Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    als je als duitser medic ben moet je es gaan leggen en beetje draaien dan zie je staan us army:p
     
  2. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    laat hem lullen joh..... elke gamer komt niet makkelijk door veteraan heen. Tuurlijk is het te halen, maar zoals hij t zegt is t net of t een allerdaags dingetje is wat elke mongool kan. Ondanks dat ie t gehaald heeft vind ik t een beetje grootspraak
     
  3. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar staan ?? het embleem op je armpje of zo ?? Dat zou wel erg fout zijn whaha :p
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Texture foutje denk ik! :+
     
  5. bubu

    bubu Guest

    Ik own met de garand, van de allies! ik sta echt super vaak eerste, ! en tjaaaa, de duitsers,.. zijn gewoon kut. ze hebben de wapens echt MEGA slecht gebalanceerd de allies hebben veeeeel betere wapens, met de kar98 maak je maar 1 van de 10 keer een instant kill en de andere 9 keer raak je iemand en gaat hij niet dood en dan ziet hij je en owned hij je alsnog!!!
    en het richtvizier van de bazooka van axis is ook kut! en de sniper maak je niet altijd instant kills mee en de mp44 heeft veel te veel terugslag vergeleken met de bar van de allies. al is de mp44 toch het fijnste.
    Iig ik hoop dat er een update komt waar de kar98 meer damage heeft, zodat je instant kills maakt net zoals bij cod 2! want dit is echt bagger.
    Terwijl ik de m1 garand in 2 kut vond, en de kar mijn lievelings wapen was, is het nu precies omgekeerd, DAT KAN TOCH NIET ! :eek:

    en die update van het connecten werkt ook voor geen flikker!!!! ik kan nog steeds 1 uur wachten in ranked en dan joined er niemand!, en player matches kan ik alleen joinen doormiddel van de Quick match KNOP!
    EN fix al die schijt glitches, in dat level met die dam, kun je gewoon doormiddel van een auto boven op de bergen komen!! zo irritant al die ** camp noobs.
    en nu zal ik wel weer allemaal van die domme reacties krijgen van zet je nat blablabla open,, maar waarom zou ik dat moeten doen! ik koop cod 3 voor de sp en de mp! en waarom zou ik met mijn router moeten gaat kloten om fatsoenlijk te kunnen gamen! hun maken maar gewoon een fatsoenlijke update!

    Naja ,,Kortom kom met een UPDATE!!!, en deze keer 1 goeie -_-'
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2006
  6. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    tja dat dacht ik ook in het begin, en nu zit ik toch al een aantal dagen
    vast op het einde van Level 8 laatste deel, waar je met die mortieren
    die barrage moet kapot knallen, pfffffffffff 8) 8) 8) 8)

    COD II ging op veteran in mijn ogen, enkel de D-day level en Hill 400

    en :b: voor de game uitgespeeld te hebben op Veteran
     
  7. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    I feel ure pain :D
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    nee op de shotgun :p van achteren :p
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    whehe ben nu net voorbij die tankmissie! :D spel ownt hard maar soms :p whehe ARG!@$!#%$!#$ :p

    zit nu net voor die mortieren :D knetter hard :D hehe
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  10. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    idd die mortieren om zot te worden 8)
    het lukt mij altijd om er 2 stuk te krijgen maar die laatste grrrrrrrr
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    maar ik moet nog naar de mortieren toe :D pff dat stuk is ook erg lastig \o/

    als ik die bunker heb dan moet ik die vrachwagen clearen maar daar blijven maar popetjes uiskomen. Moet ik die slopen met de mortar?

    pff met die mortar dat ding slopen maar als ik aan die mortar ga staan dan word ik meteen gefragged :mad:. moet ik steeds weer de bunker attacken pfff schiet niet op zo. Rikske heb jij dat safpunt wel al gehaald?

    tips?
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    wtf ik kreeg geen save bij die mortar maar heb als een dolle lopen schieten en ineens einde level :p ben nu bij Chapter 9: Laison River
     
  13. lal

    lal Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen zegt wel dat het veteran zo makkelijk is ,, maar in sommige levels heb ik het tog knap lastig ( ik ben wel gelijk begonne met veteran )

    hoeveel levels heeft het spel
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ze lullen maar, ze hebben allemaal purpleheart achivement :D dus zegt genoeg. Gewoon stoer doennerij :). Ik heb het niet extreem lastig maar heb tot nu 3 stukken gehad die ik 10talle keren heb moeten doen. MAargoed dat maakt het ook extra ownend als ik hem heb :D Succes.
     
  15. lal

    lal Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel levels telt cod3
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    14
     
  17. schizopunisher

    schizopunisher Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 20 MB internet van Orange , speciaal een Xboxlive compatible router gehaald (linksys ) Mijn NAT staat open maar kan geen room inkomen met COD3 en PGR , voor de rest werken alle games prima . Als je NAT openstaat hoor je overal binnen te kunnen komen . Dit is dus gewoon een fout van COD3 klaar en die patch was dus ook waardeloos . Echt ik vind COD3 10 keer mooier dan COD2 maar dat online gedoe dwingt me toch naar GOW. :'-( :'-( :'-(
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    maar als het bij de meeste wel werk en bij sommige niet, dan weet dat niet het probleem geheel aan de kant van cod3 zelf ligt!

    whoei weer een level verder :)

    LEVEL 10 - Crossroads jammie!!! maar nu naar bed :D morgen weer een dag :D
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  19. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist uitgespeeld, natuurlijk niet op Veteran want zo een fanatieke gamer ben ik nu ook weer niet.
    Ondanks dat het einde zozo was en mij een beetje tegenviel moet ik zeggen:
    Wat een adrenaline rush geeft dit spel zeg. Jammer alleen dat die AI van je mede soldaten zo ontzettend dom is op veel momenten. En jammer van de onzichtbare muren die het spel bevat, ben zelf ook nog eens een paar keer door een explosie de lucht ingevlogen, op een stuk steen net langs het pad belandt en kon gewoon niet meer terug op het pad komen, toch wel erg jammer vind ik dat (vooral als later blijkt dat dat 2 stappen voor een checkpoint is (bij wijze van spreken dan)
     
  20. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ff uit geweest doordat me 360 naar de klote was. Ik heb de draad weer opgepakt met CoD3. Gisteren bij level "Fuel Plant" geïndigd. Hoever ben ik nu in t spel, iemand enig idee.

    (misschien stomme vraag, maar ik zou echt niet meer weten hoeveel uur ik heb doorgebracht met CoD3 voordat mijn 360 naar de klote ging)

    EDIT; idd stomme vraag, na even googlen antwoord gevonden
    introduction
    Chapter I: Saint Lo
    Chapter II: The Island
    Chapter III: Night Drop
    Chapter IV: Mayenne Bridge
    Chapter V: Operation Totalize
    Chapter VI: Fuel Plant
    Chapter VII: The Black Baron
    Chapter VIII: The Forest
    Chapter IX: Laison River
    Chapter X: Crossroads
    Chapter XI: Hostage
    Chapter XII: The Corridor of Death
    Chapter XIII: The Mace
    Chapter XIV: Closing the Gap
    Bonus: Achievements Guide
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina