De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beter uitgeschakeld worden door een kaliber Werder dan knullig afgaan tegen een op voorhand makkelijk lijkende tegenstander (al vind ik de andere mogelijke tegenstanders ook lastig), denk ik dan maar.

Het is te hopen dat Ajax goed mee kan voetballen, en in de thuiswedstrijd misschien wel zou kunnen winnen, uit is redelijk kansloos lijkt me, hopen op een gelijkspel, maar dat is misschien wel te veel.
    Werder is wel even de club met een goede as, dus Ajax is gewaarschuwd met spelers als Klose, Klasnic, Diego, Borowski, Frings en een zeer sterke verdediging met Naldo en Mertesacker.

Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  2. mars15

mars15 Guest

We gaan naar Spurs toe :thumbs:

3. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sjezus, wat een lotingen.

PSV is denk ik het meest gelukkigst uit deze dag gekomen, ik had me een zwaardere tegenstander dan Arsenal kunnen voorstellen, al is dat zéker geen makkelijke tegenstander. Denk wel dat PSV kans maakt om te winnen, Arsenal is mij wat te wisselvallig!

AZ heeft ook pech, word je gisteren nog knap groepswinnaar, kun je nu tegen Fenerbahce gaan voetballen (m.i. de zwaarste tegenstander), de nummer 1 uit Turkije, PSV ging er vorig jaar al met 3-0 onderuit, in die heksenketel, het is voor AZ te hopen dat het uitresultaat bevalt (minimaal 1 keer scoren dus).

Ajax loot ook de zwaarst mogelijke tegenstander. Werder Bremen maakte het thuis Chelsea al lastig (Werder won zelfs) en Barcelona wist in de slotminuut één puntje mee te nemen. Denk niet dat Ajax gaat winnen van de Duitsers

Mijn cluppie heeft denk ik ook de zwaarste geloot, al moet gezegd dat Feyenoord zeker niet kansloos is. Tegen the Spurs krijgen ze zeker ruimte om te voetballen, al zijn zij in mijn ogen absoluut de favoriet. Ik zou graag hetzelfde scenario als in 1992 zien!
    Ik verwacht trouwens niet dat er uitsupporters meegaan naar Londen... Zeker niet gezien het verleden.
    Wel weer een weerzien met Hossam Ghaly :)

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heerlijke loting voor m'n club, Liverpool moet makkelijk te doen zijn. :)

Jammer van Ajax en AZ though. Hopen dat ze nog iets kunnen afdwingen in de thuiswedstrijden.

5. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achja je moet de sterksten verlaan om Kampioen te worden. Als het op een later stadium is, is het wel fijn vanwege het verdiende geld. Ik zelf ben voor Ajax, maar ik vind het niet erg dat ze tegen Werder Bremen moeten voetballen. De reden daarvoor is dat ik ze niet echt goed vind voetballen en hierdoor moeten ze een keer presteren anders worden ze ingemaakt door Werder. Als ze Werder verslaan dan hebben ze gelijk meer zelfvertrouwen en dat is wel nodig vind ik (sins de laatste tijd).

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jeezus wat een l*l zeg. Speel je net een half seizoen bij je club en ga je dit soort dingen al eisen. Slaat helemaal nergens op dit. Op deze manier waardeer je Portsmouth en de supporters dus helemaal niet.

7. mars15

mars15 Guest

En de koorts naar de Brugse derby zondag is aan het stijgen blijkbaar. De Cercle-woordvoerder in een interview met Radio 1 hier: "Op mijn sterfbed word ik Club-supporter. Onder het motto 'beter een dood Club-lid dan een dood Cercle-lid "

8. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten Cate: "Hele mooie loting"
    Door: Roy van den Berghe
    Henk ten Cate vindt dat Ajax met Werder Bremen een mooie loting heeft gehad. De coach van de Amsterdammers weet dat de Duitsers een sterke ploeg hebben, maar ziet het als een leermoment voor zijn jonge ploeg.
    Ten Cate noemde Werder Bremen zelfs "best of the rest", aangezien het team in de Champions League pas op het laatste moment werd uitgeschakeld door Chelsea en FC Barcelona. "Werder Bremen is één van de grote kanshebbers om de Uefa Cup te winnen. Maar als wij een goede dag hebben kunnen we voor een stunt zorgen. Niets is onmogelijk."

Tegen Sportweek vervolgt de Surinamer: "Willen we doorkomen, dan moeten we twee wedstrijden top zijn. Ze staan niet voor niets bovenaan in de competitie. Bovendien zijn ze fysiek sterk. Werder Bremen was de zwaarste van het hele stel. Maar het wordt een mooie confrontatie. Wedstrijden tussen Nederlandse en Duitse ploegen hebben altijd iets extra’s.

De oefenmeester van Ajax sluit met een knipoog af. "En gelukkig hoeven we alleen maar even met Barcelona te bellen voor een uitgebreide analyse van de tegenstander."

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het worden straks allemaal mooie wedstrijden maar het zit er goed in dat alle nederlandse clubs uitgeschakeld worden. Ik geef zelf PSV en AZ nog de meeste kans. Arsenal speelt te wisselvallig en moet met wat geluk wel te doen zijn, Fenerbahce ook.

Om Werder uit te schakelen lijkt mij op voorhand vrij onmogelijk maar Ajax heeft geluk dat er eerst een lange winterstop tussen zit. Want op dit moment zou Ajax het nooit lukken. De kans dat Feyenoord door gaat schat ik op zo'n 20-30% want Tottenham is dit jaar wel een stuk slechter dan vorig seizoen

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt op 2 hele mooie wedstrijden. Maar vrees dat het heel heel zwaar gaat worden met veel 1 richtings verkeer. Ik ben benieuwd

11. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    AZ-Fener :cool:

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Fener-AZ ;)

13. mars15

mars15 Guest

Want op 15 feb gaan we met heel ajax gezellig naar Feyenoord-Spurs..
    Die verhalen hoor ik overal al :+

14. mars15

mars15 Guest

Vanmiddag naar Anderlecht - Bergen :)

15. mars15

mars15 Guest

al die vriendjes van je zijn spurs gek...

16. mars15

mars15 Guest

Beste mooie foto toch

Het was echt fantastisch vanavond. wel jammer dat ze zo snel fluiten naar de eigen spelers
    En om 8.30 dor naar de kuip voor Utrecht-Feyenoord

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heel smerig als je op zo'n manier dat kampioenschap verliest. Beter zijn maar uit een miezerige counter redelijk vlak voor tijd een goal tegen krijgen. Bah.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    VI.nl zegt toch wat anders:
    Nja, zo zie je maar, niet alles kan gewonnen worden door Barca. Heb je de wedstrijd gezien? Dan weet je wie gelijk heeft natuurlijk.

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2

'k ben eens benieuwd wat de KNVB hiermee gaat doen=(

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb alleen de 2de helft gezien, maar Barça was iig in die helft wel degelijk beter. Ze speelden alleen niet zoals ze kunnen en hadden af en toe dom balverlies. Toen Xavi erin kwam voor Motta kwam er nog wat meer ruimte omdat Xavi zelf 2 a 3 keer een man of 3 uitspeelde en dan alleen voor de keeper stond, maar toen kreeg hij het telkens niet voor elkaar de bal ook daadwerkelijk in het netje te leggen. Deco maakte ook nog vlak voor tijd een geweldig schot richting de kruising maar die keeper dook met een katachtige reflex ervoor. Ook Ronaldinho had nog een keer een grote kopkans maar kon z'n hoofd niet goed tegen de bal krijgen en z'n vrije trap niet lang na die goal schampte nog de linker paal, maar dat was aan de verkeerde kant van die paal. Vaak speelden ze door tot randje 16 en kwam de bal net niet aan bij Gudjohnsen of later Ezquerro. Dat laatste was dus wel door goed verdedigen aan de kant van Internacional. Inter kwam er zelf eigenlijk vrij weinig uit behalve als er dus af en toe dom balverlies was aan onze kant en ze snel konden counteren. Uit zo'n situatie kwam die goal. Belletti werd ook nog een keer binnen het strafschop gebied omver gesprongen maar dat was blijkbaar niet erg genoeg voor een penalty. De man ging ook wel enigzins voor de bal, dat moet ik toegeven, maar het was allemaal wel heel erg onbeholpen. Nee, we waren beter en maakten aanspraak op de winst imo.

Laatst bewerkt: 17 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina