Heej het is sommige wel opgevallen dat de physics/raggdols bij halo 3 (in het filmpje)
niet zo super ''advanced'' zijn, ze zijn ongv. hetzelfde als bij halo 2, een beetje physics, met toch animaties, maar dit vind ik helemaal niet erg!
want vaak zijn multiplayer games, het duppe van physics!
zoals bij counter strike, ik heb jaren cs 1.6 gespeeld, waar geen physics/ragdolss inzitten, ik kon niet wachten tot source uitkwam! en uiteindelijk was hij daar ! ik vond het geweldig !!! voor een week,... daarna vond ik het steeds minder leuk en ben weer cs 1.6 gaan spelen.
nu speel ik ondertussen geen cs meer, maar dit zelfde is gebeurt met cod 2! de mp was geweldig goed!, en dan.. cod 3 ook weer de eerste week leuk, beetje kloten met ragdolls etc.
maar al snel word hij saaier en saaier, en dat kortom om dat je niet zo veel skills meer nodig hebt, je schiet en hij zal wel doodzijn, dit was altijd veel bter bij animaties, zoals bij cod 2/cs 1.6 en nog veeeeel meer andere games!
ja had hier de zogehete hitboxes!
je schoot op het been en je wist klote! nu is hij nog niet dood! nu zijn hoofd! mooi headshot!
bij de oudere games met gewone animaties had je meer precisie nodig,
ik zeg niet dat je bij games van nu met physics geen hitboxes hebt, maar deze lijken veel minder nauwkeurig te zijn, en dat vind ik erg jammer! je hebt er geen skills meer voor nodig, ja oke nog wel een beetje, maar een stuk minder,
games als bf2/Gow en nog wel een andere paar toptitels, hebben wel uitstekende ragdolls/physics waar de ragdolls/physics het niet verkloten,
Kortom! ik vind het helemaal niet erg dat de physics van halo 3 niet zo spectaculair zijn! en ik denk ook nog dat ze hier speciaal voor hebben gekozen zodat je de oude en vertrouwde feel hebt bij het spelen van halo 3, En ik heb liever ongeevenaarde multiplayer gameplay, als verbaggerde physics gameplay! en dat gaat halo 3 zekerste weten brengen! (ongeevenaarde mp gameplay dan hé .
Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2006