Dave123, denk je ooit SLI te gaan benutten? Anders is die SLI functie maar een onnodige kost. Anders is een Asus P5B (of P5B-E als je Firewire wil) goed genoeg.
Ook als je 4GB koopt zal je maar 3GB kunnen gebruiken zolang je bij 32-bit besturingssysteem blijft (zoals de gewone Windows XP). Als je natuurlijk binnekort naar Windows Vista gaat upgraden (ik weet niet welke 64-bit zijn) of je hebt de 64-bit Windows XP versie, zal je je 4GB echt kunnen gebruiken. Echter, zolang de games en de andere software in 32-bit blijven zullen ze maar 2GB kunnen gebruiken (of 3GB met wat geluk).
Bovendien denk ik dat tegen de tijd games 4GB vereisen om vloeiend te draaien (en dus in 64-bit zijn), de rest van je pc te oud is om die games op zo'n detail te draaien waar die 4GB vereist is.
@ Graveheart: Een kortere kabel zou de boel sneller moeten maken (theoretisch gezien), maar ik hier ben ik ook niet zeker van. In kabels ben ik namelijk ook niet echt thuis en zeker niet elektriciteit
.
Ik heb ook geen idee voor wat de tussenstukje dient, maar als ik me goed herinner is dat gewoon iets hol dat ze over de kabel doen. Dat tussenstukje is bovendien ook niet bij alle USB kabels (ook niet bij alle die je bij een apparaat krijgt).
Laatst bewerkt: 3 jan 2007