Heb echt genoten van alle 3 de wedstrijden vandaag, en wat een goal van sparta! Vond Drenthe echt een genot om naar te kijken! Sowieso speelde feyenoord veel beter dan PSV. Mooi dat PSV punten morst, en nu maar hopen dat Ajax hier van kan profiteren!
Ik kijk eigenlijk best wel uit naar AZ - Twente. Het zijn toch de nummers 2 en 5 van de competitie dus een topper. En natuurlijk hoop ik dat Twente wint dna staat PSV weer op een lekkere voorsprong op AZ en gaat Twente Feyenoord voorbij.
Door de vele blessures zal AZ morgenavond met een gehavende selectie aan het uitduel bij FC Twente beginnen. Trainer Louis van Gaal kan in Enschede geen beroep doen op zeven spelers uit de selectie van de Alkmaarders. Barry Opdam (lies), Danny Koevermans (kuit), Joey Gudjónnson (griep), Kees Luijckx (achillespees), Grétar Steinsson (schouder) en de al langer geblesseerde keepers Khalid Sinouh en Joey Didulica blijven achter in Alkmaar. In het DSB Stadion stond er eerder dit seizoen na negentig minuten een gelijkspel (2-2) op het scorebord en ook nu weer beschouwt Van Gaal de Tukkers als een zeer lastige tegenstander.
Pfff....Ten Cate is duidelijk, helder en heeft een goede blik op het spel. Dat de spelers het af laten weten ligt nou niet echt aan hem. Ajax speelt over het algemeen goede wedstrijden. Lekker houden moeten we Ten Cate. Ik denk eerder dat Henk de beste trainer is sinds Van Gaal qua werkwijze.
Ik vind dat henk ten cate het goed doet bij ajax, ondanks de vorige wedstrijden. maar hoe kun je nou blij zijn met een speler als leonardo. Je geeft zelf toe dat je team een verkeerde metaliteit heeft, als er 1 iemand is die imo geen goede mentaliteit heeft is hij het wel. Alleen maar hoog van de toren blazen en mans gedrag.
Waarom plaats je het dan? Laat me raden, je wilt weer reacties uitlokken. Anyway, ik vind het echt weer iets voor Feyenoord omdat te zingen. Ik bedoel als je Feyenoorder ben, dan ben je toch ook voor het Nederlands Eftal? Hij heeft het daar goed gedaan, dus spreekkoren vind ik echt overbodig.
Weet je wel wat zo man een familie heeft aangedaan, en dan nog is zijn voetbal carriere daar niet door beschadigd. als jij met te veel alcohol op iemand had dood gereden, had je waarschijnlijk in de gevangenis gezeten :{
Dus alleen omdat hij een bekende voetballer is moet je hem zo nog extra straffen. Er zijn zo honderden mensen om het leven gekomen. Zing die daders dan ook ff toe! Zielig pisventje!
Een gevangenis straf is niet de enige straf! Denk je nou echt dat hij er zelf niet mee heeft gezeten? Dat hij zoiets had van: Nou jammer het is gebeurd en we gaan weer lekker verder met het leven. Ik wordt echt zo ontzettend moe van jou. Vrijwel alles wat je hier post is alleen maar om reacties uit te lokken, en te provoceren. Kun je niet eens een keer je bek houden over dat feyenoord van je en dat je zo'n geweldige hooligan bent? Stumperd!
Overigens, er wordt gezegd dat kluivert drank op had, maar was niet zo, hij reed alleen te hard in zijn ferrari. Met drank op achter stuur te hard en dood tot gevolg is eits anders dan te hard rijden en dood tot gevolg.