Ik reageerde eerst op zijn eerste post, toen las ik zijn tweede en reageerde daarop. Leuk dat je met jouw uitspraak over mijn verleden mijn punt in deze thread erg duidelijk maakt.
Dus doubleposts zijn de aanleiding? Mijn twee dubbelpost waren beide reacties op verschillende posts. Ik post toch twee keer iets anders? Sorry hoor, maar terwijl ik die eerste postte, postte hij die andere reactie. Daar reageerde ik weer op.
Je doet net of ik een kleuter ben die expres doubleposts plaatst. Ik ga dan liever in de zandbak spelen. (Overigens, als ik iets wil toevoegen aan ene post gebruik ik altijd de edit knop, check dat maar eens). Wees asjeblieft reëel. Wees met een excuus zoeken niet zo doorzichtig svp. Ik wete dta jij creatiever bent
Ik doe hier jusit een poging om een open dicussie te voeren en ik krijg muggenzifterij naar mijn hoofd.
Wat je wil zeggen snap ik. maar dta kan ook niet dreigend. Ik zou zeggen: Walrus, (zonder gevloek) kun je jouw post editen in plaats van opnieuw posten. Dan heb je inderdaad een punt.
Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2007