?

Hoeveel pleuro's ga je dit jaar uitgeven aan vuurwerk?

  1. 200 of meer

    9,6%
  2. 100 - 200

    6,2%
  3. 50 - 100

    20,3%
  4. 0 - 50

    63,8%
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als ik iedereen hier zo zie posten over vuurwerk, weet ik weer waarom ik helemaal geen vuurwerk koop. :emo:
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik wil nog langer kunnen gamen dan vandaag :lol:
     
  3. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn niet gevaarlijk joh op de verpakking ervan staat in je hand houden of in de grond steken
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Supervlinders hebben geen normale lont, maar een dikke lont met kruidkopje... Die je bijna niet aan krijgt:9

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  5. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn niet gevaarlijk joh op de verpakking ervan staat in je hand houden of in de grond steken:9 , en ik heb nog nooit supervlinders gezien met gewone (groene visco ?) lont, met gelkeurd papier er om heen of lichtbruin?
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    juist :)
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik hoop voor je dat hij nu niet op je advies afgaat, want hij mist dan een handje|:-

    Ga zelf geen vuurwerk kopen, ik krijg een paar pijlen van me pa en dan vindt ik het wel weer leuk geweest. Ik koop liever een krat bier dan dat ik zelf geld uitgeef aan vuurwerk!
     
  9. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb er een '':9 '' achter gepleurd, maar ik heb vandaag bij van rutten dit pakket besteld van pro-line was 52,50

    [​IMG]

    en nog een pakje van deze, asian thunders ofzo zijn wel lachen als je het dopje van onder eraf rukt en er boven op duwt:D:D
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  10. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik zoek het voor mijn ouders uit hoor, not my money\o/

    alleen wat geknal voor mij
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Zodra je je dit gaat afvragen, ja. Ze hebben genoeg kracht om je hele onderarm eraf te blazen.
     
  12. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Die dingen zijn zo groot als je hand en dan nog afvragen of ze gevaarlijk zijn :thumbs:

    Als je er normaal mee omgaat is er niets aan de hand en let goed op dat er niet te dicht bij gaat staan.

    Het kan ook wel eens voorkomen dan 1 van de betonblokjes eruit knalt, als je die tegen je hoofd krijgt dan doet dat nog goed zeer.

    Dus kijk uit, maar ze zijn super vet.
     
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon een astro doorbreken en de helft met het lontje over de dikke lont van de supervlinder plaatsen, dan gaat ie makkelijk aan.
     
  14. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ''Supervlinders hebben geen normale lont, maar een dikke lont met kruidkopje... Die je bijna niet aan krijgt''
    wat een onzin:) bepaalde supers hebben zo'n lont dat zijn de timefuse...
    maar de beste die er op dit moment te krijgen zijn (de bsc's) hebben een normale lont hoor :) en die gaat gewoon normaal aan :)
     
  15. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Op dit moment zijn er ook nog de "op de leggen" supervlinders, die vindt ik persoonlijker lekkerder dan de bsc's
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    die thunders kan je ook gewoon op zun kop zetten en aansteken dan knalt die ook op de grond en aardig hard ook. Kijk uit dat die niet om flikkert...das minder :+
     
  17. mars15

    mars15 Guest

  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ''Op dit moment zijn er ook nog de "op de leggen" supervlinders, die vindt ik persoonlijker lekkerder dan de bsc's
    ''

    de opdeleggen ken ik persoonlijk niet, maar ik hoor verhalen van de vlinders dat ze echt veel zachter als de bsc's gaan en ook voor veel minder worden aangeboden...
    ik vraag me af of jij ze allebei al een keer gehoord hebt, want iedereen zegt dat de bsc's echt een stuk harder gaan...
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom doe ik ook dat dopje van onder op de boven kant dan maakt het niet uit alstie ompleurt
     

Deel Deze Pagina