Het niveau van de XBW'ers valt mij een beetje tegen. Ik bedoel we hebben het hier wel over de postcode loterij(die van de belgen was een gewone lotto dus dat zijn sukkels), wat betekend dat een prijs op een postcode valt en niet op een lot. Dus jij moet een lot kopen om aanspraak te maken op een prijs die op jouw postcode is gevallen, dat slaat nergens op want of je een lot koopt of niet je speelt altijd mee want de prijs kan op jouw postcode vallen. Als je het op deze mannier bekijkt is de rechtzaak niet eens zo verkeerd. Het zou niet zo mogen zijn dat jij onvrijwillig meespeelt aan een loterij. Een prijs hoort op een lot of nummer te vallen dat jij kan kopen als jij kiest om mee te spelen, en niet op de plek waar jij woont. Ik vind de postcode loterij ook echt een belachelijk loterij ik snap niet hoe zo'n krom systeem eigenlijk nog legaal kan zijn.
[Edit]Ik zal zelf een beter voorbeeld geven. 10 Jaar lang speel je mee aan de postcode loterij. Je hebt altijd loten gekocht. Nu ga jij verhuizen een een maand nadat je verhuisd bent valt de prijs op je oude woonplek. Heb je nu wel of geen recht op de prijs??? Het is een krom systeem want ik heb loten gekocht, maar omdat ik toevallig ben verhuisd is de prijs aan mijn neus voorbij gegaan. Dus die postcode loterij klopt gewoon niet.
Laatst bewerkt: 18 dec 2006