Xink. een warlock met 245spelldmg is gewoon nog een groentje. Zal wel MC gear hebben of slechter. Deze warlocks kunnen net zo goed gegearde classes meestal ook met gemak aan hoor. Mijn warlock had nabij de 650spelldmg en 60spellpenetration 8%crit van items (21tot). In de periode dat ik pvp speelde gebruikte ik alleen Succubus ( seduce ) en shadowbolts. Een op een ben je echt overslaanbaar. Def tanks gaan neer in 3/4 bolts en de rest 2/3. Ik ken voor de rest eigenlijk geen enkele class die dit kan en dan ook nog zoveel controle over zijn tegenstander kan uitoefenen.
(shadowbolt heeft de langste cast time maar hierdoor krijgt hij wel 100% bonus van equipment! waardoor je zeer hoge crits maakt.)
De huidige eigenaar van mijn oude account vertelde mij dat de felguard spec echt VEEEL te goed was . Ipv de doomcaller set ging hij 5nemesis rest t3 gebruiken en heb je dus een kickass pet en eigenlijk bijna 10k hp.
Over die 2 filmpjes hierboven: ( je mening baseren op zulke filmpjes is bullshit trouwens )
crit filmpje: Ja leuk firespec warlock die zijn hoge crits laat zien waarbij hij trinks gebruikt en soulfire nuked. Zo kan je een def warrior er nog overpowere d laten uitzien.
Felguard filmpje: Ik denk dat de felguard op zichzelf niet overpowered is MAAR met buffs van 5setbonus en blackbook (ccSet) kan het wel hard gaan. Die mage is trouwens echt knudde of unlucky dat de felguard zijn nova`s resiste... ik bedoel doe gewoon sheep ipv fireblast .
Laatst bewerkt: 14 dec 2006