Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhuahaha, het Wiikend is voorbij en ik heb mijn halve familie eens even die console uit laten testen. De eerste reacties zijn echt geweldig, iedereen krijgt gewoon een lach op zijn gezicht als je met je arm zwaait en je ziet een mannetje hetzelfde doen op de tv. Ik heb echt iedereen laten spelen, van mijn kleine nichtje van 9 tot mijn opa van 67. Het leuke is om te zien is dat het gewoon ook begrepen wordt door iedereen met wat kleine uitleg, en dat het niveau dan ook erg gelijk ligt. Een leuk moment was dat mijn opa aan het bowlen was met de Mii van mijn vader, en dat hij ff de highscore van mij pa in zijn zak stopte en er even dik overheen ging :D prachtig... Zelfs mijn moeder vind het leuk, ze is wel een beetje te fanatiek met die controller...die controller gaat echt hard. Waarop ze zegt; het gaat toch goed zo... :9 Ja mam, als je je polsbandje maar om hebt :)

    Het is duidelijk dat de console voor mij een partyconsole is, en niet echt iets om dag op dag alleen op te gaan klooien. Ook wel leuk, maar de partyfactor is veeel groter. Ik zit er daarom toch aan te denken om Monkeyball te halen. Ik heb ook zulke lange avonden multiplayer lol gehad met monkeyball op de xbox (pedellen, boksen, dogfight, racen, etc...) Is het multiplayer gehalte van de Wii versie nog een beetje op niveau? Ik lees wel aardige reviews in ieder geval. Zijn er ook minigames met de nunchuck?
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Leuk stukje dynamike! Vraagje, hoe zit het met de benodigde ruimte in je woonkamer?
     
  3. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    nou je hebt niet heel veel ruimte nodig, en met wii sports kan je ook gewoon kleine zwaaitjes maken, en anders moet je wat kussens om je heen leggen:cool:
    maar een halve meter ruimte is wel genoeg denk ik
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ik zou gewoon net als op het plaatje op het scherm gewoon een cirkel op je heen qua armlengte vrij willen houden. In de lucht dan he, bij mij staat er ook gewoon een lage tafel tegen mijn schenen en een bank achter me. Als je gewoon rechtop staat kan het denk ik wel in de meeste kamers. En als je de besturing een beetje doorhebt kun je ook wel zittend tenissen :9
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0

    Rayman moet je voor gaan, echt een hele toffe game.

    Alleen je hebt dus nu pas 1 controller? Zou ik ook wii play en een nunchuck kopen voor de MP van Rayman.
     
  6. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die superpositieve reacties hier in dit forumgedeelte lees zou je bijna gaan denken dat een wii website (van de makers van xbw.nl) een veel grotere kans van slagen zou hebben dan pspworld.nl. Of maybe kan er een stuk forum vrijgemaakt worden voor de Wii (inc. bij doorklikken nintendo wii stijl ipv xbw groen). Wii hardware & wii software & de mushroom market \o/ (tk tr wii spul).
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Kameo, hoe bevalt Monkey ball tot nu toe?
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt super. De besturing werkt zo waanzinnig goed in deze game. Je kunt nu veel preciezer sturen en de toevoeging van springen werkt erg tof. De stages zien er erg vrolijk en kleurvol uit en voelen niet zo leeg als voorheen aan.
    De minigames zijn ook erg tof. De beste Monkey Ball tot nu toe.
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik koop hem denk ik ook :)
     
  10. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer de volgende lading komt ?? Bij die lichting zit ik als het goed is.
     
  11. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    29 december....
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lees het nu pas :+
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als het goed is aanstaande donderdag of vrijdag, anders eind volgende week.
     
  14. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ok !! Ik zat eraan te denken, hier in Nieuwegein zit het hoofdkantoor van Nintendo. Zou ik kans maken op een wii als ik daar naartoe ga ?
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Nooit geschoten is altijd mis :D
    Ik blufte ook mijn Wii bijna binnen op woensdag
    wist niet dat ik eerst eop de lijst was en donderdag zou worden gebeld om het vrijdag op te halen :)
     
  16. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog een leuk multiplayer spel naast Wii Sports, wat is leuker om te spelen en dan vooral in multiplayer? Ik zit te twijfelen tussen Monkey Ball en Rayman..
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij Rayman kun je maar een bepaald aantal games met meerdere mensen spelen, bij Monkey Ball kun je elke minigame met meerdere mensen spelen.
    Ik kijk dan puur naar de MP.
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Kameo, als ik die mening van jou lees over Monkeyball dan is het een must have voor een partygamer like me....dat wordt halen :)
     
  19. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    toch is PU wel heel negatief over de multiplayer games in Monkey Ball maar dat delen de eigenaren van Monkey ball dus niet??
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk niet. Dat gaat namelijk helemaal niet via Nintendo Nederland. Je kan dan beter naar een distributeur voor de deur gaan liggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina