Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    iPod's zien er idd goed uit en je kunt er heel veel accessoires voor krijgen maar als ik een mp3 koop doe ik dat om de geluidskwaliteit en dan kun je beter even naar andere merken gaan kijken ook al zijn ze niet zo "hip"

Grootste probleem aan een iPod zijn imo eigenlijk de vrij slechte oordopjes. Vriend van mij heeft ook een iPod en i.c.m. Senheiser-oordopjes komt er er eigenlijk wel een redelijk goed geluid uit maar velen zullen geen andere oordopjes kopen omdat je dan niet meer kunt zien dat je een iPod hebt:'-(

2. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de meeste mensen het verschil tussen een ipod en een andere vergelijkbare mp3 speler wel redelijk snel merken. Maar ipod (en bose bijv. ook) hebben zichzelf in de markt geplaatst als de beste, en dat is ze jammer genoeg erg goed gelukt. Nu ben ik niet van ipod moet deaud! :mad: , maar ipod is zeker niet het beste dat er te krijgen is.

3. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ach .. zo iedereen zijn mening ..

ik heb Gewoon een Ipod Nano gekocht en het werkt geweldig .. !
    alles is simpel .. geluid is goed genoeg ..
    en het werkt gewoon allemaal geweldig ..

er zal geen ding komen dat gewoon het beste is ..
    alles is goed .. elk ding heeft zijn sterke kanten ..
    en iedereen heeft zijn eigen smaak ..

ik vind mijn ipod nano gewoon geweldig ..
    maar ik hoef ook niet zo nodig de andere merken af te zeike ..

Dit ding is gewoon goed .. en het geluid vind ik eerlijk gezegt ook niet slecht ..

maar kan iemand me dan vertellen welke oordopjes ik dan beter erbij kan kopen .. ?? want ik vind dit goed .. maar als het beter kan vertel het me dan maar .. :) ..
    het kan me namelijk niks schelen hoe het eruit ziet .. of wat andere denken .. zolang ik maar mijn muziek kan luisteren .. en het liefst met de beste kwaliteit ..

dus vertel welke oordopjes kan ik het beste nemen .. ? :)

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Creative en Sennheiser hebben altijd wel goede oordopjes. Kan je nu nog ff geen types noemen.. Moet je ff googlen of andere reacties afwachten.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die van Creative zelf zijn ook niet al te best, zou zelf voor goede Sennheiser of Sony dopjes gaan :)

Voor goede dopjes moet je trouwens wel op minimaal een euro of 35 rekenen

Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik had laatste oordopjes gekocht, Sennheiser MX50 van 25€. Niet echt aan te raden, met de muziekkwaliteit niet echt veel mis, maar de draad gaat snel kapot en de oordopjes zijn erg groot. Mijn standaard iRiver oordopjes waren een stuk beter wat dat betreft (ze gingen helaas kapot, anders had ik geen nieuwe gekocht).
    Je kunt ook in-ears kopen, zijn wat duurder maar persoonlijk kan ik daar niet tegen dat je oren vacuum worden gezogen :+

7. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vorige week in-ear oordopjes van koss.
    Echt geweldig, als je muziek op hebt staan hoor je niks meer van wat er om je heen gebeurt, zo ben ik al een paar keer dik geschrokken door een scooter of auto:)

8. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    zo aan de reacties te zien kan ik het beste googlen naar in-ear oordopjes van Sennheiser.. ;)

9. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de in-ears van Sennheiser, de CX300, en ik vind ze perfect! €40,- op Bol.com toen ik de laatste keer keek.

10. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Ipod Video 80 GB is tha bomb. :D

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    http://www.dixons.nl/De_online_wink...HDD6320 30 GB MP3-speler.7062055/default.aspx

mijn dingetje, toendertijd nog 180 euro voor betaald
    goed te doen icm Windows Media Player, verder totaal geen gezeur mee.
    En vooral goede kwaliteit voor die prijs, vriend van me heeft X5L en zelfde oordopjes (senheisser mx 400) en wij horen allebei amper verschil in geluidskwaliteit, bij verschillende stijlen (jazz, hardstyle, R&B, Hip-Hop)

aanradertje dus ;) als je niet weet wat je met je kerstgeld moet doen :+

12. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om een mp3-spelertje te kopen. Niet een hele dure, zo rond de 100 euro. Zat eerst te denken aan een iPod shuffle omdat ik hem eigenlijk wel errug mooi vind. Alleen hebben we hier niet zo goede ervaringen met iPod:
    Zusje had oude iPod shuffle en daarvan gingen eerst de oordopjes kapot, vervolgens gaf die er zelf de brui aan. Niks aan de hand, goede service dus een nieuwe maar die was ook binnen de kortste keren kapot. En nu heeft ze een tijdje een Nano en die is ook weer eens kapot...:confused: en nee niet door onvoorzichtig gebruik.
    Nu zat ik dus zelf een beetje te kijken naar een Creative Zen (plus) 2gb of
    4gb.
    Iemand hier die ervaring met deze beestjes heeft? Of misschien hebben jullie nog een aanrader?

13. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een zen v plus 2gb, bevalt heel goed. Komt erg mooi geluid uit en er zijn veel instellingen om je eigen keuze kwa geluidklanken? te maken. Aansluiten op je computer kan redelijk simpel, je kan gewoon muziek op je zen kopieren of een programma van creative gebruiken, beide werken redelijk. Video kijken is te doen, maar echt voor een aflevering the simpsons ofzo, langer is niet echt prettig voor je ogen.

14. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zusje heeft de Creative Zen V Plus, maar persoonlijk zou ik toch eerder de Meizu M6 nemen.:)

15. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Wat loopt iedereen hier te zeiken op ipod. Het is gewoon een goed ding ik had eerst de shufle en nu de nano nieuwe versie. Doen het allebei nog. En ja ze zijn wat duur maar het desing is echt vet. Zelf heb ik zo'n kort van €40 erbij gekocht lekker om je nek hangen en je showd hem ook gelijk. En ik heb wel wat geld over voor desing.

16. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een packard bell vibe 360 even veel gb kan filmpjes kijke fotos opslaan en veel soorten muziek dus ik hoef geen ipod

en dat iedreen een ipod wil komt omdat gehypt wordt want anders hoor je er niet bij

en als je een ipod video wil van 80 gb kan je net zo goed een draagbare dvd speler meeneme

Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  17. EenGespierdeOma

EenGespierdeOma Organized Konfusion!

Leuk Bevonden:
    0
    iPod, duidelijk de beste :).

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zegt iedere hippie zonder iPod:9 Het mooie aan de iPod video is dat hij helemaal niet zo groot is, maar toch een lekker schermpje en veel geheugen heeft.

19. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat heeft my packerd bell ook zelfde scherm grootte en kwaliteit is helemaal top

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    voor jouw is hij misschien goed maar anderen hebben er slechte ervaringen mee en vinden hem dus wat minder, lijkt me aardig logisch. Zelfde met een xbox ik heb er in ruim 4 jaar nooit problemen mee gehad en bij een ander geeft hij er in no-time de brui aan, ken beure ;)

Maar goed, persoonlijk heb ik deze en dit is serieus de beste mp3 die ik ooit heb gehad, egt een topdingetje waar je egt alles mee kan en hij is zeer klein en erg makkelijk in gebruik!

Samsung YP T7

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina