Mhuahaha, het Wiikend is voorbij en ik heb mijn halve familie eens even die console uit laten testen. De eerste reacties zijn echt geweldig, iedereen krijgt gewoon een lach op zijn gezicht als je met je arm zwaait en je ziet een mannetje hetzelfde doen op de tv. Ik heb echt iedereen laten spelen, van mijn kleine nichtje van 9 tot mijn opa van 67. Het leuke is om te zien is dat het gewoon ook begrepen wordt door iedereen met wat kleine uitleg, en dat het niveau dan ook erg gelijk ligt. Een leuk moment was dat mijn opa aan het bowlen was met de Mii van mijn vader, en dat hij ff de highscore van mij pa in zijn zak stopte en er even dik overheen ging
prachtig... Zelfs mijn moeder vind het leuk, ze is wel een beetje te fanatiek met die controller...die controller gaat echt hard. Waarop ze zegt; het gaat toch goed zo...
Ja mam, als je je polsbandje maar om hebt
Het is duidelijk dat de console voor mij een partyconsole is, en niet echt iets om dag op dag alleen op te gaan klooien. Ook wel leuk, maar de partyfactor is veeel groter. Ik zit er daarom toch aan te denken om Monkeyball te halen. Ik heb ook zulke lange avonden multiplayer lol gehad met monkeyball op de xbox (pedellen, boksen, dogfight, racen, etc...) Is het multiplayer gehalte van de Wii versie nog een beetje op niveau? Ik lees wel aardige reviews in ieder geval. Zijn er ook minigames met de nunchuck?
Klik om te vergroten...