[Caps] NewEra 59FIFTY

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 23 dec 2006.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nee, deze: [​IMG]
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    die heb ik ook alleen dan met de D..
    ook zo, alleen is ie donkerblauw.. niet dat ik hem vaak draag.. maar staat meer voor de sier op mn kamer.. hij past bij mijn interieur :)

    maar hij zit best lekker
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  3. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met fawless ? dat tekentje is het logo van new era, maar die van circa zijn vet ja die van gold vind ik vetter, bij mij op school gaat het zo: G UNIT HEEFT YANKEES gelijk iedereen NY :9 maar er zit ook nog een sticker op de onder kant een kleine, die laat ik er sowieso altijd op zitten maar wat ik de laatste tijd ook veel ziet is die grote sticker aan de onderkant geplakt. ahaha wat een discussie hier:emo:
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Flawless is het type. Dat zijn dus de kleine NY signs.

    Check www.neweracaps.co.uk es, daar staan echt zoveel mooie caps
     
  5. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik dan weer niet snap wat jullie connectie met new york yankees is...?

    want julie lopen alemaal met een groot YN logo terwijl het volgens mij alleen is omdat "iedereen " er mee loopt...

    of is er een goeie verklaring voor
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik vind de petten mooi :b:

    Het gaat mij niet zozeer om de teams, ik vind de petten gewoon heel erg mooi.. Daarom wil ik ook petten van LA, Detroit, San Fransisco, etc etc.. Misschien dat ik uiteindelijk, tegen mijn principe in, ook een Atlanta pet heb.. :+

    Zolang de pet mooi is, maakt het mij niet zoveel uit welk team er op staat..
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  7. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    - dubbel post.. de goede staat ONDER GG
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt het zelf, "ook jij" dat betekend dus dat er meer mensen zijn! En als er dan meerdere mensen zijn, die allemaal weer meerdere mensen kennen, die wel in de kleding lopen, maar niet racistisch zijn, ontkracht dat jou "feit" dan niet echt?

    Over Lonsdale: Waarom zou het verboden zijn? Omdat scholen kortzichtig zijn.. Ze horen op het nieuws "Lonsdale-jongeren slopen prullenbak" en ook hier gaat het volgende weer op: Niet iedereen is hetzelfde!

    Kijk, er zitten rotte appels tussen, maar wat jij doet, is alles over 1 kam scheren, en daar kan ik heel slecht tegen.

    jij ook fijne kerst :)
     
  9. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    HAhah gaan we weer. Ok JIJ kan dan wel vrienden hebben gehad die naar hardcore luisteren, alleen lonsdale is dan nog altijd eeen GABBER merk! en gabbers dragen NOOOOOOOIT kisten! dat is een jaar geleden begonnen door de "neo-nazies" ! ik weet weldegelijk waar ik over praat geloof me!

    Jij zegt: Jij bent gewoon echt dom MiGilles.. Echt, heel, dom. Je hebt een plaat voor je kop, zo breed als de A4 man..

    Nou volgens mij heb jij dat eerder! het is geen vooroordeel het is een FEIT!!!!!!! dat die kleding stylle di ik zei voor NEO-nazies/nationalisten is! en idd sommige Hardcore mensen lopen er ook mee alleen die weten serieus niet wat het in houdt!

    Ook om ff over lonsdale terug te komen: WAAROM zou het verboden zijn om te dragen op sommige scholen? is dat niet heel verdacht?

    Waarom luisteren ze ook serieus vaak metal of gewoon de échte! hardcore (punk metal dat is de metal met punk met racistische teksten!)


    ooww en ff een stukje:



    nu hou ik er maar over op sommige mensen zijn té koppig om een anders gelijk in te zien, of ook maar een klein deel ervan!

    succes met je caps..



    Ok punt 1 waar je al fout zit:

    Breezers en Nazie's, lonsdale dragers ect. klopt geen reet van! breezers zijn mensen die op sites als superdudes staan en zichzelf de man vinden, typen als: Bre3z4h en in zogenoemde "softy" kleding lopen.. Breezers zijn niet altijd meelopers.. in elke sub-cultuur heb je meelopers, en ja die verpesten het aardig snel ja!

    dus daar zit je al fout!

    Punt 2 als ik hier een groote meeloper was geweest zou ik óf met lonsdale lopen (aangezien ik nu HIER ff die petjes af aan het zeiken was, of ik zou ook over die petjes mee praten alsof ze de bom zijn.. en wat doe ik:: Geen van beide!

    DAn kan ik idd nogsteeds een meeloper zijn alleen ik heb een vriend die ook met jullie style loopt en die zeik ik trouwens ook niet af, hij weet wel dat ik het niet echt mooi vind! en ik heb vrienden die er bij lopen als breezers en als kakkers én nog eens een paar (het minst!!!) die het zelfde styletje als mij hebben!

    En ik zei al dat ik WEET dat mensen zich naar een muziek style kleden wat ik overigens best vet vind.. tenzij het tever gaat..

    Ook zei ik al dat niet iedereen bruin wilt zijn die er zo bij loopt, en dat ik het accepteer dat mensen zich naar een muziek style kleden, alleeen jullie maken er een hele discussie van, waarvan ik trouwens wel weet dat ik HIER in dit topic nooit geen gelijk kan krijgen, nog geen deel omdat jullie vanaf het begin het al fout opnemen.. nouja i dont give a fuck anymore..


    dus mensen vrolijk kerst feest
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  10. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wel weer zo'n onzin is vind ik dan is dat ze zeggen dat ze lonsdale dragen omdat ze het mooi vinden...:/

    as if

    maargoed het zal altijd gezeur blijven
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, tsja, dat is een aparte smaak, maar het kan zomaar smaak zijn :+
     
  12. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    En hier ga jij weer ontiegelijk de fout in Londsdale is en blijft een boks merk en daar zal londsdale zelf altijd voor blijven plijten.

    Waarom moet kleren altijd aan een muziek stijl gekoppelt worden.

    Ik luister persoonlijk van punk tot techno en van rock tot ska nog wat D&B tussen door en afen toe emo. En ik draag die petjes ook.

    Laten we het nu weer gezellig over New Era petjes hebben en over lonsdale praten in het lonsdale topic.
     
  13. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh oke zo die ene die wij hebben dat type is iets van puffy nog wat:9 maar DAMN zo veel soorten als ik daar uit mocht kiezen kon ik echt niet kiezen zit zoo veel moois tussen:thumbs: :cool:

    http://www.neweracap.co.uk/

    [​IMG]
    deze is echtttttt heeeeel vet vind ik wat zeggen jullie ervan?
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  14. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Die is zeker dope!


    offtopic: Lonsdale heeft trouwens een contract getekend met rapper The Game afgelopen week.
    Dus Game loopt voortaan ook met lonsdale rond :)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, slechte deal naar mijn mening. Maargoed...

    Heb dus zelf ook al wat New Area Caps gehad. Zijn natuurlijk super caps. Heb nou een grijze NY camouflage. Zal binnenkort wel plaatje posten. Maat is 59 cm. Alleen is tie ietswat groot. Binnenkort weer eens andere halen. Er zijn zoveel mooie. Echt niet normaal.

    En die A-Town ^ is ook dope zeg
     
  16. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ka zeker super caps enigste wat ik niet lauw vind is wat ik soms zie dat sommige hem 2654351648 maten te groot kopen expres datie helemaal over oren gaat
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    gast waar haal je de tijd vandaan, het is kerstavond man, en trouwens, er past best veel tekst in een bericht..
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zijn er ja. Mijne komt ook altijd over één oor;)
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    mijne is juist net te strak, ik ben dan ook 8 cm in een jaar gegroeid,(toen ik hem kocht zakte hij ook naar beneden..)
     
  20. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij mij ook:eek: :cool:
     

Deel Deze Pagina