De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat hier geen straf voorgegeven moet worden, ik vind dat die vuile geniepige aan shirt trekkende trekh**rtjes straf moeten krijgen. Je zou als speler toch helemaal gestoord worden dat iemand dat bij je doet en dat je geen stoot terug mag geven. Ze lokken het gewoon uit, krijgen een stoot en gaan liggen.
    Ik vind voetbal tegenwoordig helemaal niks meer door dit, het blijft een contactsport. En het wordt gespeeld door mannen die van binnen kleine meisjes zijn.

Tijdens het WK heb ik genoten van de ploegen uit Afrika.
    Die blijven gewoon staan, staan altijd op, spelen hun spel en gaan niet overal bij liggen.
    Dat soort voetbal is mooi en niet dat van nederland=(

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens shapes, al moet ik bekennen dat ik zelf dat ook wel es geflikt heb.. beetje overdrijven, of een schwalbe ging me altijd wel goed af.. :cool:

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je ziet het gewoon niet in he.. Ik vind ook dat huntelaar rood had moeten krijgen voor die smerige overtreding, maar dat krijgt hij toen niet, dat krijgt hij nu niet, en volgende week ook niet. Je kan er niks meer aan veranderen.

Om meteen maar ff door te gaan over nicky hofs vandaag. Vond ook zijn overtreding erg smerig, en had van mij ook met een rode kaart bestraft mogen worden. Maar kan hij nou nog wel geschorst worden, of is dit hetzelfde als met het geval huntelaar?

4. mars15

mars15 Guest

ze gaan beide met gelijke snelheid naar elkaar toe :'-(

Even later knalde Ron Vlaar de 2-1 binnen en leek Danny Buijs een goede kans op 2-2 te krijgen. Hij kwam echter net tekort en door wederom theater van de Utrecht doelman (die wonderbaarlijk nog fit genoeg was om gelijk verhaal te gaan halen bij Buijs) dat hem een gele kaart werd aangesmeerd.

5. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me wel dat dit dezelfde procedure krijgt. Luige interpreteerde het als niets; geen schorsing. Anders is dit gewoon met 2 maten meten...

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik denk dat wij het allebei over iets anders hebben. Het was die overtreding op he allerlaatst. Daarna werd er afgefloten. Dit was gewoon smerig.

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wtf? Dit moet gewoon zwaar bestraft worden. Aan iemand's shirt trekken gebeurd 1000 keer in een wedstrijd. Ik praat het niet goed, maar het hoort er gewoon bij en je moet daarbij gewoon slim handelen. En zo'n belachelijke elleboog noem ik niet slim. Heb je liever een blauw oog dan een scheur in een shirt die je toch gratis krijgt? :confused:

Nou moet ik toch vragen of Shapes zelf voetbalt. God's Gamer geeft zelf al toe hypocriet te zijn.

Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  8. mars15

mars15 Guest

daar had ik het ook over

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Het hoort nou eenmaal bij voetbal.. het is smerig, maar de tegenstander naaien, hoort er bij imo..
    (trouwens, de schwalbes die ik had, waren alleen als ik écht een dusdanig gevoel kreeg dat die persoon toch wel half in me zat met zijn linkerknie, aangezien ik heel lang kan blijven staan als er iemand is die me wil neerhalen.. :cool:(daar praat ik het overigens niet mee goed))

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Elleboog is echt smerig. Btw Shirtjetrekken is echt helemaal (echt he-le-maal) niks, vergeleken wat je normaal te voorduren krijgt. Ben zelf jaren keeper geweest, nou ik heb me toch wat smerige overtredingen te voorduren. Elleboog als je uitloopt bij een corner, knijpen op onplezierige plekken (kruis, tepels), hard op je voet staan, doorlopen terwijl je de bal hebt, spugen etc. etc.

(En wraak was altijd zoetO-))

Maar shirtje trekken is echt niks, vergeleken met andere overtredingen.

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    *Schudt hand.

Pas geleden nog iemand op mijn hand gaan staan met z'n noppen. Maar die spits had heel de wedstrijd geen kans gehad. :cool:

12. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker het doelpunt van Lampard niet gezien? (en de vrije trap uit het boekje van Ballack). Ik heb de hele wedstrijd zitten kijken op Sport1. Was echt een wereldpot. Mooi toen Shevtchenko t veld in kwam. Jose Murinho gaf hem een briefje mee voor Essien. Aan de hand van dat briefje moest Essien alle poppetjes op de juiste plaats zette (dat zag je m ook echt doen, mooi gezicht) Aan de hand van die 2 wissels (en misschien wel Murinho's briefje) boog Chelsea een 2-1 achterstand om naar een 2-3 winst. Meesterlijk _O_

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb de samenvatting op Studio Sport gezien en de goals van Lampard en Ballack waren ook wereldgoals maar die van Drogba vond ik net iets beter ;)

btw het is Mourinho :+

14. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik voetbal niet meer maar ik voetbalde wel.
    Ik geef toe dat aan shirt trekken niets is in eerste instantie. Maar ik ben iemand die nogal snel zijn geduld verliest en niet van die rotstreken houdt. En dit was niet gewoon aan een shirt trekken, die gast (ben niet goed in namen:+ ) wilde naar de bal lopen en werdt door die roda jc speler een stuk naar beneden getrokken en al zou dat de 1e keer zijn vind ik dat hij geen elleboog mag geven omdat het helemaal niks is, maar ik kan me wel voorstellen dat als je elke keer dat je een actie wil maken dat er aan je getrokken wordt dat je het dan wel zat wordt en iets wil terug doen.
    Op dat moment neemt woede de overhand en doe je zoiets.
    Maar ik heb mijn mening al gegeven dat ik het voetbal in nederland eigenlijk niets meer vind door dit soort spelletjes (een van onze beste spelers alias Marco van Basten is nou eenmaal gestopt door jaren achter elkaar kleine tikjes tegen zijn enkels te hebben moeten incasseren), nu helemaal na die gebeurtenissen rondom feyenoord (no offense feyenoorders) en omdat ajax het afgelopen seizoen erg matig speelde.
    Geef mij maar afrikaans voetbal, dus de echte beren die tegewoordig dit mooie emotievolle spel spelen:b:

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    _0/

Terug naar 010? Die heeft tenminste ooit nog wat gewonnen:+

16. mars15

mars15 Guest

was zeker irritant

17. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mars, geef nou s toe dat dit een goeie grap is..... iedereen weet hoe jij bent hiero, als het om een andere club was gegaan had jij de 1e geweest die er vol op had gezeten. Die gast moeten ze over 2 weken thuis tegen Heracles een ereronde laten lopen die dit geflikt heeft
    :): :) :lol:

Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  18. mars15

mars15 Guest

ja tuurlijk :b:

keep on running voor feyenoord-ajax was wel lachen :D

19. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ajax contracteert Leonardo
    Amsterdam, 19 dec 2006
    Ajax heeft zojuist overeenstemming bereikt over de overgang van Leonardo Vitor Santiago van NAC Breda naar Ajax. Het contract van Leonardo met Ajax gaat in op 1 januari 2007 en loopt tot 30 juni 2009.

De Braziliaanse aanvaller werd op 9 maart 1983 geboren in Rio de Janeiro. Op 11-jarige leeftijd kwam hij naar Nederland. In het najaar van 2000 debuteerde hij op zijn zeventiende bij Feyenoord. Vanaf januari 2006 speelde hij voor NAC Breda. Leonardo, gezegend met een individuele actie, is een pijlsnelle aanvaller die voor alle posities in de aanval in aanmerking komt.

Leonardo 'ongelooflijk' blij met Ajax
    Leonardo straalt van oor tot oor nadat hij zijn handtekening heeft gezet onder een 2,5 jarig contract. Dat hij halverwege het seizoen instapt, vindt hij geen nadeel. ,,Nee, hoor. Ik ben er zo een half jaar eerder dan de eventuele nieuwe spelers die pas in juli komen. Dan kan ik wennen aan de spelersgroep, vrienden maken en iets opbouwen met de jongens."
    Van de spelers die hij al kent, noemt hij Sneijder en Heitinga. ,,Ik speel al vanaf mijn twaalfde, dertiende jaar in Nederland, dus bij de jeugd hebben we al veel tegen elkaar gespeeld." Al die jaren in Nederland hebben er voor gezorgd dat de Braziliaan ondertussen in het Nederlands denkt. ,,Maar mijn gevoel is nog wel Braziliaans hoor", haast de aanvaller zich te zeggen.

Dat gevoel zorgde er voor dat hij uiteindelijk koos voor Ajax, terwijl er ook andere clubs interesse hadden. ,,De gesprekken die ik met Ajax voerde waren anders dan die met de andere clubs. Ik voelde mij bij de mensen van Ajax het prettigste. Ik kijk niet puur naar het geld, ik wil ook sportief een goed gevoel bij een club hebben. Ajax is gewoon een topclub en ik verwacht heel veel van Ajax. Ajax verwacht veel van mij en zo hoort dat ook als je de top wilt halen. Ik wil Ajax nog sterker maken. Dat we om het kampioenschap gaan strijden. Dit jaar nog, want ik denk dat Ajax PSV in de tweede helft van het seizoen nog wel kan achterhalen!"

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben benieuwd of hij ook nog zo blij met Ajax is als hij een keer 2-3 wedstrijden op de bank zit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina