[Caps] NewEra 59FIFTY

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 23 dec 2006.

  1. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens kennen jullie die new era van ali b ? ik kwam laatst bij de britain zat zo effe bij de petten te kijken zie ik bij de kassa een soort schatkist (8) ) staat met new era logo erop ik doe hem open zit die ali b pet erin met die B met glittertjes ik haal hem eruit zet hem op :9 komt die gozer aan met hele verhalen datie zo zeldzaam is en het hoogste bod 130 euro is8) zo boeiend vond ik hem niet maarja binnen in dat kistje ook helemaal zacht met fluwelen doek erin ofzo pff jezus:+ trouwens hoe zetten jullie je pet op? ik normaal als ik aan het boarden ben achterover piecie schuin:9 en met jas aan gewoon vooruit:thumbs:
     
  2. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het ook geen mooie petten. Iedere keer als ik er iemand mee zie lopen denk ik aan die 'coole' rappers met gouden kettingen. Maar goed, iedereen z'n eigen smaak natuurlijk. ;)
     
  3. EenGespierdeOma

    EenGespierdeOma Organized Konfusion!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar een gewone Yankees pet :)
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen neger, maar ik draag de kleding, je bedoeld het wel racistisch, dat weet jij ook wel, want het feit dat jij HipHop, een levensstijl, met negers asocieert is prima, maar opnoemen dat alleen negers er in lopen, is gewoon puur generaliseren. Die sticker? Waarom die er op zit? Geen idee, maar het geeft een bepaalde stijl mee aan de pet, vind ik persoonlijk. Ze zitten er niet voor niets op.

    De pet die Atmaxar heeft is echt mooi! Heb ik zien staan op de site, echt hele mooie. Ga d'r in januari weer een kopen iig. Denk dat ik de Lux Detroit Tigers ga kopen.
     
  5. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen hebben denk ik dit beeld bij de petten
    [​IMG]
    :D
     
  6. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    1x gedrage en sommige nog nooit:p
    kvond ze mooi maar weet nie wat ik er nu mee ga doen:D
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan mij geven is een idee.. :+
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    bron : http://www.neweracap.co.uk/index.cfm?fuseaction=Notes.AboutUs#1930

    stukje geschiedenis van de new era voor de degene die interesse hebben
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  9. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    DAMN 8) dat is een fortuin bij elkaar:9
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    en aan mij O-)
     
  11. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    opzich:p


    Verkopen is ook een idee:p
     
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    wat ik echt niet begrijp is die shit met die stickers erop zetten (door fabrikanten) en erop laten zitten, waarom?
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    zodat als iemand in de winkel staat, meteen snel zijn maat uit kan zoeken ;) op die stickers staan de maten van de petten, anders hoef je ze niet 1 voor 1 op te doen tot je de perfecte hebt gevonden! die stickers zijn dus gewoon een handig dingetje die laten zien wat de maat is voor het uitzoeken
     
  14. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hebben ze er ook een paar van oa Volcom. .
     
  15. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ok 1 ding! ik ben nog erger TEGEN lonsdale dan hip hop kleding.. waarom ? omdat Hip Hop een muziek style is en wat ik zei kwam er idd een beetje racistisch uit.. wat ik dus echt niet ben! ik vind de style gewoon NIET mooi.. maar goed, lonsdale is het tonen van racisme *vind ik! ze zeggen zelf van niet maar onderling zeggen ze van wel..*


    Ik heb ook naar Hip Hop geluisterd alleen vind brit rock en Indie wel echt mooier!

    Maar over die petjes.. ik wil jullie ok in jullie waarden laten want ik zeg oook niet: DOE GVD AF DIE SHIT!

    en dat ik wikker verkeerd schreef had ik later ook wel door alleen so what :confused: maakt me niet uit...

    verder, ga maar verder met je petjes.. ik blijf bij me trucker pet :cool:


    ooww en dat vetje.. bedoel je daar vet mee om randen voor eht boarden in te vetten? zo ja: tip doe het ASJEBLIEEFFFTTTTT niet p hout want dan donder je echt!
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind die caps niet bepaald mooi. Trucker caps hoeven voor mji ook niet. Geef mij maar normale baseballcap met gebogen klep, de normale, niet hoge modellen.
    Ben zelf ook niet van de urban/hiphop kant.

    En MiGilleS, wat ben jij een triest figuur zeg. Dat je Lonsdale met racisme associeert is toch echt je eigen vooroordeel. Tuurlijk, er zullen best racisten zijn die Lonsdale dragen, maar echt niet iedereen die Lonsdale draagt is een racist. Ken mensen die het merk dragen en geen racist zijn, maar ook mensen die het niet dreigen en wel richting racisme neigen.
    Net zo stom als zeggen dat alle gothics depressief zijn bijvoorbeeld.

    Anyway, om niet verder af te dwalen en back on topic te gaan. Het erop laten zitten van de sticker vind ik nou niet echt bepaald tof ofzo. Je laat de kaartjes met kledingmaten, prijss en merkreclamekaartjes toch ook niet aan je broeken en shirts hangen? Wat boeit mij het nou wat voor maat je hebt. Lijkt me niet dat het bedoeld is om erop te laten zitten. Zal wel weer een trend zijn, dat het tof is om die sticker er wel op te laten zitten.
     
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb 4 New Era caps waarvan er 3 flawless zijn (met klein logo aan de linkerkant). Ze zijn met het NY logo omdat ik daar vandaan kom.

    Zolang er nog geen NL caps verkopen draag ik dus NY.

    [​IMG]

    Deze dus, zwart met wit logo. Rood met zwart logo. Zwart met baby blue logo en een normale zwarte cap met het logo van Circa (skatemerk)
     
  18. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, het klopt dat ze niet allemaal racistisch zijn maar als je eeen goed kijkt: Bomberjack, legerbroek (wit/zwart/grijs) en kisten met witte veters en dan lonsdale ? zo lopen ALLE!!!! mensen in Ede rond die lonsdale aan hebben! snap je me nu misschien !? ik heb geen een NONracist gezien met lonsdale! allemaal zijn ze "nationalistisch", wat ze zelf niet eens kunnen uitleggen wat et is! |:-


    nouja ik hou er over op, ik maak de laatste tijd nogal veel "ruzie" p de Xbw site... dat ik niet mijn bedoeling alleen er zijn hier gewooon teveel meelopers.. :{
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0

    Bomberjack, Legerbroek, kisten, en lonsdale.. Nou, volgens mij zijn dat ook gewoon mensen die naar hardcore luisteren.. Het klinkt in mijn oren heel erg bevooroordeeld, wat jij zegt.. Ik ging met behoorlijk veel hardcore mensen om, en dat waren niet bepaald types die je tegen je wil, ze droegen zich zoals jij zegt, en wat het mooie was, geen 1 was racistisch..

    Jij bent gewoon echt dom MiGilles.. Echt, heel, dom. Je hebt een plaat voor je kop, zo breed als de A4 man..
    Heeft het over meelopers, terwijl hij geen idee heeft waar ie over praat..
    Ik vind het prima dat je je mening geeft, maar als je je mening geeft, doe het dan met daadwerkelijk duidelijke posts. Want wat jij zegt, slaat echt helemaal nergens op.. Je praat maar wat gast.. :thumbs:
     
  20. Victor

    Victor Guest

    Jij bent de grootste meeloper hier Migilles. Jij velt oordelen zonder dat je ons kent, je gaat ervan uit dat iedereen met baggy kleren zwart wilt zijn en daarnaast bevestig jij (bij mij) dat breezers niet serieus genomen moeten worden.

    Lonsdale dragers zijn niet per definitie racisten. Een deel wel, dat is waar. Maar dat zijn breezers, hiphoppers, rockers, gothics, emo's, kakkers ook. Maar dat is er maar een deel van, en dat deel verneukt het voor de rest. Hetzelfde is hier het geval: er zijn wiggers onder de mensen die baggy kleding dragen, maar 90% niet. Ik draag ook wijde kleding, mijn t-shirt hangt ook erg laag en de mouwen komen tot m'n ellebogen, maar zwart zijn? Lolol, hell no! Ik draag de kleding omdat het laat zien dat ik van de muziek houd, ik me erg goed in voel en ik het goed vind staan. Die New Era cap zit gewoon lekker, staat vaak goed en is mooi, period.

    Gefeliciteerd Migilles, je hebt jezelf gebombardeerd tot een bord-voor-de-kop-spuitelf.
     

Deel Deze Pagina