Ik own met de garand, van de allies! ik sta echt super vaak eerste, ! en tjaaaa, de duitsers,.. zijn gewoon kut. ze hebben de wapens echt MEGA slecht gebalanceerd de allies hebben veeeeel betere wapens, met de kar98 maak je maar 1 van de 10 keer een instant kill en de andere 9 keer raak je iemand en gaat hij niet dood en dan ziet hij je en owned hij je alsnog!!!
en het richtvizier van de bazooka van axis is ook kut! en de sniper maak je niet altijd instant kills mee en de mp44 heeft veel te veel terugslag vergeleken met de bar van de allies. al is de mp44 toch het fijnste.
Iig ik hoop dat er een update komt waar de kar98 meer damage heeft, zodat je instant kills maakt net zoals bij cod 2! want dit is echt bagger.
Terwijl ik de m1 garand in 2 kut vond, en de kar mijn lievelings wapen was, is het nu precies omgekeerd, DAT KAN TOCH NIET !
en die update van het connecten werkt ook voor geen flikker!!!! ik kan nog steeds 1 uur wachten in ranked en dan joined er niemand!, en player matches kan ik alleen joinen doormiddel van de Quick match KNOP!
EN fix al die schijt glitches, in dat level met die dam, kun je gewoon doormiddel van een auto boven op de bergen komen!! zo irritant al die ** camp noobs.
en nu zal ik wel weer allemaal van die domme reacties krijgen van zet je nat blablabla open,, maar waarom zou ik dat moeten doen! ik koop cod 3 voor de sp en de mp! en waarom zou ik met mijn router moeten gaat kloten om fatsoenlijk te kunnen gamen! hun maken maar gewoon een fatsoenlijke update!
Naja ,,Kortom kom met een UPDATE!!!, en deze keer 1 goeie -_-'
Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2006