De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was een counter waar niemand meer van Ajax meer achterin was, omdat ze allemaal de kop tegen de bal wilde zetten uit een corner. Logisch vervolg als je een corner gewoon slecht neemt in de allerlaaste minuut en je staat achter. Dat is niet de verdediging wegspelen, dat gebeurde daarvoor bij de andere goals.

2. basovich

basovich Guest

zozo, az-nec is leuke wedstrijd:)..wel veel overtredingen 8).

daarom is ajax niet kampioenswaardig en psv wel:), omschakelen heet zoiets.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2006
  3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, niet omschakelen, beter afspreken wie naar voren gaat en wie achter blijft. Nu was iedereen voorin, en stond alleen Emanuelson nog wat verdedigend opgesteld, hij was dus ook nog de enige die mee terug kom komen om het de 3 aanvallers moeilijk te maken.

4. mars15

mars15 Guest

5. basovich

basovich Guest

achja, gewoon jammer van ajax...volgend jaar misschien beter:).

6. mars15

mars15 Guest

Wij hebben een drama seizoen met spelers als Kolkka, Charisteas en Tiendalli. Maar jullie hebben eigenlijk een veel groter probleem dan ons. Huntelaar, Stam, Gabri, Sneijder.... En dan maar 3 punten verschil met ons.

7. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jemig wat was dat slecht verdedigd :mad: de winterstop komt voor ajax te laat, de laatste paar wedstrijden gaat het zo slecht. daarvoor was het ook niet goed maar wonnen ze wel.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geen probleem, maar een drama.

En zo wordt PSV weer kampioen. Booooring.

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoppa, eindelijk weer 3 punten \o/

10. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich heb je gelijk, maar ondanks dat Feyenoord niet best speelt, hebben ze over een dosis geluk niet te klagen. Dubieuze penalties meekrijgen (of juist niet tegen krijgen!) kan het verschil zijn tussen 0 en 3 punten.

Als Vink gewoon een penalty geeft in de eerste helft, dan staat het 0-3 bij rust en is de wedstrijd gespeeld.

11. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat niemand het nog heeft over een mogelijk ontslag van ten Cate..bah bah..wat een vervelende man en een slechte coach...iedereen doet het slecht..ajax heeft matige voetballers (en een paar weken geleden wat het nog top???)..hij had liever dat rosenberg dan charisteas was gegaan (ook lekker voor het vertrouwen van rosenberg om dit publiekelijk te zeggen??)..de spelers laten zich gaan op het veld..het spel is echt NIET zo aantrekkelijk dan sommigen willen geloven..(ook onder blind zijn er goede wedstrijden gevoetbald)..Ten Cate heeft nu al meer slechte voetballers gehaald dan Koeman..(gabri/roger?? wat moet je ermee??)..feyenoord is het lachertje van de eredivisie maar staat nog maar 3 punten onder Ajax...

12. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Dit betoog is een beetje overdreven. Voetbal is prima bij Ajax (op wat uitzonderingen na). Het is een mentaliteitskwestie.

Maar Gabri en Roger is inderdaad drama en voegt niets toe. Daarnaast wil ik graag een andere keeper. Eentje die misschien wel eens een bal tegen houdt.

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dat is het probleem van al die zogenaamde "fans"
    Als het goed gaat komt het door het team en als het slecht gaat komt het door de trainer en moet hij weg. Dat is pas amsterdamse arrogantie :x
    Alsof dat helpt! een trainer midden in het seizoen ontslaan.......gaat het alleen maar nog slechter. Wat lekkerbek zegt, het is een mentaliteitskwestie en daar kan je veel moeilijker op trainen.
    Gewoon salaris inhouden....werken voor je geld |:-
    Helaas is dat iets wat nooit zal gebeuren :emo:

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit ben ik niet met je eens. Vind gabri echt een top speler die van mij nog wel een paar jaartje mag blijven!

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax mag van geluk spreken dat die tukkers ook verloren.
    Anders stonden ze nu misschien wel vierde!:eek:

16. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar zijn spel en hoe nonchalant hij is. Als Ajax vandaag 11 man had gehouden, dan had ik nog wel eens willen zien hoe het was afgelopen.

Tegen Sparta had hij ook al zo'n grapje waarbij hij de bal verspeeld met de
    2-0 als gevolg. Door puur geluk ontsnapte hij toen aan een rode kaart.

Gabri is denk ik het voorbeeld van wat Ten Cate bedoelt, met "zich superieur voelen". Hij komt van Barcelona en denkt dat hij de beste is en dat hij daardoor op 90% kan spelen. Een misvatting. Hij pakt veel kaarten vind ik persoonlijk en doet rare dingen waardoor hij de bal verspeelt. Komt omdat hij niet op 100% speelt.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hij doelde eerder op een sneijder en een tom de mul

gabri zou kunnen omdat hij bij barcelona speelde?

lijkt me maar vaag maar goed

18. mars15

mars15 Guest

Wie gaat er morgen naar de straftraining van ajax

19. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel eens goed voor ze zijn.

20. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Ik wordt idd ook gek van die mensen die lopen te zeiken over de trainer ontslaan. Het begin gaat goed, waarna het daarna inzakt naar middelmatig voetbal, vind ik geen rede om de trainer te ontslaan.
    Bovendien levert Ajax toch goed voetbal, maar geluk is ook een grote factor in de voetbalwereld, ontken dat maar is.
    En sowieso, wat er de laatste tijd allemaal met Ajax gebeurt is, de scheldkwesties, etc. Ze zijn gewoon even mentaal de weg kwijt.
    Dat komt wel weer, ik heb er vertrouwen in!

A.F.C.A. 4 LIFE - 020

Laatst bewerkt: 25 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina