Commerciele hardcore shit?
Als je dit vergelijkt met hiphop/r&b/rap etc. (ben niet zo thuis in die muziekstijlen), het enigste wat je daar van hoort is ook allemaal commercieel, dan zitten er ook mensen tussen die de commerciele zooi niks vinden en voor de minder commerciele dingen gaan.
Ik luister nu zelf wat minder naar hardcore, meer hardstyle en jumpstyle.
Ik luisterde begin van t jaar echt heel veel naar Angerfist. Als je dit vergelijkt met DJ Outblast, klinkt het veel minder commercieel imo.
Korsakoff vind ik echt geen hardcore, meer hardtrance ofzo. Ik het album The Sounds of DJ Korsakoff een tijd terug geluisterd (om te luisteren hoe de rest van haar muziek is), maar dat klinkt dus echt allemaal niet als hardcore, niks wat echt in de buurt komt. Tijd terug draaide ze in een disco bij mij in de buurt, het is dat Outblast haar nog wat aardige tips gaf, anders was het gewoon een trance avond. Verder kán ze geeneens goed draaien, echt veel draaifouten.
De hardcore DJ's waar ik veel naar luister:
- Angerfist
- DJ JDA
- DJ Promo
- DJ Nosferatu
- DJ Partyraiser
- Kid Morbid
- Neophyte
- Noize Supressor
- Re-Style
- T-Junction
- Tha Playah
- Tommyknocker
- Unexist
Ik vind hardcore nog steeds heerlijke muziek om naar te luisteren en om op los te gaan tijdens uitgaan (helaas wordt het bij mij in de buurt erg weinig gedraaid).
En nee, ik luister het niet om "cool" te zijn, sommigen uit mn klas vind je zelfs een loser als je naar hardcore luistert (die luisteren veel R&B etc. en dingen uit de top 40).
Laat iedereen gewoon lekker de muziek luisteren die die mooi vindt, zonder gezeur met vooroordelen over bv. mensen die naar hardcore luisteren.
Laatst bewerkt: 23 dec 2006