‘Ik had nu miljonair kunnen zijn’

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 18 dec 2006.

1. Shizzel

Shizzel Guest

Hhaaaaahahahahhahahahaahhhaahahaaa,

"En je postcode die je dan dagelijks gebruikt *traantje*, die herinnert je er dan steeds weer aan..." *huilt*

"En u vindt uzelf geen slechte verliezer?"
    -"Nee, nee, ik ben geen slechte verliezer, absoluut niet. Ik kijk gewoon iets verder dan de meeste mensen."

Haahahahaaa\o/ ahhh\o/ \o/ \o/ hhhaaaaah\o/ ahhhhaaa\o/ .

Ik vind het nu alleen maar een grappig wijf :+

2. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze heet Mevrouw de Gier dat verklaart een hoop :p

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm ik ga ze ook aanklagen, ik heb wel loten, maar de jackpot valt niet op mijn adres :mad:

:+

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Afschieten dat mens. Geen loten is geen kans op winnen.
    Moet niet gekker worden zeg.
    Ben je toch wel erg zielig als je zoveel doet voor het geld.

5. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zullen ze in de straat naar haar kijken. De ene buurvrouw komt met een bmw sport, de andere buurman met een clk cabrio. En zij fiets net op d'r klapfiets de tuin uit. "MORGUH BUURVROUW _0/ "

:lol: :lol: :lol: :lol:

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lol. :D
    'Lotje erbij?'

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, ik moest al lachen toen ik het in de krant las _O_

8. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Het niveau van de XBW'ers valt mij een beetje tegen. Ik bedoel we hebben het hier wel over de postcode loterij(die van de belgen was een gewone lotto dus dat zijn sukkels), wat betekend dat een prijs op een postcode valt en niet op een lot. Dus jij moet een lot kopen om aanspraak te maken op een prijs die op jouw postcode is gevallen, dat slaat nergens op want of je een lot koopt of niet je speelt altijd mee want de prijs kan op jouw postcode vallen. Als je het op deze mannier bekijkt is de rechtzaak niet eens zo verkeerd. Het zou niet zo mogen zijn dat jij onvrijwillig meespeelt aan een loterij. Een prijs hoort op een lot of nummer te vallen dat jij kan kopen als jij kiest om mee te spelen, en niet op de plek waar jij woont. Ik vind de postcode loterij ook echt een belachelijk loterij ik snap niet hoe zo'n krom systeem eigenlijk nog legaal kan zijn.

[Edit]Ik zal zelf een beter voorbeeld geven. 10 Jaar lang speel je mee aan de postcode loterij. Je hebt altijd loten gekocht. Nu ga jij verhuizen een een maand nadat je verhuisd bent valt de prijs op je oude woonplek. Heb je nu wel of geen recht op de prijs??? Het is een krom systeem want ik heb loten gekocht, maar omdat ik toevallig ben verhuisd is de prijs aan mijn neus voorbij gegaan. Dus die postcode loterij klopt gewoon niet.

Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  9. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    afwijzen en proceskosten voor haar graag.

voor diegene hierboven:

dus omdat jij het niet snapt, valt het niveau van de XBW'ers tegen?

Dat is pas een kromme redenering. Of klopt dat ook niet :+ ?

10. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ja, echt dom :confused: alsof ze gaat winnen, had ze maar moeten kopen :confused:

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ''Het niveau van de XBW'ers valt mij een beetje tegen. Ik bedoel we hebben het hier wel over de postcode loterij(die van de belgen was een gewone lotto dus dat zijn sukkels), wat betekend dat een prijs op een postcode valt en niet op een lot. Dus jij moet een lot kopen om aanspraak te maken op een prijs die op jouw postcode is gevallen, dat slaat nergens op want of je een lot koopt of niet je speelt altijd mee want de prijs kan op jouw postcode vallen. Als je het op deze mannier bekijkt is de rechtzaak niet eens zo verkeerd. Het zou niet zo mogen zijn dat jij onvrijwillig meespeelt aan een loterij. Een prijs hoort op een lot of nummer te vallen dat jij kan kopen als jij kiest om mee te spelen, en niet op de plek waar jij woont. Ik vind de postcode loterij ook echt een belachelijk loterij ik snap niet hoe zo'n krom systeem eigenlijk nog legaal kan zijn.
    ''

daar zit zeer zeker wat in.
    die vrouw die het nu onder de aandacht brengt is zelf misschien niet helemaal ''snugger'' maar het punt waar het om gaat en door Divinity wordt aangegeven is zeer zeker iets om over na te denken.
    zonder dat je ook maar iets met die hele lotto te maken wilt hebben wordt je er toch ingegooid.
    sommige mensen zijn uit principe tegen zoiets als een loterij en worden er dan toch mee geconfronteerd zonder dat ze het zelf aangaven te willen.
    of makkelijker gezegd: een andere (grotere instantie dan jijzelf) bepaalt wat er in jou leefomgeving plaats vind.
    en dat kun je toch echt serieus een punt noemen dat zeker kans maakt bij een rechtszaak.

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Degenen zonder lot worden helemaal niet benaderd, degenen die wél een lot hebben krijgen allemaal vuurwerk/bloemen/champagne en dat soort dingen. Dat is toch heel logisch? Het is inderdaad een slimme manier om meer mensen mee te laten doen, maar het blijft de eigen keuze van mensen om loten te kopen. Als jij je gepikeerd voelt als je buurman opeens miljonair is, omdat hij misschien al 30 jaar lang zijn geld aan loten uitgeeft, is er denk ik echt iets met je aan de hand:9

13. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste reactie is natuurlijk "ha ha, dom triest mens, blabla". Maar als je er verder over nadenkt is het zo gek nog niet hoor. De werkwijze van de Postcode Loterij deugt niet, je kan namelijk achteraf weten of je gewonnen zou hebben als je mee zou spelen. Je lotnummer (postcode) is namelijk al bekend, alleen kan je pas aanspraak maken op de prijs als je je lot 'activeert'. De Postcode Loterij speelt dus in op "wat-als"-gevoelens van heel Nederland. Iedere Nederlander wordt gevraagd of ze een risico willen lopen. Ik vind het niet kunnen.

14. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    "ja als ik het winnende lot had gehad, dan had ik gewonnen."

dat is nu eenmaal het principe van een "trekking".

ja logisch. is met iedere loterij zo. zou mooi zijn. niet betalen voor een lot en toch winnen. het is een goede doelen loterij, maar niet op die manier.

dus jij bent tegen iedere loterij? je hoeft toch niet mee te doen.

Straks krijgen we rechtzaken van mensen die zeggen dat ze de getallen en de kleur in hun hoofd hadden van de lotto en dat ze miljonair hadden kunnen zijn.

Allemaal onzin argumenten wat de sympathisanten aanhalen. Die persoon die een lot had, maar dat de sigarenboer het was vergeten door te geven, DIE heeft recht van spreken.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    "Ja ik had het geld voor het winnende lot in mijn zak, maar was hem vergeten te kopen"

kom op zeg |:-

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het echt hilarisch:)

Wat een vreselijk mens:lol:

Wij winnen nooit wat met Miljoenenjacht terwijl we wel vaak het juiste koffertje hebben...I SUE THE BASTARDS:mad:

17. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net op hart van nederland :9

18. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook geld kunnen winnen :<
    Ja ik woon daar ook, wij deden niet mee :+

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vind het wel zielig. Ik vind dat het verdeeld moet worden. Of kleinere bedragen zodat meer mensen blij gemaakt kunnen worden.

20. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zooooooo, snap ik hier de reactie van een paar xbw'ers niet hé. Als je niet mee hebt gespeeld in een loterij, je hebt geen lot gekocht. WTF denk je dan aanspraak te maken op een prijs? Moet je maar een lot kopen. Je weet toch dat je voor €8,50 per maand meespeelt in de Postcode Loterij. (en een paar mensen kraken het hier af, maar vergeet niet dat meer dat 50% van dat lot naar een goed doel gaat). Staatsloterij is in princiepe wel geld uitzuigerij (zeg ik die meespeelt) Daar spek je de staatskast mee.

Dat wijf (andere woorden heb ik er niet voor) moet gewoon haar muil houden. Had ze maar een lot moeten kopen. Ik heb zelf een maand of 2 geleden met de staatsloterij "bijna" prijs gehad. Ik had een een straatje 5e loten en er zat een lot bij (iets van BG 097562) en er viel €50,000 op BG 087652. Ik had als 2e getal een 9 i.p.v een 8. Jammer, 10 rooie aan me neus voorbij. Kut? Ja tuurlijk. Kwaad? Nee.... ik speel toch mee? Dan weet je dat zulke dingen ook kunnen gebeuren.

Deel Deze Pagina