Die cijfers zeggen nog niet veel. Kan me herinneren dat bijv. Tony Hawk's Project 8 ook op een 7 gemiddeld stond na een paar reviews en nu staat ie op een 8.2.
jeuh ik heb de CE gepreorderd kost wel 70 euro hebik er wel voorover, kheb ook de eerste 10 minuten gezien+review op gammo, deze haalde mij over tot de aanschaf van deze game echt vet
Aanrader dit spel Heb ie al tot level 7 gepseeld op easy Echt dik spel met coole eindbazen Owja dit spel had ik ff wat vroeger,is echt een aanrader.
Beetje betrouwbaar Gamebrink ? Ik wacht meestal tot er minimaal 20 revieuws op Gamerankings.com staan voordat ik een keuze maak.
Er is opzich niet Zo heel veel aandacht voor deze game vind ik .. ik moet ook zeggen aan de ene kant trekt deze game me ook echt niet zo ... maar ik denk dat ie opzich nog wel is grappig kan zijn ! .. ik had de eerste 10 min van deze game gezien en ik moet zeggen dat het er nog wel Dope uitzag ! ben benieuwd wat de reviews gaan zeggen !
Volgens mij is deze game nog helemaal niet uit of mis ik nu iets nou`ja zal wel ik heb tot nu toe de MP demo kapot gespeeld ikga deze game zeker halen LE dat ook nog wel .
Ik weet niet of jullie filmpjes kijken/daarbij geen geluid hebben, want ze zeggen dat mp belangrijkst is voor hun(de makers zeggen dat)
12 januari nog een 5dagen hé ik ga hem nog niet kopen omdat er hier nog spellen liggen die ik nog moet beginnen maar wat ik van Lost planet gezien heb, is zeker de moeite en zal zeker worden aangekocht
Owh ik dacht al, iemand enig idee hoe die LE er precies uitziet is ie net zo groot als die van GoW of is ie net zoals Saint Row etc? Zonnet de Singleplayer gespeeld even vergeleken met die MP ik merk verbeteren van de MP en controlls deze game wordt echt meesterlijk toch nog sneeuw deze dagen.
Ik zit op dit moment een beetje te twijfelen of ik deze game ga kopen. Ik vond de singleplayer demo echt heel goed. Ondanks dat hij vrij moeilijk was echt heel vet met explosies e.d. De multiplayer kan ik echter niet spelen aangezien xbox live nog steeds niet 100% werkt bij mij. Ik heb echter wel een vraagje voor degene die de game al hebben. Zijn er wel checkpoints in het level? Want ik vond het bij de demo redelijk irritant dat je weer helemaal opnieuw moest beginnen als je bijv doodging bij een hoofdbaas. Ik vind moeilijk niet zo erg ik hou wel van een uitdaging. Maar van zulke dinge wordt ik wel gefrustreerd!
er zijn checkpoints, maar je krijgt wel geen berichtop je scherm dat je een volgend checkpoint gehaald hebt (had ik ergens gelezen..heb de game nog niet) vind ik wel raar :
Wel zonde van de MP want juist in die demo zie je de verbeteringen van de SP demo maar ikga een LE halen weer zo`n mooie steal case erbij .