1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    :thumbs:

On Topic:

Ik zie dat Caracter gebeuren niet zo zitten...
    Spelen wil ik gewoon met de Master Chief :)! Ten slotte draait het allemaal om hem toch?
    Althans, hij doet toch wel het meeste werk om de aarde te Saven... :cool:

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    of je gooit de granaat naar binne, killt die 3 personen (of verzwakt ze en maakt ze daarna af) dan loop je SAMEN met je teammate naar een hoggie en rijdt weg, ik kan beter met die gedachte leve :b: (boosters =( :+)

En zo'n actie heet kamikaze ;)

Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    mis alleen een remote explosive...

sommige plekken een c4 plakken..

zou wel lachen zijn..

kijk trouwens eens op gametrailers.com
    daar is een gameplay evolution filmpie gemaakt van beelden van de vidoc..
    alleen dan met een lekker deuntje..

na het zien van deze trailer krijg je echt wel zin om halo 3 te spelen..

http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_halo3_gp_cutdown_gt.mov

4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    dankje:D

5. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ze proberen juist het dubble wielden en " triple wielden" op bepaalde manieren te verminderen..

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja, zo'n spijkerbom heeft een gerichte lading die één kant opgaat,net zoals een claymore mijn,dus zou in principe je maatje ongeschonden moeten blijven aangezien de bomladingen die aangebracht zijn op zijn pantser van hem wég vliegen.:+ :b:

Die gebruikten daarvoor vliegtuigen....dus dan even een ghostje volplakken met die krengen...basis binnenroetsjen ,ladingen laten detoneren en daarna maken dat je met de vlag wegkomt....\o/

En te voet is toch meer de stijl van de hamas of de hezbollah , aangezien destijds de japanners niet over het water aangerend kwamen met bommen op hun lijf om de amerikaanse schepen in de grond te boren...:+ :b:

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    jaa dat is waar :+ , maar hezbollah doet het uit geloof, en japan om hun eer hoog te houde en hun leve te geven voor hun land, (ik probeer slim te lijke en toch deze discussie te winne ;))

doe mij maar gwoon als de amerikanen, alles platbombarderen en dan snel met de eer strijke

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Haha op de "humane" manier dus....:+ :thumbs:

9. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHAHAHAHAHA Kwaadaaardige tumor wel een mooie:p

10. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    dit zou een hele goede zijn denk ik, zonder pantser ben je dan zo dood maar je hebt wel een hele kleine kans zo dat je nog kan ontsnappen endus ben je niet gelijk ter dood opgescchreven als er een granaat in je nek ligt...

dit zou een goede toevoeging zijn denk ik

11. bubu

bubu Guest

Heej het is sommige wel opgevallen dat de physics/raggdols bij halo 3 (in het filmpje)
    niet zo super ''advanced'' zijn, ze zijn ongv. hetzelfde als bij halo 2, een beetje physics, met toch animaties, maar dit vind ik helemaal niet erg!
    want vaak zijn multiplayer games, het duppe van physics!
    zoals bij counter strike, ik heb jaren cs 1.6 gespeeld, waar geen physics/ragdolss inzitten, ik kon niet wachten tot source uitkwam! en uiteindelijk was hij daar ! ik vond het geweldig !!! voor een week,... daarna vond ik het steeds minder leuk en ben weer cs 1.6 gaan spelen.
    nu speel ik ondertussen geen cs meer, maar dit zelfde is gebeurt met cod 2! de mp was geweldig goed!, en dan.. cod 3 ook weer de eerste week leuk, beetje kloten met ragdolls etc.
    maar al snel word hij saaier en saaier, en dat kortom om dat je niet zo veel skills meer nodig hebt, je schiet en hij zal wel doodzijn, dit was altijd veel bter bij animaties, zoals bij cod 2/cs 1.6 en nog veeeeel meer andere games!
    ja had hier de zogehete hitboxes!
    je schoot op het been en je wist klote! nu is hij nog niet dood! nu zijn hoofd! mooi headshot!
    bij de oudere games met gewone animaties had je meer precisie nodig,
    ik zeg niet dat je bij games van nu met physics geen hitboxes hebt, maar deze lijken veel minder nauwkeurig te zijn, en dat vind ik erg jammer! je hebt er geen skills meer voor nodig, ja oke nog wel een beetje, maar een stuk minder,
    games als bf2/Gow en nog wel een andere paar toptitels, hebben wel uitstekende ragdolls/physics waar de ragdolls/physics het niet verkloten,
    Kortom! ik vind het helemaal niet erg dat de physics van halo 3 niet zo spectaculair zijn! en ik denk ook nog dat ze hier speciaal voor hebben gekozen zodat je de oude en vertrouwde feel hebt bij het spelen van halo 3, En ik heb liever ongeevenaarde multiplayer gameplay, als verbaggerde physics gameplay! en dat gaat halo 3 zekerste weten brengen! (ongeevenaarde mp gameplay dan hé :9.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2006
  12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    amen brother :)

13. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat deze niet in een paar dagen is uit te spelen

14. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    als je halo fan bent, speel je campaign 20x of meer.

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mwa, ineens op legendary beginnen, dan is dát probleem sowieso opgelost....:+

Edit:mad:Ninja Man , en dan begin je uiteraard nooit eerst met easy , maar ineens met heroic ......

Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  16. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een halo fan, maar ik heb de campaign van halo 2 maar 2 of 3 keer helemaal uitgespeeld. met de arbiter spelen vond ik gewoon echt niet leuk, de stad levels in het begin waren dan weer wel vet :cool:

17. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet toegeven dat ik campaign van deel2 veeeel minder gespeeld heb.
    zou zelf eigenlijk niet weten waardoor het komt.

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    In mijn ogen hadden ze bij halo2 singleplayer nadruk gelegt op de verkeerde punten, het gebeurde te vaak en was gewoon vervelend om soms doorheen te gaan..

19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    ja stomste vond ik nog dat ze het saaiste level van halo1 (library) weer terug deden in halo28) |:- Hoe dom kan je zijn:emo:

(gelukkig was die niet zo lang als in halo1...)

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep, op zijn zachtst uitgedrukt... ja, je hebt gelijk, helemaal, en nu maar hopen dat ze diezelfde fout niet weer maken...
    Maar, het probleem is dat het hele verhaal niet alleen vanuit het oogpunt van de mensheid kan verteld worden, en nét daarom zullen we in deeltje 3 ook terug met levels gespeeld door de arbiter opgezadeld worden....
    En als ze deze nou nét zo brengen als de levels waarbij de masterchief de hoge toon voert is er géén probleem... althans wat mij betreft...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina