De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Lul maar op gast, als die keeper zijn schouder zet ligt meneertje sneyder languit in het gras hopelijk met drie tanden minder , en er als nieuwjaargeschenk een kaakbreuk bovenop...
    Ik ben hier voor géén een nederlandse ploeg, maar dit was een duidelijke fout, wil je dat niet zien, mij best, maar ga die hele actie alstublieft niet goed praten....
    Er wordt hier zo al genoeg geluld.

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik snap totaal niet wat dat hier mee te maken heeft? Bedoel je dat de keeper dat dan maar had moeten doen onder het motto 'fair play'

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het zei al genoeg dat die klootzak niet wou reageren voor de camara, zielig mannetje:{

En owja, het was gewoon een 100 % doelpunt van Oper.

Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij ligt de fout niet bij Sneyder maar bij de arbitrage? Die moesten die goal toch gewoon afkeuren? Overigens ben ik ajax supporter (nouja, ik volg het een klein beetje).
    Anyway, ik vond de arbitrage weer niet echt sterk deze wedstrijd. Goal Sneyder, afgekeurde goal van Roda etc.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha , en onder welk motto valt die goal van Sneyder dan wel te onderschrijven....hypocritie, valsspelen of noem maar op...
    Ja jo lul maar op , het had eens aan de overzijde moeten gebeuren, zou je dan nog hetzelfde lullen.... nee dacht het niet, dan zou je mooi verontwaardigd zijn.... en nou ben je een hypocriet.......

Edit : het wil niet zeggen dat je een ajax fan ben dat je een fout mag toegeven....
    Doe je dat niet...zelfs niet als er duidelijk te zien is dat er een fout gebeurt meneer , dan ben je géén fan meer maar een hypocriet die alleen het goede ziet en zedig zijn oogjes sluit als de waarheid passeert....

6. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gelul.. Elke speler zou zo'n actie proberen (als hij al wat deed) om zo zijn club op een voorsprong te brengen, of diegene nou van Ajax, Feyenoord, PSV of wat dan ook is.

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    sneijder.... niet sneyder

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ach zo mijn beste, je reactie zegt mij al méér dan genoeg, fairplay hoeft dus volgens jou niet zolang je cluppie niet benadeeld wordt.....

Edit: nou weten we al méér dan genoeg, ga ergens anders je pootje maar opheffen , wil je.....

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Grapjas ben je af en toe ook. Als het aan de andere kant was gebeurd had ik precies hetzelfde gezegt, ook dan had Stekelenburg die bal gewoon moeten klemmen. Als keeper moet je je voorbereiden op dit soort acties, voetbal is nu eenmaal een contactsport, en geen ouwe wijven bingo. Als Sneijder z'n andere negatieve uitingen uit het verleden jouw beoordeling van de situatie beinvloed, dan ben jij de gene die hier krom bezig is.

10. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af of Svennies vandaag een betere dag heeft. Hij kwam zwaar gefrustreerd en aggressief over gisteren.

Dit soort situaties hoort bij het voetbal en dat is Ajax niet te verwijten. Als je dan dus iemand de schuld wilt geven, dan de arbitrage die het niet gezien heeft.

Regelmatig worden penalties niet gegegeven, terwijl ze dat wel zijn en andersom. Goals die afgekeurd worden, terwijl er niets aan de hand is.

Nu heeft Ajax een keer mazzel, maar hoe vaak is het niet andersom geweest dit seizoen.

11. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    maar de keeper pakt de bal....
    hij ziet sneijder aankomen
    waarom houd hij de bal gewoon niet wat hoger vast?

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Keeper zij dat hij zich focuste op de bal, niet op wat Sneijder deed. Lekker boeio allemaal, over de hele wedstrijd heen was Ajax toch beter, en als Sneijder niet had gescoord was hij even later toch wel gevallen...

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het kan aan mij liggen, maar zijn die supporters van Ajax niet altijd die mensen die bij hoog en laag zweren dat ze de scheidsrechter tegen hadden? Of het nou een terechte of onterechte goal van Sneijder was, ze hebben geluk dat de scheidsrechter niet floot. Er zijn genoeg mensen die dat namelijk wel zouden doen.

Volgende keer dus graag geen verwijten naar de scheidsrechter dat ze die 'alwéér' tegen zouden hebben.

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    misschien moet je de zin is lezn met in het achterhoofd dat hij het sarcastisch bedoelt ;)

15. mars15

mars15 Guest

waarom keek die gelijk naar de scheids :+

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Na de goal, natuurlijk, Sneijder wis heus wel dat ie de bal uit de handen van de keeper had geslagen. Ik bedoelde tijdens het 'slaan'. ;)

Gelukkig weer 2e.

Gaf Van Gaal de spelers nog wel een hand gister? Of is ie maar meteen naar huisgereden om daar een manier te bedenken om zijn spelers onder de koude kraan te kunnen duwen net als z'n eigen kinderen. :lol:

Trouwens wel lekker geregeld voor Roda, eerst Ajax, zaterdag weer AZ. Daarna (na de 'winterstop') Willem II om warm te lopen voor een weekje AZ 2 en PSV. :{

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de wedstrijd in het stadion gezien, eerste wedstrijd die ik daar heb meegemaakt. Was echt leuk!

Die goal, ik denk dat ie wel afgekeurd had moeten worden, maar het is nou eenmaal niet anders..

De scheids floot trouwens echt kut! Echt voor de kleinste dingetjes floot ie, en voor een overtreding op Huntelaar, krijgt Huntelaar geel :confused:

Vond vooral Babel erg leuk spelen!

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die scheids kon het gewoon niet hebben dat Huntelaar tot beste schutter van de wereld is gekroond, van 2006. ;)

19. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    aha maar zoals je al zei

hij zal later toch vallen:b:

20. mars15

mars15 Guest

compettie is toch beslist tot de playoffs ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina