Zondag ook zoiets meegemaakt, die kerel die had 6800 punten en werd de pan in gehakt. Ik stond 2-0 voor toen ie besloot de stekker eruit te trekken.
Ik heb hem toen gemaild met de vraag waarom, antwoordde hij terug dat ie niet mocht verliezen op zondag in verband met de ranking op maandag.
Ik heb hem gisteren tot vervelens toe bestookt met mailtjes waarin ik hem uitmaakte voor laffaard. Via de "xbox live.com" kun je gewoon mailtjes sturen naar de console, had er op een gegeven moment best veel gestuurd.
Door middel van copy-paste telkens dezelfde boodschap: Bad Loser!!!.
Hij was echt niet blij, voortaan pak ik ze zo.
Komt ie stoer doen: Ja volgende keer win ik van je, waarop ik antwoorde welke volgende keer? Ik speel niet tegen cheaters, met daarbij nog wat scheldwoorden.
Een andere kerel die kreeg ook zondag klop en was ook niet helemaal eerlijk geweest, ik koos Arsenal en hij koos Brazilie?!?!?!. Ik won 2-0 en liet iedere replay duidelijk en lekker lang zien. Stuurt ie een mailtje: Don't be a prick. Waarop ik antwoordde dat ie me ook een land had moeten laten kiezen. En dat ik had genoten van het feit dat ik met Arsenal, Brazilie had geklaard.
Komt ie gisteren via mail stoer doen of ik een re-match wil, waarop ik zeg joh ik heb je al geklaard en nog bedankt voor de punten. Hahahaha
Betaal ze terug met gelijke munt, als ze niet willen verliezen moeten ze niet spelen. Dat geldt ook voor mezelf. Asl ik niet wil verliezen moet ik niet spelen. Er is altijd een kans van 33% op winst, verlies of een gelijspel.
Het vervelende is dat hier zo weinig aan gedaan kan worden:{
Klik om te vergroten...