowered enzo, ik heb zelf een hunter en een lock. Me hunter is, zoals je in me sig ziet, lvl 60 en ik moet zeggen, in PvP zijn ze echt IMBA. Het enige nadeel is dat je snel out of mana bent.

Mijn Lock is pas lvl 56 dus kan nog niet echt oordelen hoe overpowered ze zijn in PvP.

12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je farmer zet is helemaal kompleet als je op een pinto horse gaat rijden :p

13. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar warrior zijn echt makkelijk te killen. Je 2 shot ze meestal en anders 2 SB en SP of shadow burn en ze zijn dood.

En ik neem aan dat je SL specc ben. dan moeten je al helemaal makkelijk voor je zijn omdat je pet 20% dmg krijgt. Toen ik SL specc was kon ik makkelijk 2 rogue's aan (nu met affliction ook maar dan ga ik dood en hun ook Dots FTW }:] )

14. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    lol nee me prozac nou goed ? |:- nee tuurlijk niet..

maar ik heb een vraag: is vissen belangrijk ? anders moet k dat ff trainen

@ jerreby: vette mount man!

Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Mensen zeuren over DOTs, die 18-24 seconden nodig hebben om de volledige damage te doen, maar dat Mages, Hunters, noem ze maar op in 6 seconden evenveel damage kunnen doen is prima….

En over imba gesproken :

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nah tis 30 RAP én 1% crit. ;) Maar als je MM specced ben krijg je dus 45% van die 44 intel terug in RAP, is het naar mijn mening nog niet waard om dan 44 intel boven 30 agi te verkiezen maja. :+

17. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha! :9

Op mijn hunter ben ik ook gigantisch snel oom... is de mana cost van alles increased ofzo?
    Je kan iemand wel 2 shotten met goed gear... maar dan moeten ze of allebij critten of je doet Soulfire + shadowbolt ofzo.
    Maar volgens mij kan elke class iemand 1-2 shotten.. niet?
    Zelfs druids :+ (No offence giel :9 )

Wat ik wel jammer vind is.. op me hunter is het (of was.. hou me dr niet zo mee bezig) zo makkelijk om crit% erbij te krijgen.. agi enzo.
    Maar als caster moet je ~60 intelect hebben voor 1 crit, of op sommige dingen zit 1/2%
    Hoeveel +crit hebben jullie?
    Ik heb 10. bijna 11.(in destro 15)

Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Hunter heeft aardig wat gear met +crit (op de epics al zeker, maar ook op blauwe gear van DM/ZG)

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    LOL ! Die kerstmannetjes xD En die sneeuballen :+

20. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Naja het is wel leuk, maar gewoon precies hetzelfde als vorig jaar... alle quests ook...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina