Doodvonnis voor Saddam Hussein

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 5 nov 2006.

1. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Zag er goed uit?!

Naja ik ben dan ook tegen de doodstraf en je hebt je eigen mening maar in mijn ogen los je zo niks op.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wel, 1 van de meest zieke personen op deze aardkloot, ben je nu kwijt..

Hoe kan je tegen de doodstraf zijn, bij een man, die miljoenen mensen pijn heeft gedaan? Hij komt er nog goed vanaf.. Wat een vrouw op nos zei: "Hang em op een paal, en laat iedereen doen wat ze willen" Komt meer in de richting..

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    was vanochtend op de radio een stukje over een amerikaanse Pief die vond de doodstraf voor Saddam ook niet kunnen omdat '' De doodstraf niet hoort bij een Democratie in deze wereld'' .

WTF, weet hij uberhaupt wat amerika dan doet , mag ik hopen dat hij zich tegen zijn eigen regering verzet...;)

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ach, voor elke gek die verdwijnt, komen er 10 terug. Maar goed, opgeruimt staat netjes.

5. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    mooi, hij is dood. Waarom kreeg hij eigenlijk zo'n mooi zwart zijden kleedje rond zn nek? ik had nog wat spijkers in t touw gedaan..

Jeuj, net een fototje gezien dat ie in z'n witte zak lag.. beetje vaag filmpje op cnn, maar oke, hij lijkt er wel op :)

Laatst bewerkt: 30 dec 2006
  6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Objectief gezien is het natuurlijk goed dat deze kerel van de aardkloot is verdwenen. Echter de symbolische waarde van het executeren is dermate hoog voor aanhangers van hem dat het onze zaak nou niet bepaald in de kaart speelt.
    Tevens vind ik het ook super van Europa dat ze de doodstraf veroordelen, dit lijkt meer op een heksenjacht dan iets anders.

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, had hem liever voor de rest van zijn 'leven' in een cel zien zitten. Nu komt hij er nog 'makkelijk' van af.

8. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    maar waarvoor was dat zijden kleedje nou? zodat t touw lekker zat ofzo? :+

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mee eens, gewoon weg laten rotten in een cel zonder licht en een spijkerbed geven.

10. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ja.. en dan komen er een paar van die gestoorde moslim extremisten die m gaan bevrijden :thumbs:
    nee ik denk echt dat dit beter is.. Je mag niet voor God spelen, maar dit was toch denk ik t beste.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben ook tegen de doodstraf, maar levenslang opgesloten in een cel in Irak vertrouw ik ook niet. Zo instabiel dat het land is.

Ik denk dat je wraakacties e.d. altijd zult krijgen, wat de straf ook was geweest.

12. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ja dat vraag ik mij ook af eigenlijk:eek: Zodat het geen strepen nalaat?

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zal wel te maken hebben met het snijden van het touw denk ik.

14. ViperMike

ViperMike Guest

Ik denk als ze hem opsluite dat je dan van die gekke mense hebbe die zich opblaze om hem vrij te krijge. Ik denk dat dood beter is, ben je er meteen vanaf.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben eigenlijk ook tegen de doodstraf omdat ik ook vind dat ze er dan te "makkelijk" van af komen maar bij Saddam was het denk ik het beste i.v.m. wraak- en bevrijdingsacties die er toch zouden komen.

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    vandaag is een trieste dag.. vooral internationaal gezien.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Zodat het extra lang duurt voordat ie de pijp uit is }:]

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een zwak vertoon wat de internationale gemeenschap. En het lafelijke Nederland staat achter dit besluit! We hanteren tegenwoordig dubbele principe's. Wel of geen doodstraf, Nederland weet het maar niet. Saddam was zeker een slechte man en hij verdiende een strak. Maar bestrijd je een misdaad met een misdaad? Waarom nou zo specifiek Saddam? In Midden-Afrika zijn er genoeg ergere dicators waarom pakken ze die niet op? Nee dit is allemaal de streid van terreur van Amerika. En dan maar afvragen waarom moslims een redelijke Amerika haat hebben.

En wat dit helemaal ziek maakt is dat ze hem dood maken op de ALLER HEILIGSTE DAG in ons, de islamd wereld, jaar! En dan maar schreeuwen dat ze vrede in Irak willen, dat doe je abosluut niet in deze omstandigheden. Nu hebben de gekke moslim extremisten WEER een reden om meer onschuldige Irakezen te doden, die Amerikaanse soldaten daar zijn bezetters en het kan me worst wezen als die dood gaan door aanslagen.

19. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft hij alemaal we niet geflikt ze hadden van mij nog harder mogen doen

20. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0

onschuldige irakezen? amerikanen bezetters?

wat dacht je ervan als je dat even omdraait de irakezen zijn toevallig de bezetters de land innemers van de palestijnen. snap wel dat dit niet de goede thread is om je mening daarover te uiten.

Deel Deze Pagina