1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

  1. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Die cijfers zeggen nog niet veel. Kan me herinneren dat bijv. Tony Hawk's Project 8 ook op een 7 gemiddeld stond na een paar reviews en nu staat ie op een 8.2.
     
  2. Dieter

    Dieter Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    jeuh ik heb de CE gepreorderd kost wel 70 euro hebik er wel voorover, kheb ook de eerste 10 minuten gezien+review op gammo, deze haalde mij over tot de aanschaf van deze game echt vet
     
  3. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Aanrader dit spel

    Heb ie al tot level 7 gepseeld op easy :p

    Echt dik spel met coole eindbazen

    Owja dit spel had ik ff wat vroeger,is echt een aanrader.
     
  4. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Review op GameBrink (9.5).
     
  5. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    wat was die MP demo kut zeg, vond SP zo goed
    Nu koop ik het nie :/
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Beetje betrouwbaar Gamebrink ?

    Ik wacht meestal tot er minimaal 20 revieuws op Gamerankings.com staan voordat ik een keuze maak.
     
  7. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Interview met Capcom over Lost Planet
    KLIK :thumbs:

     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Misschien is de game juist bedoelt voor single player ;)
     
  9. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lijkt me sterk, meestal zijn shooters goed op multiplayer gebied. Maar alles kan waar zijn
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is opzich niet Zo heel veel aandacht voor deze game vind ik .. ik moet ook zeggen aan de ene kant trekt deze game me ook echt niet zo ... maar ik denk dat ie opzich nog wel is grappig kan zijn ! .. ik had de eerste 10 min van deze game gezien en ik moet zeggen dat het er nog wel Dope uitzag !

    ben benieuwd wat de reviews gaan zeggen !
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij is deze game nog helemaal niet uit of mis ik nu iets :confused: nou`ja zal wel ik heb tot nu toe de MP demo kapot gespeeld ikga deze game zeker halen LE dat ook nog wel ;).
     
  12. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie filmpjes kijken/daarbij geen geluid hebben, want ze zeggen dat mp belangrijkst is voor hun(de makers zeggen dat)
     
  13. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de MP demo juist heel erg leuk........leuker dan GOW.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    speel nu de Demo echt leuk is het !!!
     
  15. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    12 januari
    nog een 5dagen hé
    ik ga hem nog niet kopen omdat er hier nog spellen liggen die ik nog moet beginnen
    maar wat ik van Lost planet gezien heb, is zeker de moeite en zal zeker worden aangekocht :)
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Owh ik dacht al, iemand enig idee hoe die LE er precies uitziet is ie net zo groot als die van GoW of is ie net zoals Saint Row etc?

    Zonnet de Singleplayer gespeeld even vergeleken met die MP ik merk verbeteren van de MP en controlls deze game wordt echt meesterlijk :) toch nog sneeuw deze dagen.
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op dit moment een beetje te twijfelen of ik deze game ga kopen. Ik vond de singleplayer demo echt heel goed. Ondanks dat hij vrij moeilijk was echt heel vet met explosies e.d. De multiplayer kan ik echter niet spelen aangezien xbox live nog steeds niet 100% werkt bij mij.

    Ik heb echter wel een vraagje voor degene die de game al hebben. Zijn er wel checkpoints in het level? Want ik vond het bij de demo redelijk irritant dat je weer helemaal opnieuw moest beginnen als je bijv doodging bij een hoofdbaas. Ik vind moeilijk niet zo erg ik hou wel van een uitdaging. Maar van zulke dinge wordt ik wel gefrustreerd!
     
  18. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
     
  19. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn checkpoints, maar je krijgt wel geen berichtop je scherm dat je een volgend checkpoint gehaald hebt (had ik ergens gelezen..heb de game nog niet)
    vind ik wel raar :):
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel zonde van de MP want juist in die demo zie je de verbeteringen van de SP demo maar ikga een LE halen weer zo`n mooie steal case erbij :cool:.
     

Deel Deze Pagina