Ik zelf heb de LE-26R32 gehaald. Om het feit dat de beeldbuis die hierin verwerkt zit beter was dan de s line. Hij liet het me gisteren ook zien in de mediamarkt met dvd's e.d. En ik vond ook dat de R serie beter beeld had. De S is zeker geen slecht toestel. Maar de R had net weer iets meer kwaliteit qua beeld en GELUID. Was er op tijd dus kon lekker uitgebreid testen. Stond op een gegeven moment met 30 man naar 1 tv te kijken. Had echt zoiets van hey, moeve joh ik vraag toch wat
Enneh om ff terug te komen op het verhaal van Wiebe, ga voor de Samsung Le 32R32B contrast ratio 2000:1
Hij is dan misschien wel 1000:1 minder in contrast ratio ten opzichte van die ander. Maar omdat de R serie meer kwaliteit heeft qua beeld kun je beter een ratio hebben van 2000:1 op een goed beeld dan 3000:1 op een minder goed beeld. Heb er nu 2 weken uitgebreid naar gekeken en wilde het liefst ook die 3000:1 contrast ratio. Maar ben er door verschillende verkopers op gewezen dat je niet naar al die cijfertjes moet kijken en gewoon aan de verkoper vragen waar hun voorkeur naar uitgaat en waarom! Kom je vanzelf te weten wat het beste voor je is!
Laatst bewerkt: 21 dec 2006