Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0

    Zoals ik laatst al zei, het worden er steeds meer. Je houdt op het laatst maar weinig eerlijke spelers over. Wat mij irriteert is dat het eigenlijk tijdverspilling is. Je doet zoveel moeite met als uiteindelijke resultaat een disconnect=(
    Wat je overigens zegt over die zuid-europeanen klopt. Vooral spanjaarden zijn erg.
     
  2. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren weer een leuke avond gehad na zeer lange tijd. Van de 10 wedstrijden gingen er 3 verloren.
    Ik had op een gegeven moment de smaak te pakken en bleef maar winnen. Er zat 1 wedstrijde bij die wel leuk was. Die kerel speelde met Manchester en ik met Arsenal. Op een gegeven moment stond ik 2-0 voor en vroeg hij een pauze aan. Ik ging mee naar de “formations screen” en toen zag ik opeens de cirkel linksonderin van “disconnect”. :confused: Vervolgens ging ik terug naar de wedstrijd en toen was ie weer terug. Hij had totaal geen aanpassingen gemaakt en ik ben inmiddels zo paranoia dat ik in iedereen een cheater zie. Dus wat mij betreft was het een cheater, maar is het hem niet gelukt.:+
    Het valt de laatste tijd ook op dat de vertragingen groter worden als ik in de aanval ben. Schijnt dat “el Diablo” laatst tegen iemand speelde die het tegenovergestelde deed. Als “el Diablo” aanviel ging het langzaam, als de tegenstander aanviel ging het supersnel :lol:


    Conclusie:
    Vraagt iemand een pauze aan stem dan toe en ga mee naar de “formations screen”, blijkbaar lukt de cheat dan niet.:b:
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Waar sta je op de Ranking Lijst van Clubs?!
    Dit is van invloed :)!
    Een RBC, zal ook nooit een C. Ronaldo kunnen halen, al verdiend hij daar meer dan bij Man. United.

    Je zult dus eerst moeten presteren, wil je zulke spelers gaan halen :)!
    Ik ben met PSV lekker op gang, en heb intussen Kuyt, Pedretti, Källstrom, Ji Sung Park en Luis Jiminez gekocht...
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Gisteren had ik een avond dat ik echt on fire was. Was de dag ervoor gepromoveerd van 3a naar D2 en t leek wel of dit mij extra motivatie gaf ofzo. :)

    Paar x goede overwinningen gehaald en toen ik later op de avond tegen een D1 gast speelde kreeg ik ook gezeik. het was weer zo'n figuur dat alleen maar met Inter speelde en waarbij je dus weet dat je op het scherpst van de snede moet verdedigen. Ik had de pech dat ik vrijwel direct na de aftrap al de 1-0 achter me kreeg via Adriano. Mijn tegenstander vond het nodig om dit flutdoelpunt van alle hoeken in de herhaling te gaan bekijken. dit leverde natuurlijk al een hoop ergenis bij mij op en helemaal toen in de 15de minuut Zlatan de bal onder mn keeper door wist te schieten. Ik dacht nog zelf even vluchtig om de stekker eruit te trekken, maar deed het toch niet omdat ik het een soort erecode vind dat je doorspeelt. Anyway, vanaf dit moment begon ik het spel te domineren en kwam ik uiteindelijk in de 78ste minuut op de 2-2 en toen ik later met mn spits doorbrak trok hij de stekker eruit waarna mijn xbox volledig vastsloeg. Al die mooie aanvallen en moeite die ik gedaan had dus voor niks...

    volgens mij verwerkt hij pas de punten na de wedstrijd toch?? dus echt als je het statistiekenovericht krijgt?
     
  5. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag ook zoiets meegemaakt, die kerel die had 6800 punten en werd de pan in gehakt. Ik stond 2-0 voor toen ie besloot de stekker eruit te trekken.
    Ik heb hem toen gemaild met de vraag waarom, antwoordde hij terug dat ie niet mocht verliezen op zondag in verband met de ranking op maandag.

    Ik heb hem gisteren tot vervelens toe bestookt met mailtjes waarin ik hem uitmaakte voor laffaard. Via de "xbox live.com" kun je gewoon mailtjes sturen naar de console, had er op een gegeven moment best veel gestuurd.
    Door middel van copy-paste telkens dezelfde boodschap: Bad Loser!!!.
    Hij was echt niet blij, voortaan pak ik ze zo.:)
    Komt ie stoer doen: Ja volgende keer win ik van je, waarop ik antwoorde welke volgende keer? Ik speel niet tegen cheaters, met daarbij nog wat scheldwoorden.:mad:

    Een andere kerel die kreeg ook zondag klop en was ook niet helemaal eerlijk geweest, ik koos Arsenal en hij koos Brazilie?!?!?!. Ik won 2-0 en liet iedere replay duidelijk en lekker lang zien. Stuurt ie een mailtje: Don't be a prick. Waarop ik antwoordde dat ie me ook een land had moeten laten kiezen. En dat ik had genoten van het feit dat ik met Arsenal, Brazilie had geklaard.
    Komt ie gisteren via mail stoer doen of ik een re-match wil, waarop ik zeg joh ik heb je al geklaard en nog bedankt voor de punten. Hahahaha:lol:

    Betaal ze terug met gelijke munt, als ze niet willen verliezen moeten ze niet spelen. Dat geldt ook voor mezelf. Asl ik niet wil verliezen moet ik niet spelen. Er is altijd een kans van 33% op winst, verlies of een gelijspel.

    Het vervelende is dat hier zo weinig aan gedaan kan worden:{
     
  6. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok cool, dan zal ik eens flink wat doorspelen :)
     
  7. DrOetkerNL

    DrOetkerNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Geniaal gedaan, aan de andere kant blijf ik het jammer vinden dat er zo blijkt heel veel mensen zijn die de stekker eruit trekken.
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    Soms moet ik weleens tegen iemand met 4000 punten, ik heb zelf 6100, als ik dan met een 'slechte' club speel en hij bv met barca, krijg ik dan meer punten als ik win
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    nee man, maar je verliest wel denk ik zo'n 200 punten als je verliest :D
     
  10. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe heb ok weer een cheatertje,70 ste minuut ik maak de 7-0 en hij blijft in een herhaling hangen,dat is nu 3 uur geleden en hij is gewoon away voor 2 hours,wat un onzin ik ga dus ech niet naar dashboard,nog maar w8ten dan
     
  11. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het zon probleem dat hij met brazilie speelt als je club tegen club wilt spelen doe je toch gwn bij custum match alleen clubs :confused:
     
  12. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    GengeR ?
    heb je ook al bij het aantal sterretjes gekeken? als hij 0 sterretjes heeft komt hij zeker niet.. 1 ster. moet je veel bieden ( club + contract) 2 ster hoef je alleen maar zijn contract hoger te doen.. 3e ster. is het wel zeker dat hij komt..

    maarja veel succes met spelers aan trekken ook een tip is : spelers van unbeloning contracteren die met makkelijke wedstrijden beter laten maken.. en je verkoopt ze goed :)
    ik had een tallentje was 17.. ik heb hem gekocht toen hij 19 was.. voor 9.blabla en zijn contract voor 750, in het midden seizoen waren er 5 clubs die er voor boden.. 11-14-10,5-15-14,5 ik heb die van 15 natuurlijk gedaan maar ik heb wel winst :D
    en dat heb ik met rosenberg / huntelaar / rosales / mitea ook gedaan ( ik speel met ajax ) :d vind het alleen jammer dat het meestal alleen het zelfde is Masters Leuqe verandere ze heel weinig ze moeten het specactulair maken, moeilijker. en leuker. het is gewoon wedstrijde spelen en transferen en extra cups.. maar er moet veel meer zijn * vind ik *
     
  13. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    A) Lees de andere posts waarin gesproken wordt over cheaters, dan weet je dat die uitspraak slaat op cheaters.

    B) Als hij "All" heeft staan moet hij mij ook de kans geven om een land te kiezen, niet snel Brazilie kiezen als ik Arsenal kies. (Hij had de match aangemaakt)
     
  14. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey kijk, dat wist ik niet :thumbs:
     
  15. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het op any staan dus als jij Arsenal neemt hoeft hij niet gelijk ook een club team te nemen...
    Dus dat van A heeft niks met cheaten te maken:)
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb nu een vastloper. Al in het begin, je ziet de opstelling van hem nog :confused:! Heb niet naar ze disconnects gekeken voordat ik begon! Had pas 18 wedstrijdjes gespeeld!
     
  17. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook ergens gelezen is wel fijne tip ;) naja was haha
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat heb ik meer gelezen ja....
     
  19. basovich

    basovich Guest

    en nu ben ik er gvd achter hoe die kutmensen allemaal cheaten :mad::mad:!!!!!

    start, start, start heel snel achter elkaar, en tadaaaa..... KUTCHEATERS!!!

    en dan zeggen van : 'erm im not cheating'.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe ben je daar achter gekomen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina