De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een klote dag, net die TV gekocht Samsung LE 26R32 bij mediamarkt. ik had mijn 360 via scart aangesloten (met die rode, gele, en witte stekker) steeds als ik de schakelaar dan naar hdtv zetten viel het beeld weg...
    na een paar x dit geprobeert te hebben werd het lichtje van de 360 rood:confused::confused: wat moet ik nu doen? en wat heb ik fout gedaan????

help please

gr, Smoby

2. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de gele stekker niet aansluiten.. Je hebt blauw, rood en groen (component) nodig voor HD-beeld en de overige witte en rode voor het geluid.

Je kan geen HD beeld via scart ontvangen. :)

3. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    ik was op tijd.
    LE26R32 binnen voor 499,-\o/

4. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus nu is mijn xbox kapot?? of zal het lampje weer groen worden als ik hem op die manier aansluit???

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Neej, niets aan de hand!
    Ik had dit ook de eerste keer :eek: , schrok mij ook rot...
    Zag het al helemaal gebeuren...
    Net nieuwe HD tv, begeeft je 360 het!

De boel gewoon juist aansluiten via de Component en alles zal perfect werken.
    (als het goed is :cool:)

6. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    hhahaah smoby 8)

7. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb naar lang zoeken gisteren dan ook eindelijk de LE-26R32b gehaald. Wilde ondanks de aktie bij de mediamarkt een ander model hebben. Die was dan ook een stuk duurder. Maar de verkoper rade dat mij af, het beeld van de duurdere was slechter. Daar zat een blauwe gloed over en was niet weg te krijgen. Ben nu voor de aktie bij de mediamarkt gehad. En ik moet zeggen een super tv! Super scherp beeld bij dvd's en de xbox360. Het gewone gebeuren rtl 4 e.d. zijn ook best scherp valt me niets tegen. Kan alleen maar beter worden als ze zo dat signaal is verbeteren! Maareh ik kocht em voor me 360 en daar is ie erg goed voor! _O_

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook, maar wil wel digitale tv, zonder is toch wel wazig.

9. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er misschien iemand met een LE 32 S 71 B? ( of iemand die t gewoon weet:9 )

(http://gmsimport.dk/qxl/samsung le32s71b_2.jpg)

ik ben namelijk van plan om deze van t weekend te gaan kopen, alleen vraag ik me af hoe goed ie is.
    heb je bijv scherp beeld via de kabel (gewoon tv), en hoe ziet de 360 dr uit op die tv?

Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  10. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    ben er ook erg tevrede mee voor dat geld. Op de xbox360 erg mooi beeld! TV via de kabel heb ik wel slecht beeld. Maar dat komt omdat wij hier sowieso een slecht ontvangst hebben via de kabel. Maar we gaan over 2 weken verhuizen en daar zal wel beter ontvangst zijn. En mocht het nog steeds niet goed genoeg zijn dan overweeg ik digitale televisie. Maar voor de xbox360 een erg mooi beeld en ook DVDs zijn mooi\o/

ps: welk model wilde je eigenlijk halen?

11. EUF-DUTCHJACKAL

Leuk Bevonden:
    10
    De LE-27S71B, maar deze was niet zo goed als velen denken... (blauwe waas over het beeld)

12. mathijsjanzen

mathijsjanzen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je nou een xbox 360 premium koopt, en je hebt een gewone tv, kan je die dan aansluiten hierop of moet je dan eerst nog een andere kabel kopen?
    thnx

13. wiebe87

wiebe87 Xdicted

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen welke hdtv beter is om aan te schaffen:

- Samsung Le 32S71B contrast ratio 3000:1
    - Samsung Le 32R32B contrast ratio 2000:1

: de R-versie is altijd beter dan de S-versie

Alleen heeft deze S-versie van Samsung wel een betere contrastratio dan de R-versie...

waar zal ik voor kiezen..

14. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja tuurlijk kan je die dr op aansluiten, tenzij ie van voor de oorlog is..

15. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat kost die r versie dan? ik heb namalijk ook die s versie gezien en die kost 800 euro bij mm..

16. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Bedenk wel dat dat dynamisch contrast is, en niet het echte contrast.

17. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik geen last van :)

18. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij m ook? wat vind je van deze tv dan?..

19. EUF-DUTCHJACKAL

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zelf heb de LE-26R32 gehaald. Om het feit dat de beeldbuis die hierin verwerkt zit beter was dan de s line. Hij liet het me gisteren ook zien in de mediamarkt met dvd's e.d. En ik vond ook dat de R serie beter beeld had. De S is zeker geen slecht toestel. Maar de R had net weer iets meer kwaliteit qua beeld en GELUID. Was er op tijd dus kon lekker uitgebreid testen. Stond op een gegeven moment met 30 man naar 1 tv te kijken. Had echt zoiets van hey, moeve joh ik vraag toch wat :lol:

Enneh om ff terug te komen op het verhaal van Wiebe, ga voor de Samsung Le 32R32B contrast ratio 2000:1

Hij is dan misschien wel 1000:1 minder in contrast ratio ten opzichte van die ander. Maar omdat de R serie meer kwaliteit heeft qua beeld kun je beter een ratio hebben van 2000:1 op een goed beeld dan 3000:1 op een minder goed beeld. Heb er nu 2 weken uitgebreid naar gekeken en wilde het liefst ook die 3000:1 contrast ratio. Maar ben er door verschillende verkopers op gewezen dat je niet naar al die cijfertjes moet kijken en gewoon aan de verkoper vragen waar hun voorkeur naar uitgaat en waarom! Kom je vanzelf te weten wat het beste voor je is!

Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Haha inderdaad, had ik gisteren ook. Waren meer mensen geinteresseerd in de LE-26R32, dus met maar man die tv bekijken met zowel digitale tv als gewone tv.
    Digitale tv zag er volgens mij nog scherper uit dan een dvdtje op mn Xbox met RGB kabel. :eek:
    Gelukkig hebben ze ook een startpakket voor digitale tv in de aanbieding deze week. :D

Wat is dat contrast 2000/3000?
    Overigens bevalt de tv prima, enkele kanalen zijn nu al goed scherp met normale tv en dvd op de gewone Xbox is al prima (verschilt uiteraard ook per dvd), net als de spellen. Zien er nog steeds prima uit op het grote scherm (gebruik wel RGB kabel, die had ik al). :b: :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina